Lekstuga

Prata om allt som har med elbasar att göra
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

the_great_alfonzo skrev: Vill för övrigt påpeka över att jag känner mej lite skakis över att käfta emot en antal år äldre gammal punkbassist :oops: Thank god for the web...
Här på internet är det dom gamla punkbasisterna som gör reglerna, fattaru!?

Bild

:wink: :wink: :wink:

(x1000 ironi-smileys till)
Senast redigerad av Noelredding den fre 19 okt 2007, 22:07, redigerad totalt 1 gånger.
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Johannes skrev:Kära små Makten-lakejer, nu måste jag gå, jag har nämligen ett sk gig. Ni vet, musik. Inte personangrepp, elakheter eller tjafs. Musik.
Lycka till!
Senast redigerad av Svarte_Jack den fre 19 okt 2007, 22:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Johannes skrev:
Makten skrev:Edit: Eftersom Johannes tog bort inlägget som jag citerat här, så tar jag bort mitt eget. Han ångrade sig uppenbarligen.
Ångrade mig inte det minsta, vill bara inte sjunka till din nivå vilket är lätt gjort om man försöker prata med dig.
Nemen ser man på... Det var ju här otrevligheterna började, med ett Johannesbaserat inlägg... Tidigare tjat mellan parkas och Makten var en diskussion, först här började grälet... Vem var det som startade det egentligen? javisst ja det var ju Makten, han tyckte ju sådärja.. visstja.... :roll:
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Fläppen skrev:
Johannes skrev:
Kim S skrev:Förresten, poppar du popcorn Makten? :lol:
Makten har lyckats uppnå precis det han var ute efter att uppnå. Vissa av oss ser det...
....polerar min Worp. weeep..weeep...weeep säger det när jag drar trasan längs strängarna.
Härligt Fläpp! :D :D
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++
Inlägg: 3400
Blev medlem: sön 13 maj 2007, 03:27
Ort: Göteborg

Inlägg av Kim S »

Hahahahah, SvarteJack, din avatar ser precis ut som en av rutorna i Alfonzos avatar (-händer) ;)
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

HAh, 1 sida avverkad på blott 14minuter, not bad, not bad :wink:

Förresten vill jag vääääääääääääääääääääääääldigt gärna INTE bli kallad Maktenlakej höddu... Jag gör det inte för att försvara Makten, snarare för att jag(tyvärr) av någon anledning alltid(väldigt ofta iallafall) måste börja käfta emot när jag tycker nåt verkar fel eller konstigt... Hoppa bara folk inte tar alldeles för illa upp av detta :roll: ? att folk tar illa uppp på nåt sätt är väl dock rätt oundvikligt :roll: .....

Och Noel...... HAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAAhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Det där var faktiskt det värsta idag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hiihihihihihi........ :) Garvar fortfarande av mej nåt rejält :wink:


EDIT: Märker att det kanske är dags att släppa grälet nu förresten :)

Höddu jack...... Du liknar verkligen Kalle på den bilden :lol: Stämmer det att du inte gjort det med Kalle som avbild :o Var erkligen likt... :)
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

:)






Vadå? Jag? Posthunta?
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Noelredding skrev::)






Vadå? Jag? Posthunta?
Damn! Du leder fortfarande över mej i antal poster om dan :) Fast denna tråd har ju ändå varit relativt givande för min del, får se om det fortsätter så :wink: :wink: Idag har jag satt 29 poster, mer än Parkas snitt då :) Fortsätter det så här.... Ja det kan ju bara sluta lovandes :)
Senast redigerad av the_great_alfonzo den fre 19 okt 2007, 22:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16205
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

the_great_alfonzo skrev:HAh, 1 sida avverkad på blott 14minuter, not bad, not bad :wink:

Förresten vill jag vääääääääääääääääääääääääldigt gärna INTE bli kallad Maktenlakej höddu... Jag gör det inte för att försvara Makten, snarare för att jag(tyvärr) av någon anledning alltid(väldigt ofta iallafall) måste börja käfta emot när jag tycker nåt verkar fel eller konstigt... Hoppa bara folk inte tar alldeles för illa upp av detta :roll: ? att folk tar illa uppp på nåt sätt är väl dock rätt oundvikligt :roll: .....

