Rackcase 8HE säljes/bytes

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Rackcase 8HE säljes/bytes

Inlägg av FreCKo »

Även fast det är JÄVLIGT coolt med ett stort fett rackcase med massa blinkande grejer i och så så har jag upptäckt att jag faktiskt inte har sådär jättemycket användning för ett 8HE rackcase där två av platserna gapar tomma, och turnéer är jag inte direkt ute på så caset kommer faktiskt inte till sin användning... Eftersom jag inte är sådär jättesugen på att bygga vidare på min rigg nu utan snarare förnya och förfina och se till att jag har en riktigt GRYM racksetup så FUNDERAR jag nu på att sälja mitt 8HE holmberg rackcase.

Det är ett sånt där rackcase där 19"-ställningen är monterad i en stötdämpande sarg, vilket gör att allt man har monterat i racket klarar sig lite bättre och lite längre.

Eftersom jag helst ser att pengarna stannar inom basriggen så ser jag gärna byten alternativt delbyten. Om jag förstått Dereborn rätt så kostade det är caset 7-8K nytt, vilket jag ska undersöka. Det är lite slitet eftersom man faktiskt SKA turnera med skiten, och det sitter lite klistermärken på som jag kan skrapa loss om man så vill.

Det jag är intresserad av att byta till mig är:

Mindre rackcase (4 eller 6HE, gärna ett sånt här shockmount som jag har)
Högtalarlåda (om ni har en marshall 4x10'a i JCM 800 Bass-serien är jag GRYMT sugen, men även en mindre låda från 1x10 till 2x12 kan vara intressant)
Pedalbord för 4-6 pedaler

Som sagt, jag vill egentligen ha kvar caset men måste börja använda hjärnan, jag är inte som Dereborn och turnerar skiten ur lådan utan den står mest, och det känns jäkligt onödigt att ha ett sånt grymt case som inte används, och känner då hellre att jag säljer det.

Det finns även en utdragbar låda som är 2HE hög, kan förhandlas med.

EDIT: Självklart kan jag vara intresserad av andra byten också, eller ren försäljning. Kom isf med bytes- eller prisförslag!
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Inte en enda som är intresserad av att byta eller köpa? Nåja, får väl behålla caset då :D
Skriv svar