Tokai till Sverige!

Prata om allt som har med elbasar att göra
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Tokai till Sverige!

Inlägg av FreCKo »

Tror att det var på vendolin jag såg att det nu finns ett företag som importerar Tokai-gitarrer. För er som inte vet vad det är så gör dom kopior på Gibson och Fender-gitarrer som är snuskbilliga och håller bra kvalité :D

Så, enligt dom så finns det bara Gibson-kopior att köpa, och eftersom en Tokai P-bas skulle vara JÄVLIGT skönt så mailade jag dom och frågade, och fick det här som svar:

"P.S! Enl Tokai Music Sweden, blir det sannolikt aktuellt igen med
Fender-replikor på både bas- och gitarrsidan om ett par månader. Ingen är
gladare än vi!

Mvh, FFN"

Så, till alla er som är ute efter en ny billig sjysst Fender kanske ska vänta några månader och köra på Tokai istället? I know I will :wink:
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Re: Tokai till Sverige!

Inlägg av hosse »

FreCKo skrev:Tror att det var på vendolin jag såg att det nu finns ett företag som importerar Tokai-gitarrer. För er som inte vet vad det är så gör dom kopior på Gibson och Fender-gitarrer som är snuskbilliga och håller bra kvalité :D

Så, enligt dom så finns det bara Gibson-kopior att köpa, och eftersom en Tokai P-bas skulle vara JÄVLIGT skönt så mailade jag dom och frågade, och fick det här som svar:

"P.S! Enl Tokai Music Sweden, blir det sannolikt aktuellt igen med
Fender-replikor på både bas- och gitarrsidan om ett par månader. Ingen är
gladare än vi!

Mvh, FFN"

Så, till alla er som är ute efter en ny billig sjysst Fender kanske ska vänta några månader och köra på Tokai istället? I know I will :wink:
vilken sida sa du?! går det att förbeställa? finns det bilder?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Re: Tokai till Sverige!

Inlägg av FreCKo »

hosse skrev:vilken sida sa du?! går det att förbeställa? finns det bilder?
jag såg annonsen på vendolin, sen sa han "Tokai Music Sweden", företaget jag hade kontakt med hette "FreeFall Nöjesproduktion"... Tyvärr har jag inte mer information :oops:
Skriv svar