Och Noel...... HAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAAhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Det där var faktiskt det värsta idag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hiihihihihihi........ :) Garvar fortfarande av mej nåt rejält :wink:


EDIT: Märker att det kanske är dags att släppa grälet nu förresten :)

Höddu jack...... Du liknar verkligen Kalle på den bilden :lol: Stämmer det att du inte gjort det med Kalle som avbild :o Var erkligen likt... :)
Du visar än en gång att du är mer mogen än många av oss äldre. Var inte rädd för varken ålder eller punkare :wink: eller nån annan heller för den delen. Det enda du ska vara bekymrad för är att bli vilseledd in i ett beteende som du inte kan stå för!
gäst

Inlägg av gäst »

the_great_alfonzo skrev:
Johannes skrev:
Makten skrev:Edit: Eftersom Johannes tog bort inlägget som jag citerat här, så tar jag bort mitt eget. Han ångrade sig uppenbarligen.
Ångrade mig inte det minsta, vill bara inte sjunka till din nivå vilket är lätt gjort om man försöker prata med dig.
Nemen ser man på... Det var ju här otrevligheterna började, med ett Johannesbaserat inlägg... Tidigare tjat mellan parkas och Makten var en diskussion, först här började grälet... Vem var det som startade det egentligen? javisst ja det var ju Makten, han tyckte ju sådärja.. visstja.... :roll:
Detta kanske kommer som nyheter men forumet bildades inte idag. De av Maktens förlämpningar som jag talar om har pågått sedan han började här. Att du missade det visar att du inte läste så noga men det är ok, tänk på det till nästa gång bara. Löjligt av dig att dra citera det inlägget och försöka få det till att det var där allt började. Precis lika löjligt som när Makten skriver nåt i stil med "visa var jag varit otreevlig i DEN HÄR tråden".
Jag gör ett nytt försök att dra till giget, kära Makten-lakejer. Ha det så fint.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Har du fått en sockerchock av all saft, käre Alfonzo? Ta ett par djupa andetag och varva ned. Dags att sova,

och Jack.... byt avatar omedelbums. En order.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

the_great_alfonzo skrev:
Noelredding skrev::)






Vadå? Jag? Posthunta?
Damn! Du leder fortfarande över mej i antal poster om dan :) Fast denna tråd har ju ändå varit relativt givande för min del, får se om det fortsätter så :wink: :wink:
Haha!

Tja, du är hack i häl! Men jag kommer ju undan med bara en :) som post så det verkar som att jag segrar ännu en gång!! Mohahaha
Senast redigerad av Noelredding den fre 19 okt 2007, 22:19, redigerad totalt 1 gånger.
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

200071 skrev:
the_great_alfonzo skrev:HAh, 1 sida avverkad på blott 14minuter, not bad, not bad :wink:

Förresten vill jag vääääääääääääääääääääääääldigt gärna INTE bli kallad Maktenlakej höddu... Jag gör det inte för att försvara Makten, snarare för att jag(tyvärr) av någon anledning alltid(väldigt ofta iallafall) måste börja käfta emot när jag tycker nåt verkar fel eller konstigt... Hoppa bara folk inte tar alldeles för illa upp av detta :roll: ? att folk tar illa uppp på nåt sätt är väl dock rätt oundvikligt :roll: .....

Och Noel...... HAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAAhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Det där var faktiskt det värsta idag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hiihihihihihi........ :) Garvar fortfarande av mej nåt rejält :wink:


EDIT: Märker att det kanske är dags att släppa grälet nu förresten :)

Höddu jack...... Du liknar verkligen Kalle på den bilden :lol: Stämmer det att du inte gjort det med Kalle som avbild :o Var erkligen likt... :)
Du visar än en gång att du är mer mogen än många av oss äldre. Var inte rädd för varken ålder eller punkare :wink: eller nån annan heller för den delen. Det enda du ska vara bekymrad för är att bli vilseledd in i ett beteende som du inte kan stå för!
Tack tack :o Däremot kanske jag inte mina poster alltid ser så jätteseriösa ut, med bl.a mängden smileysar :roll: Såg nu i din quote hur fantastiskt jobbigt det ser ut !

