15* TFT Säljes

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

15* TFT Säljes

Inlägg av Ale »

Fortsätter min loppis.
Har en 15 tums TFT-skärm jag kan tänka mig bli av med.
Inga konstigheter, VGA in. Bra färger.
Snygg som fan är den, nån blå bortstad metallhistoria, kan ta nån bild om det är av intresse.

200 kronor så är den din.


Bild
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Re: 15* TFT Säljes

Inlägg av Klopper »

Le Contrebasse skrev:Fortsätter min loppis.
Har en 15 tums TFT-skärm jag kan tänka mig bli av med.
Inga konstigheter, VGA in. Bra färger.
Snygg som fan är den, nån blå bortstad metallhistoria, kan ta nån bild om det är av intresse.

200 kronor så är den din.


Bild
Är det många "döda" pixlar i den?
Är det inte för många så tar jag den för 200:-
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Vad jag sett är det inte en enda död pixel.
200 + frakt så är den din!
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Kan du tänka dig att fixa 200071:s ( http://pratabas.se/viewtopic.php?t=1219&start=925 ) grunka så kommer jag/vi förbi på söndag och hämtar rubbet i Lund?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Ja visst det går att fixa, dvs hämta den i Lund och hålla den till dig tills Söndag?
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Le Contrebasse skrev:Ja visst det går att fixa, dvs hämta den i Lund och hålla den till dig tills Söndag?
Stiligt!
Vi kommer! :D
Finns det möjlighet så tror jag att Peter skulle bli glad om hans lilla låda kan åka kompis.
PM:ar du honom om detta?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Absolut. Så om jag har förstått allt rätt så hämtar jag alltså Peters låda hos någon, håller den till dig och ger den till dig när du kommer?
:D
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Le Contrebasse skrev:Absolut. Så om jag har förstått allt rätt så hämtar jag alltså Peters låda hos någon, håller den till dig och ger den till dig när du kommer?
:D
Korrektamundo!
Glöm inte skärmen bara för då kommer jag att spänna fast dig på seismoGrafen och lira psykedelisk punkfusion på en ostämd bandlös Eagle för dig! :lol:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Klopper skrev:
Le Contrebasse skrev:Absolut. Så om jag har förstått allt rätt så hämtar jag alltså Peters låda hos någon, håller den till dig och ger den till dig när du kommer?
:D
Korrektamundo!
Glöm inte skärmen bara för då kommer jag att spänna fast dig på seismoGrafen och lira psykedelisk punkfusion på en ostämd bandlös Eagle för dig! :lol:
:lol:
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Hercules första och sista gaming-monitor.. den var först med att ha latency under 8ms har jag för mig??

Bra skit va de!
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Liten skrev:Hercules första och sista gaming-monitor.. den var först med att ha latency under 8ms har jag för mig??

Bra skit va de!
Hercules! :shock:
Då tänker jag svart/orange skärmar!
Men då har jag varit med ett tag åxå!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Skriv svar