Bara basstall kvar

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Bara basstall kvar

Inlägg av Klinta »

Då är det bara stallet kvar

Basstall. Mässing 4-strängat. Massivt och tungt. Lite repigt
Senast redigerad av Klinta den tor 24 mar 2011, 16:37, redigerad totalt 7 gång.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Hum, den där EMG-micken för femsträngat ser riktigt fräsig ut, men jag behöver ju två isf... Varför har du bara en? :?
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

FreCKo skrev:Hum, den där EMG-micken för femsträngat ser riktigt fräsig ut, men jag behöver ju två isf... Varför har du bara en? :?
Vet inte, var länge sedan jag köpte dem. Den femsträngade funkar dock till både 4 och 5-strängat. Så om du ska ha dem på en fyra funkar det ju med båda. Tror att jag skulle använda dem så en gång i tiden.

Annars tror jag att det kan bli ett jävla tjong med bara en mick också för den delen... :wink:
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Klinta skrev:
FreCKo skrev:Hum, den där EMG-micken för femsträngat ser riktigt fräsig ut, men jag behöver ju två isf... Varför har du bara en? :?
Vet inte, var länge sedan jag köpte dem. Den femsträngade funkar dock till både 4 och 5-strängat. Så om du ska ha dem på en fyra funkar det ju med båda. Tror att jag skulle använda dem så en gång i tiden.

Annars tror jag att det kan bli ett jävla tjong med bara en mick också för den delen... :wink:
Ah okej, tänkte sätta den i min femma och då har jag kollat på EMG 40DC, men jag har ju TVÅ mickar... Kan ju bli lite tonskillnad med bara en EMG-mick :wink:
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

FreCKo skrev:
Klinta skrev:
FreCKo skrev:Hum, den där EMG-micken för femsträngat ser riktigt fräsig ut, men jag behöver ju två isf... Varför har du bara en? :?
Vet inte, var länge sedan jag köpte dem. Den femsträngade funkar dock till både 4 och 5-strängat. Så om du ska ha dem på en fyra funkar det ju med båda. Tror att jag skulle använda dem så en gång i tiden.

Annars tror jag att det kan bli ett jävla tjong med bara en mick också för den delen... :wink:
Ah okej, tänkte sätta den i min femma och då har jag kollat på EMG 40DC, men jag har ju TVÅ mickar... Kan ju bli lite tonskillnad med bara en EMG-mick :wink:
Köp den av mig och beställ en till. Som sagt sparar du en del pengar än om du beställer två nya. :wink:
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Klinta skrev:Köp den av mig och beställ en till. Som sagt sparar du en del pengar än om du beställer två nya. :wink:
Sitter och funderar mer och mer på det :lol: Måste dock sälja något annat isf... Vart bor du osv? Är den en halsmick eller stallmick, eller är det ingen skillnad?
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

FreCKo skrev:
Klinta skrev:Köp den av mig och beställ en till. Som sagt sparar du en del pengar än om du beställer två nya. :wink:
Sitter och funderar mer och mer på det :lol: Måste dock sälja något annat isf... Vart bor du osv? Är den en halsmick eller stallmick, eller är det ingen skillnad?
Tror inte att det är någon skillnad mellan hals o stallmick, men vet inte säkert. Jag bor i Stockholm, på söder. Om du inte har pengar kanske du har något kul att byta bort..?
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Klinta skrev:
FreCKo skrev:
Klinta skrev:Köp den av mig och beställ en till. Som sagt sparar du en del pengar än om du beställer två nya. :wink:
Sitter och funderar mer och mer på det :lol: Måste dock sälja något annat isf... Vart bor du osv? Är den en halsmick eller stallmick, eller är det ingen skillnad?
Tror inte att det är någon skillnad mellan hals o stallmick, men vet inte säkert. Jag bor i Stockholm, på söder. Om du inte har pengar kanske du har något kul att byta bort..?
Åhfan, en söderkille! Fan va mysigt, själv bor jag vid Odenplan, så då kan man ju mötas och slippa frakten :wink: Pengar är i sig inget problem...Hum, jag skriver här lite senare idag, ska på jobbintervju snart och kan inte tänka rätt :lol:
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

FreCKo skrev:
Klinta skrev:
FreCKo skrev:
Klinta skrev:Köp den av mig och beställ en till. Som sagt sparar du en del pengar än om du beställer två nya. :wink:
Sitter och funderar mer och mer på det :lol: Måste dock sälja något annat isf... Vart bor du osv? Är den en halsmick eller stallmick, eller är det ingen skillnad?
Tror inte att det är någon skillnad mellan hals o stallmick, men vet inte säkert. Jag bor i Stockholm, på söder. Om du inte har pengar kanske du har något kul att byta bort..?
Åhfan, en söderkille! Fan va mysigt, själv bor jag vid Odenplan, så då kan man ju mötas och slippa frakten :wink: Pengar är i sig inget problem...Hum, jag skriver här lite senare idag, ska på jobbintervju snart och kan inte tänka rätt :lol:
Fint! Vad sägs om en träff imorrn fredag (ledig hela dagen) eller i helgen?
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Klinta skrev:Fint! Vad sägs om en träff imorrn fredag (ledig hela dagen) eller i helgen?
Äh vafan, jag borde vara jävligt dum om jag INTE köper den :lol: slänger iväg ett PM :D
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

FreCKo skrev:
Klinta skrev:Fint! Vad sägs om en träff imorrn fredag (ledig hela dagen) eller i helgen?
Äh vafan, jag borde vara jävligt dum om jag INTE köper den :lol: slänger iväg ett PM :D
Fiiiint!!!
Paxad till FreCKo.
Skriv svar