Höfner delar till bas (helt nya. pickups, bridge osv..) 2500

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
red_house_painter
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 23 jan 2017, 20:54

Höfner delar till bas (helt nya. pickups, bridge osv..) 2500

Inlägg av red_house_painter »

hade ett projekt jag skulle påbörja men så blev det något konstigt med den kroppen jag hade "fått"... lång historia...
beställde alla grejer från http://www.projectguitarparts.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; som har allt för höfners.

allt som står på listan (förutom bas-strängar) säljes av. det priset som står motsvarar alltså 5637kr (räknat bort både strängar och frakt..)
måtten står på listan

någon som är i behov av dessa? säljer helst allt i ett pack. orkar inte fippla. vad erbjuds?

Om någon har bytesförslag så är jag bara intresserad av en bas. höfnern blev inte av och en annan är på mega reperation....

Är dock bara intresserad av en shortscale bas (helst guild starfire eller fender jaguar eller mustang bas)

vill man se allt så finns det i göteborg

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Falcon
Medlem+
Inlägg: 659
Blev medlem: mån 31 aug 2015, 13:28
Ort: Stockholm, Hökarängen

Re: Höfner delar till bas (helt nya. pickups, bridge osv..)

Inlägg av Falcon »

Synd att ekonomin inte är min vän just nu, och sätter stopp för spontana infall, men oj vad jag blev sugen att köpa dina Höfner-delar! Borde vara till en 67:a och nyare. Har tyvärr inte ett objekt som ligger och skräpar. Har du kvar kroppen som du tänkte sätta delarna på?
| Höfner 182-1961 | Höfner 500/1 Cavern CT 2013 | Höfner 500/1 Cavern Ri 2017 | Kent 1963 | Squier Precision TB bass 2007 | Harley Benton BB FL | Harley Benton B-25M | HPD Telecaster Bass | Falcon precision | Audition-65 |
red_house_painter
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 23 jan 2017, 20:54

Re: Höfner delar till bas (helt nya. pickups, bridge osv..)

Inlägg av red_house_painter »

Falcon skrev:Synd att ekonomin inte är min vän just nu, och sätter stopp för spontana infall, men oj vad jag blev sugen att köpa dina Höfner-delar! Borde vara till en 67:a och nyare. Har tyvärr inte ett objekt som ligger och skräpar. Har du kvar kroppen som du tänkte sätta delarna på?

Dessvärre inte... Kort historia men kroppen drogs tillbaka av säljaren pga att det hela var missförstånd och den råkade vara någon annans... :x mycket märkligt
Användarvisningsbild
Falcon
Medlem+
Inlägg: 659
Blev medlem: mån 31 aug 2015, 13:28
Ort: Stockholm, Hökarängen

Re: Höfner delar till bas (helt nya. pickups, bridge osv..)

Inlägg av Falcon »

red_house_painter skrev:
Falcon skrev:Synd att ekonomin inte är min vän just nu, och sätter stopp för spontana infall, men oj vad jag blev sugen att köpa dina Höfner-delar! Borde vara till en 67:a och nyare. Har tyvärr inte ett objekt som ligger och skräpar. Har du kvar kroppen som du tänkte sätta delarna på?

Dessvärre inte... Kort historia men kroppen drogs tillbaka av säljaren pga att det hela var missförstånd och den råkade vara någon annans... :x mycket märkligt
Vad tråkigt för dig. Säljaren verkade inte ha helt koll på läget minst sagt. Din låda bör inte vara så svårsåld tror jag.
| Höfner 182-1961 | Höfner 500/1 Cavern CT 2013 | Höfner 500/1 Cavern Ri 2017 | Kent 1963 | Squier Precision TB bass 2007 | Harley Benton BB FL | Harley Benton B-25M | HPD Telecaster Bass | Falcon precision | Audition-65 |
Skriv svar