vadå inte dean?!

Prata om allt som har med elbasar att göra
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16197
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Grattis till jobbet FreCKo, vi har hållit tummarna för dig länge. Hoppas att du kommer gilla jobbet och och att det hjälper dig att föverkliga dina (realistiska) drömmar. Det är väl ändå det livet går ut på?
Senast redigerad av 200071 den ons 18 okt 2006, 18:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Grattis Frecko!
Med jobb i bakfickan kan du snuva mig på hur många pedaler som helst :D
Lycka till med guran åsså!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

anli skrev:Grattis Frecko!
Med jobb i bakfickan kan du snuva mig på hur många pedaler som helst :D
Lycka till med guran åsså!
Tyvärr går tjänsten ut den 11'e November (ska arkivera för Swedbank (föreningssparbanken), ska sitta i deras valv och sortera papper med andra ord :? ), men jag får iaf in en fot på bankmarknaden, och det är dit jag vill :wink:
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
joola
VIP medlem
Inlägg: 48
Blev medlem: fre 13 okt 2006, 10:43

Inlägg av joola »

2st Dean Edge 4 lefty 6250:- Nu! 4375:-

http://www.mug.se i Göteborg , gillar du 5an så kanske du vill ha en 4a också.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

joola skrev:2st Dean Edge 4 lefty 6250:- Nu! 4375:-

http://www.mug.se i Göteborg , gillar du 5an så kanske du vill ha en 4a också.
Hum, får se vad som händer på den fronten :wink: Skulle vilja ha en jazz-bas med Duncan P/J Hot-mickar och aktiv elektronik...
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

nu är basen skickad! Lite dålig stil att posta basen över en vecka efter att jag beställt den, hade ju kunnat ha den idag :evil: Hur som helst så kommer den fram på Måndag, kan knappt vänta :D :D :D
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

FreCKo skrev:nu är basen skickad! Lite dålig stil att posta basen över en vecka efter att jag beställt den, hade ju kunnat ha den idag :evil:
Svårt att posta ngot man inte har på lager. Det är mängder av artiklar som de har på sin hemsida som inte finns på deras lager utan beställs från generalagenten när du beställer, där av förseningen...... men den som väntar på något gottväntar alltid för länge!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Matte skrev:
FreCKo skrev:nu är basen skickad! Lite dålig stil att posta basen över en vecka efter att jag beställt den, hade ju kunnat ha den idag :evil:
Svårt att posta ngot man inte har på lager. Det är mängder av artiklar som de har på sin hemsida som inte finns på deras lager utan beställs från generalagenten när du beställer, där av förseningen...... men den som väntar på något gottväntar alltid för länge!
Jäkligt korkat system IMO, varför säga att man har något man inte har? :shock: Hur som helst, måååååndaaaaaaaaaaaaaaaaag... :P
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

FreCKo skrev: Jäkligt korkat system IMO, varför säga att man har något man inte har? :shock: Hur som helst, måååååndaaaaaaaaaaaaaaaaag... :P
Det kör i princip alla internetbutiker med idag, åtminstone de musikaffärer som inte har en fysiskt butik. Billigt sätt att hålla nere lagerkostnaderna. Räknar man med direkt leverans lär man ringa och kolla så de verkligen har det man vill köpa på hyllan hos sig. Efter som du dessutom envisas med att köpa felvända instrument :shock: :wink: så är det än mer troligt att de inte lagerhåller dessa själva pga den lilla åtgång det är på sådana, men måndag sa du.......
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Matte skrev:
FreCKo skrev: Jäkligt korkat system IMO, varför säga att man har något man inte har? :shock: Hur som helst, måååååndaaaaaaaaaaaaaaaaag... :P
Det kör i princip alla internetbutiker med idag, åtminstone de musikaffärer som inte har en fysiskt butik. Billigt sätt att hålla nere lagerkostnaderna. Räknar man med direkt leverans lär man ringa och kolla så de verkligen har det man vill köpa på hyllan hos sig. Efter som du dessutom envisas med att köpa felvända instrument :shock: :wink: så är det än mer troligt att de inte lagerhåller dessa själva pga den lilla åtgång det är på sådana, men måndag sa du.......
Felvända instrument, ska du ha stryk eller? :evil:

Nä, skämt åsido :wink: Jag mailade dom för ett tag sen och då sa dom att dom hade basen i lager, men det var typ en månad innan jag beställde... Det lagret kan ju ha sålts. Sen beställde jag ju ett hardcase och två straplocks också, och jag bad dom lägga basen i hardcaset... Det kanske blev för mycket på en gång för dom :lol:

För övrigt så var den i Langenhagen i Tyskland för 2½ timma sen (enligt UPS hemsida), och beskrivningen var "export scan", så jag gissar på att den skeppas VÄÄÄÄÄLDIGT snart :D
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Skriv svar