FreCKos utförsäljning

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

FreCKos utförsäljning

Inlägg av FreCKo »

Har lite saker jag vill sälja/byta

M-Audio Firewire 410 SÄLJES FÖR 2100Kr ELLER BYTES
Jag har lite funderingar på att sälja mitt ljudkort från M-Audio, modell Firewire 410. Det är ett MYCKET bra ljudkort, två riktigt bra mickpreamps (XLR-ingångar och vanlig teleingång), enkel att använda, många möjligheter osv, Line in, Line out, kan användas som ljudkort eller som en del i hemmabiosystemet (släng in ett set surroundhögtalare och ett sjysst slutsteg och du behöver inget mer!).

Helst av allt så skulle jag vilja byta den mot ett mindre ljudkort, Firewire är ett stort plus, men inget krav. Det enda kravet jag har är att det ska vara minst en XLR-ingång och en line in-ingång (för att koppla in mixerbord).

Musik Produktive Hardcase SÄLJES ELLER BYTES

Har ett hardcase jag skulle vilja bli av med som jag köpte till min Dean-bas i höstas. Det är i sjysst skick, lite skrapmärken men inget som påverkar skyddet. Sitter ett lås på, finns lite plats i den för axelband osv.

Jag vill helst byta den här mot en sjysst gigbag som min femsträngade Dean får plats i.

Kom med prisförslag om du vill köpa hardcaset.

EMG 40 DC-mick SÄLJES FÖR 500Kr ELLER BYTES
Jag har EN EMG 40 DC-mick liggandes, skulle egentligen behöva en till, men om jag inte får tag på det så vill jag nog sälja den istället. Säljer den för samma pris jag köpte den för, 500Kr.

Är ute efter dom här sakerna, vill du byta/delbyta något mot något av dom tre saker jag har så säg gärna till!

Warwick-stall
sånt där tvådelat, svart eller guld
Stämskruvar
2+2-setup, svart eller guld
Aktiv elektronik
Gärna EMG, men kom med förslag
Soapbar-mickar
Har en EMG 40DC-mick, skulle behöva en till. Har du några andra soapbar-mickar liggandes så kan dom också vara av intresse.
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Har du en bild på caset? Vet du om man får i en Warwick däri? Är lite intresserad av ett hardcase som jag kan klämma i min fortress i.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18435
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Ja har ett Set MEC Soapbar humbuckers.
Helt oanvända 1350:- styck

Du får dom två mot din EMG mick och din hardcase.
DEAL???

Kan slänga med en aktiv EMG P-mick också om du vill ha den?
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Svarte Jack: Har ingen bild på hardcaset än tyvärr, men en Warwick borde få plats utan problem... Musik produktiv har inte kvar bilder på hemsidan heller :?

Marcbass: MEC-mickar? Njae... Har aldrig gillat mickarna som sitter i warwick-basar tyvärr, och jag vågar inte chansa på att dom skulle låta bättre i deanen.
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Om det finns kvar när ekonomin har rett ut sig är jag intresserad.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Svarte_Jack skrev:Om det finns kvar när ekonomin har rett ut sig är jag intresserad.
Ta din tid, måste isf hitta en gigbag jag gillar, om du inte har en sjysst du vill byta mot?

Förresten, är det INGEN som är intresserad av ljudkortet? :?
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

FreCKo skrev:
Svarte_Jack skrev:Om det finns kvar när ekonomin har rett ut sig är jag intresserad.
Ta din tid, måste isf hitta en gigbag jag gillar, om du inte har en sjysst du vill byta mot?

Förresten, är det INGEN som är intresserad av ljudkortet? :?
Warwicks rockbags är ju alltid bra. I dom kan man klämma ner det mesta. Sen får jag intrycket av att de har rätt så tät och tålig stoppning. Tyvärr inget jag vill byta bort :P

Men om jag lyckas kirra sommarjobb köper jag gärna ditt case.
Skriv svar