Men tro inte att jag slutar för det :wink: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Bonzo: Nope. I look like this.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Johannes skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Johannes skrev:
Makten skrev:Edit: Eftersom Johannes tog bort inlägget som jag citerat här, så tar jag bort mitt eget. Han ångrade sig uppenbarligen.
Ångrade mig inte det minsta, vill bara inte sjunka till din nivå vilket är lätt gjort om man försöker prata med dig.
Nemen ser man på... Det var ju här otrevligheterna började, med ett Johannesbaserat inlägg... Tidigare tjat mellan parkas och Makten var en diskussion, först här började grälet... Vem var det som startade det egentligen? javisst ja det var ju Makten, han tyckte ju sådärja.. visstja.... :roll:
Detta kanske kommer som nyheter men forumet bildades inte idag. De av Maktens förlämpningar som jag talar om har pågått sedan han började här. Att du missade det visar att du inte läste så noga men det är ok, tänk på det till nästa gång bara. Löjligt av dig att dra citera det inlägget och försöka få det till att det var där allt började. Precis lika löjligt som när Makten skriver nåt i stil med "visa var jag varit otreevlig i DEN HÄR tråden".
Jag gör ett nytt försök att dra till giget, kära Makten-lakejer. Ha det så fint.
Anli har rätt, jag är nog lite uppspeedad, vill bara säga Förlåt johannes, för att jag faktiskt har varit väldigt sur och dan på den här tråden, ungdomar du vet :) Det var faktiskt väldigt löjligt(Hmm... skriver jag inte så väääldigt mycket? Alltså att jag i efterhand kommer på att det var jäkla löjligt :? ?) att dra upp det citatet, jag gjorde det även med en väldigt uppkäftig ton. Hoppas det är OK :roll: ? Nu tycker jag faktiskt vi fullständigt släpper det här, !
EDIT: (Försöker att inte fylla trådarna med bonzo poster! Värna om pratabas, använd edit!) Höddu Noel(Fasen... Jag vet ju vad du heter.... Jekla minne!), glöm nu bara inte att jag gåt upp 0,30 poster om dan bara idag... 8) UGG! Ännu ett bevis på att jag kanske inte alltid är så jättemoge :oops: Ni får nog helt enkelt stå ut med mina barnsligheter tills jag är uppvuxen och dan... :)
Senast redigerad av the_great_alfonzo den fre 19 okt 2007, 22:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16205
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Johannes skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Johannes skrev:
Makten skrev:Edit: Eftersom Johannes tog bort inlägget som jag citerat här, så tar jag bort mitt eget. Han ångrade sig uppenbarligen.
Ångrade mig inte det minsta, vill bara inte sjunka till din nivå vilket är lätt gjort om man försöker prata med dig.
Nemen ser man på... Det var ju här otrevligheterna började, med ett Johannesbaserat inlägg... Tidigare tjat mellan parkas och Makten var en diskussion, först här började grälet... Vem var det som startade det egentligen? javisst ja det var ju Makten, han tyckte ju sådärja.. visstja.... :roll:
Detta kanske kommer som nyheter men forumet bildades inte idag. De av Maktens förlämpningar som jag talar om har pågått sedan han började här. Att du missade det visar att du inte läste så noga men det är ok, tänk på det till nästa gång bara. Löjligt av dig att dra citera det inlägget och försöka få det till att det var där allt började. Precis lika löjligt som när Makten skriver nåt i stil med "visa var jag varit otreevlig i DEN HÄR tråden".
Jag gör ett nytt försök att dra till giget, kära Makten-lakejer. Ha det så fint.
Efter den första tidens kollisioner tycker jag Makten ändrat attityd rätt rejält, det ska han ha respekt för sen kan man tycka vad man vill...
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

Varför tar vi inte bara lite pratabas-fika?

