Korg G5 Bass Synth

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
rockern
Medlem+
Inlägg: 962
Blev medlem: mån 25 jun 2007, 09:38
Ort: Lund

Korg G5 Bass Synth

Inlägg av rockern »

En Korg G5 Bass Synth Processor säljes. En klassisk pedal som är väldigt svår att komma över idag.

Pedalen har en input och fyra olika output, en "tuner out", en med bara den processade signalen, en med den mix man väljer med mix-ratten och en phones out.

Kontrollerna på den är Waveform (där man kan välja mellan 11 olika grundljud), Intensity, Decay, Resonance och Mix (där man kan blanda in signalen med den processade signalen). Det är också möjligt att koppla in en expressionspedal som styr Decay-kontrollen.
I övrigt finns Input-, Outputvolym samt Level som styr nivån på "Synth out". Det finns även en knapp där man kan jämföra de aktuella inställningarna med de sparade.
Det går att lagra 9 olika presets.

Original instruktionsbok (som syns på ena bilden) medföljer. Där finns ingående beskrivningar av alla pedalens funktioner.

Pedalen drivs av medföljande 9v adapter.

Överlag är den i mycket fint skick, det enda "felet" är att det sitter kardborre på undersidan, men det behöver ju inte vara en nackdel.

Prismässigt är jag osäker på var de här ligger men jag sätter 2 500:-
Det är dock fritt fram att ge bud

Är det något ni undrar över så är det bara att fråga, så ska jag göra mitt bästa för att svara.

Bild
Bild
Sandberg JM4
EBMM SR4 Classic

Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
Användarvisningsbild
rockern
Medlem+
Inlägg: 962
Blev medlem: mån 25 jun 2007, 09:38
Ort: Lund

Inlägg av rockern »

Hittade lite ljudklipp på tuben.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n_amtKwmzOY[/youtube]
Senast redigerad av rockern den sön 22 nov 2009, 22:02, redigerad totalt 1 gånger.
Sandberg JM4
EBMM SR4 Classic

Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nåt säger mig att den där åker fortare än kvickt! Själv har jag redan en och den är inte till salu.
Användarvisningsbild
rockern
Medlem+
Inlägg: 962
Blev medlem: mån 25 jun 2007, 09:38
Ort: Lund

Inlägg av rockern »

Bump
Sandberg JM4
EBMM SR4 Classic

Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
Skriv svar