VIP Donation? Frecko Donation!!!

Prata om allt som har med elbasar att göra
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18435
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

VIP Donation? Frecko Donation!!!

Inlägg av Basstore »

Läste lite om donationen till forumet. Det är ju bra.. Jätte skoj att man måste skaffa sig ett Paypal konto snart då.. Fan!!! :lol: :wink: 8) :D


Sen hörde ja en lite fågel som viskade i mitt öra om nån Jazzbass dontation till Frecko??

Hur går man till väga för att donera till det bygget då?
Och vad ska doneras?

Har en lite skrot låda som behöver tömmas nånstans. :lol: :wink:
dereborn

Inlägg av dereborn »

Jag har också en skrotlåda, och jag gillar FrecKo!
Jag startar en ny tråd där FrecKo får lista det som behövs till bygget, så kan vi andra se vad vi kan bidra med!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Paypal är djävulens påfund, man gör ju av med pengar om man har det :shock:


Sen gällande basen: Det stämmer! Joola donerade en jazzbaskropp med plektrumskydd och stall, är fortfarande ganska mållös :D Så det som saknas är väl i princip... resten :oops: Har haft kontakt med en kille om att köpa hans bashals, men han måste vara rejält långsam och korkad, för i tre mail har jag bara fått "stallet är sålt", "den som först betalar för halsen får den" och "jag drar till borlänge idag, kommer hem på Söndag" :? Får se vad som händer på den fronten med andra ord... Hur som helst, har ni något skrot tar jag gärna emot det :lol: Riktigt bra forum det här, ångrar inte en sekund att jag joinade... Trevligare och hjälpsammare grabbar får man leta efter :oops:
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Skriv svar