Bild

Fika är gott...
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Mina herrar och eventuella damer! Kan vi sluta hacka på varandra tro? Jag är mycket väl medveten om att folk stör sig på mig, men att bli påhoppad i en tråd där jag inte egentligen framfört något särskilt störande, är lite svårt att förstå.

Vi har trenne agitatorer på det här forumet. Det är jag, Johannes och Blackparkas. Vi kommer ofta inte överens, det är ingen nyhet. Men säg mig; har jag nånsin kläckt ur mig småaktiga elakheter om Johannes eller Blackparkas i en tråd där jag själv sedan innan inte deltagit? Nej, nej, och åter nej. Det har aldrig hänt. Det omvända har däremot hänt ett antal gånger.

Jag ber er, bemöt det jag har att säga istället för att börja hojta om att jag är jobbig. Jag VET att jag är jobbig.
Jag VET också att jag ibland tagit till fula ordalag och personangrepp, men jag försöker verkligen undvika det. Jag är lättretad men human. Jag är övertygad om att både Johannes och Blackparkas (sorry att jag drar in även bp, men du förstår säkert varför) är hyvens killar som jag IRL inte skulle ha några som helst problem med, och vice versa.
Kim S skrev:Förresten, poppar du popcorn Makten? :lol:
:lol: Jag dricker öl, det får duga. :wink:

Nu ska vi se hur många som retar ihjäl sig på mitt nedanstående svar. Säkert är det någon.
macahan skrev:en reflektion avseende laminat, plywood och limträ ur min synvinkel som byggnadsingenjör.

Limmar trä gör man av en enda anledning(inom min arbetsområde): att få dåligt trä och överblivna bitar att bli starkare, exempelvis en limträbalk har högkvalitativt trä i i ytterkanterna men betydligt lägre klassat virkesmaterial vid kärnan, det håller för att det inte finns några krafter i mitten på en motsvarande konstruktion, det är exempelvis därför en stålbalk ser ut som ett H i genomskärning eller att en såkallad kertobalk, lättviktsbalk i trä enbart har skivmaterial på höjden (också ett H i genomskärning). Plyfa är skapat för att bland annat skapa ett böjligt och vridstyvt material med enkla medel, även detta innehåller trämaterial av sämre kvalitet. Att sådant material används till att göra bland annat skateboards etc är endast pågrund av förhållandet vikt/hållbarhet.
Ett honomgent trämaterial skulle behöva vara betydligt större i dimensionen än ett limmat flerbitsträmaterial för att klara av samma krafter. Och nu pratar jag bara om materialet i sig. Ett bra exempel på dåligt material som blir ett relativt bra material ihop med lim är spånskiva.

vad har det här med hela den här diskussionen att göra? ja, det kan man fråga sig egentligen. Men plywood är inte på något sätt ett kvalitetsmaterial, vad ni än kommer med för argument så är ett limmat material(av flera homogena bitar) ett material i en helt annan klass. Och då specifikt ur hållbarhetssynpunkt och förmåga att ta kraft.

så.. nu har ni lärt er lite grand om trämaterial som faktiskt är fakta.
Mycket intressant och bra inlägg! Plywood är helt klart oftast ett billighetsalternativ, men det finns många fall då det är att föredra framför solitt trä. Det är som du skrev mycket mer formfast och starkare i förhållande till dimensionen. Jag tycker att man ska betrakta det som ett kompositmaterial precis som kolfiber, glasfiber och kevlar.
Om vi återgår till basarna så kan man ju tänka sig att det som i fallet Manne kan vara fördelaktigt att använda kompositer i halsen för bättre formstabilitet. Frågan är om det är att betrakta som "plywood". Jag tycker nog det eftersom det som skiljer bara är kvaliteten, inte konstruktionen som sådan.
Att använda plywood i en kropp verkar väl inte så bra eftersom det knappast lär vara särskilt billigt, samtidigt som de tidigare nämnda limegenskaperna skulle kunna vara negativa ur dämpningssynpunkt.
Men, det finns givetvis instrument med plywoodkropp som låter bra. Det har jag själv erfarit.

