Bygga eller inte?

Prata om allt som har med elbasar att göra

Om ni fick välja.. skulle ni:

Bygga en egen bas efter hjärta och hjärna!
16
41%
Låta någon bygga en åt dig!
10
26%
Köpa en eller två basar från befintlig leverantör för samma pengar!
13
33%
 
Antal röster: 39

Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16201
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Snygg skiss Alfons! Inte dumt alls.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

200071 skrev:Snygg skiss Alfons! Inte dumt alls.
Tack tack :D Inte ofta ma får credits tack vare sin tecknarförmåga :) Bygget planeras att kommas igång med till hösten, när skolan(träslöjden) börjar igen, och så fort jag hittat ett bra ställe o köpa trä på :)
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16201
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

the_great_alfonzo skrev:
200071 skrev:Snygg skiss Alfons! Inte dumt alls.
Tack tack :D Inte ofta ma får credits tack vare sin tecknarförmåga :) Bygget planeras att kommas igång med till hösten, när skolan(träslöjden) börjar igen, och så fort jag hittat ett bra ställe o köpa trä på :)
Var noga när du väljer trä, prata med BBQ eller EA här på forumet eller kontakta Mattisson i Kumla för att få råd om både val och lämpliga leverantörer
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

200071 skrev:
the_great_alfonzo skrev:
200071 skrev:Snygg skiss Alfons! Inte dumt alls.
Tack tack :D Inte ofta ma får credits tack vare sin tecknarförmåga :) Bygget planeras att kommas igång med till hösten, när skolan(träslöjden) börjar igen, och så fort jag hittat ett bra ställe o köpa trä på :)
Var noga när du väljer trä, prata med BBQ eller EA här på forumet eller kontakta Mattisson i Kumla för att få råd om både val och lämpliga leverantörer
Ja val har trä har då vart en riktig bitch... Lutar mot att jag gör som Malas blå windmill J5a med quilted lönn topp. Och helt enkelt har toppen i blålackad quilted lönn(Snabb fråga förresten, finns det nåt ord för quilted på svenska?). Har även funderat på masurbjörk till toppen, kan vara rätt fräckt! Men vad för trä jag ska ha till halsen och kroppen har jag faktiskt absolut ingen aning om... Ska nog ha en topp på baksidan också förresten. Men jag ska höra med Per & company, och kanske gunnar davidsson, han verkar ha koll på skumma exotiska trän!
Skriv svar