Stinkfoot-moddad Boss SD-1 - såld!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Stinkfoot-moddad Boss SD-1 - såld!

Inlägg av mikkejohansson »

När nu min "pedal pusher" Peppe kommit med en ny leverans kan jag ju passa på att sälja vidare hans förra "fix" :), om nån nu vill ha den...

Sanningen att säga har jag inte hunnit testa nyförvärvet ännu (se nedan i denna kategorin), men allt jag läst på säger mig att den gör ungefär samma grej som denna, och kanske liiite bättre.

Med det sagt är detta fortfarande en av de bästa basoverdrives jag testat. Info om modden finns här; http://www.stinkfoot.se/mods/sd1bass.htm och pedalen är i stort sett i nyskick. Har kvar originalkartong men den är långt inne nedpackad i ett förråd efter nylig flytt. Hittar jag den till sommarn så skickar jag den i efterhand, UTAN EXTRA KOSTNAD!!!

SD1:an går från (hyfsat) clean boost till ganska tufft spräck med bevarad botten. Dock kanske det allra bästa med Stinkfoot-modden är att den fått en superbright vit LED i stället för den trista röda. "Don't look directly at it" som någon sa...


Pris: 600 exkl frakt!
Senast redigerad av mikkejohansson den ons 27 feb 2008, 21:23, redigerad totalt 2 gång.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

Den tar jag mikke! kan du hålla tills imorrn så kollar jag finanserna?
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Consider it held!
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Klinta
Medlem+
Inlägg: 685
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 13:10
Ort: Fjollträsk

Inlägg av Klinta »

Fiiiint, tackar!

edit: du har PM också :wink:
Användarvisningsbild
peppe
Medlem+
Inlägg: 2087
Blev medlem: ons 16 aug 2006, 21:25
Ort: Lappland

Re: Stinkfoot-moddad Boss SD-1 - hållen!

Inlägg av peppe »

mikkejohansson skrev:När nu min "pedal pusher" Peppe kommit med en ny leverans kan jag ju passa på att sälja vidare hans förra "fix" :), om nån nu vill ha den...

Sanningen att säga har jag inte hunnit testa nyförvärvet ännu (se nedan i denna kategorin), men allt jag läst på säger mig att den gör ungefär samma grej som denna, och kanske liiite bättre.
:shock: :? 8) De var dö bövelen vad du var tuff då!? Nåja sånt gillar jag! Skulle behövas såna här takter i Ske-å AIK också :D
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Presentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?p=1854#1854
Användarvisningsbild
patrik
Medlem
Inlägg: 299
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 17:59
Ort: Stockholm

Re: Stinkfoot-moddad Boss SD-1 - hållen!

Inlägg av patrik »

peppe skrev: Skulle behövas såna här takter i Ske-å AIK också :D
Jag tror faktiskt på slutspel i år... På riktigt!
Skriv svar