Tillägg: Och lycka till på giget Johannes! Jag menar det.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Håller med Årnes om att Makten ändrat attityd i många fall.

Dock så visar han ganska tydligt i denna tråden att han fortfarande är den översittande sopan som han alltid varit.
Lessen Makten, jag trodde du var på gång att bli en vettig människa, tuktad och uppfostrad här på pratabas.

Är ytterst förvånad att så många tycker herr macht´s inlägg är så intressanta.
Jag tror inte jag läst ett enda inlägg som jag tyckt varit vettigt.
En massa tekniskt/fysiskt skitprat tycker jag.

Macahan ska ha cred för att han redogjorde vad plywood är, det var ett sakligt inlägg som kom från någon som vet vad han snackar om, inte nå´n som precis slagit upp det på Wikipedia eller precis haft den frågan uppe på vetgirig.nu

Och ja, det är fler Johannes som har lessnat på Makten...

Årnes: Ja, jag angrep Maktens sätt att servera sin information. Det finns vissa saker som är allmänt vedertagna, plywodd i instrument trodde jag helt klart var något sådant.
Förstår inte hur ni orkar tycka det är rimligt att det inte ska gå att uttrycka en åsikt om det mest triviala ting utan att det käftas emot och att det VISST kan vara bra med... frigolit i fiskmaten t.ex....

Som jag skrev till dig i PM, ett däck som kostar 250 spänn skulle makten med största sannolikhet hävda att det minst skulle kunna vara lika bra som ett däck för 1500 spänn.
Men det är det inte.
No way in hell.
Och bara för att jag inte kan förklara just VAD det är i gummit/mänstret i det billligare däcket som gör det sämre, ska man inte "ogiltigförklara" det faktum att de flesta, om inte alla TYCKER det är ett sämre däck...

Men det tycker förstås ni, för Makten har ju rätt i allt.


Patetiskt.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

Woah... Mood ruiner...
Senast redigerad av Noelredding den fre 19 okt 2007, 22:55, redigerad totalt 1 gånger.
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:Förstår inte hur ni orkar tycka det är rimligt att det inte ska gå att uttrycka en åsikt om det mest triviala ting utan att det käftas emot och att det VISST kan vara bra med...
Om det är så trivialt så är det väl en smal sak att argumentera emot?
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Jäkla trevlig anda det är här ändå :cry: :o Förutom jäkla Parkas som ska komma och paja allt nu... bara släpp det, OK? Makten har nyss erkänt för multielfte gången att han kan vara jobbig och blablbablabla... Ba' släppe lixom... Inge mer tjat nu!
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

the_great_alfonzo skrev:Jäkla trevlig anda det är här ändå :cry: :o Förutom jäkla Parkas som ska komma och paja allt nu... bara släpp det, OK? Makten har nyss erkänt för multielfte gången att han kan vara jobbig och blablbablabla... Ba' släppe lixom... Inge mer tjat nu!
Seså! Ingen käft!

*ondskan-citat*
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

the_great_alfonzo skrev:Jäkla trevlig anda det är här ändå :cry: :o Förutom jäkla Parkas som ska komma och paja allt nu... bara släpp det, OK? Makten har nyss erkänt för multielfte gången att han kan vara jobbig och blablbablabla... Ba' släppe lixom... Inge mer tjat nu!
Bonzo, stfu.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Hupp! Suisch! Inge mer tjat nu! Alls!! Ingen svarar på Makten, och Makten svarar ingen!! Eller... äsch, bara sluta tjata nu... :cry: Givetvis ska makten få svara folk, och folk svara Makten, bara det inte handlar om det jäääkla grälet... Om ni orkar med en sån tråd till kan ni väl lika gärna sätta upp en klago tråd på makten så ni slipper skriva vad ni tycker om honom lite i varje tråd?Så kan man faktiskt få välja om man vill veta vad parkas och johannes, och alla makten-minions(eller va det nu var han kallade oss) tycker om Makten!
Skriv svar