Esh

Prata om allt som har med elbasar att göra
Gäst

Esh

Inlägg av Gäst »

Jag googlade lite på Esh då jag blivit erbjuden att köpa en sån för en överkomlig slant. Döm om min förvåning när jag ser Joolas bekanta namn berätta på basslinks.nl om hur han blivit lurad på sin handpenning av byggaren för flera år sedan!
Min fråga Joola, om du ser det här, hur gick det till slut?
Användarvisningsbild
joola
VIP medlem
Inlägg: 48
Blev medlem: fre 13 okt 2006, 10:43

Inlägg av joola »

Sorry, bättre sent än aldrig? Jo jag blev blåst på 15 glada bananer, men jag har aldrig hört annat än det bästa om Esh basar och då har jag damsugit nätet efter info, köp köp köp tycker jag men deala ALDRIG med Zoltan Naray (Vd för Esh) företaget verkar vad jag förstår nedlagt.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Helt otroligt! Och han håller sig fortfarande gömd?!?
Användarvisningsbild
joola
VIP medlem
Inlägg: 48
Blev medlem: fre 13 okt 2006, 10:43

Inlägg av joola »

Gömmer sig vet jag inte om han gör men han fick tyska skattemyndigheten på sig samt något näringsförbud eller liknande.Han är förmodligen skuldsatt upp över öronen, det tråkiga är att jag ställde upp för honom genom att inte dra in advokater etc. mot att han lovade dyrt och heligt att färdigställa basen (samma bas som han ett halvår tidigare försäkrat mig var klar så när som på ett set strängar som skulle sättas på)
Missen jag gjorde från början var att jag skickade hela summan 15000:-
efter att Zoltan förklarat för mig att han blivit blåst tidigare av vänsterhänta kunder som inte hämtat ut sina instrument, dem är ju ganska svårsålda som bekant å dumma dumma jag ville visa vilken reko kille jag är så jag skickade ner hela summan för att visa honom att jag minsann inte skulle blåsa någon, tji fick jag för det, man lär så länge man lever.
Efter att jag lagt ut min varning på nätet Jag fick också en drös E-mail från andra stackare som råkat ut för samma sak.
Skriv svar