Jazzbasritning på Tradera

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Jazzbasritning på Tradera

Inlägg av Hellish »

Men... Jag stör mig lite på att han trycker på det där med FRI FRAKT. Visst stämmer det, men det känns aningens onödigt att påpeka... :D :D

http://www.tradera.com/JAZZ_BASS_Ritnin ... n-61841225
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

Men det kan bli mycket dyrt att maila en pdf..................................NOT :roll:
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Nej jag menar det. Vore väl lite VÄL gnidigt av honom att ta betalt för den lilla stund det tar honom att maila ritningen. :D
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

Hellish skrev:Nej jag menar det. Vore väl lite VÄL gnidigt av honom att ta betalt för den lilla stund det tar honom att maila ritningen. :D
Det är ju det han gör. tar betalt för att dela med sig av en fil som han troligen hittat på nätet. Så vidare värst till ritning är det inte heller. De mått man behöver för att kunna bygga en jazzbas r inte med. Det verkar krylla av den type av "ritningar" på gitarrer och basar. Mest att hänga på vägen än att bygga efter. Nä. nu har jag gnällt färdigt! :wink:
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Haha! Jag var lite luddig märker jag. Tänkte mest på att det vore gnidigt om han tog en fraktkostnad baserad på hur mycket han får betala för sin uppkoppling under de sekunder det tar att skicka mailet. Sen håller jag med dig om att det inte verkar vara särskilt bra ritningar.
Skriv svar