EMG(!) P-bas kit SÅLT

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
dereborn

EMG(!) P-bas kit SÅLT

Inlägg av dereborn »

Hittade faktiskt i skrotlådan... Kommer ju troligen aldrig att hamna på nån av mina P-basar... Nån som är intresserad?
Senast redigerad av dereborn den tor 30 nov 2006, 10:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Intresse anmält!

Vanligtvis är jag allergisk mot EMGs prylar, men P-miken låter riktigt bra till åttasträngade basar, vilket är en av mina många svagheter...

Är det ett mik-volym-ton-jack-kit du har? Pris? Nytt eller begagnat?
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
dereborn

Inlägg av dereborn »

Beg! Satt på min -64 när jag köpte den... Ska se om det var potar med, eller om jag farit med osanning, och det bara är mikarna... Kanske lägger man in detta som en handpenning på en telebas??? Vad är dom värda?
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Ursäkta fördröjningen. Min dator bestämde sig för att gå i pension och det tog lite tid att hitta en ersättare...

Enligt Craftons prislista ligger de i dagsläget på 1150kr, inkl. volym- och tonkontroll, battericlip och jack. Beggat landar väl runt halva summan, typ 5-600kr.

Jag har ingen brådska med affären eftersom jag inte har nå'n åtta på gång, vi kan ta det i samband med en eventuell Telebas.
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
dereborn

Inlägg av dereborn »

Absolut!
dereborn

Inlägg av dereborn »

NU äntligen har jag kommit ihåg att kolla, och det ÄR hela kitet med mik (-ar), 2 potar, jack o battericlip!
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Men då så, då skickar du det till mig, jag monterar det i telebasen och du köper den av mig! :lol:

Kanske inte då...

Men jag är fortfarande lite sugen på miken, jag såg att nå'n annan hade en BassXpander till salu och då kan man ju börja fundera på en åtta till...
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
dereborn

Inlägg av dereborn »

Jag skickar kitet till dej direkt om jag får en adress o ett tillgodokvitto på X:- (Typ det du sa)

PM:a mej en adress o en lämplig tillgodokvittosumma så postar jag! Åker bort i morron bitti (torsdag) o kommer hem tisdag igen, så jag kan posta nästa vecka!
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Man tackar!

PM på väg!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Skriv svar