Pedalbord Temple Audio Trio 28 SÅLT!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Pedalbord Temple Audio Trio 28 SÅLT!

Inlägg av Roger Hedin »

Jag säljer mitt Temple Audio-bord, då jag inte blev kompis med det. Bordet är komplett med softcase och diverse fästplattor i olika stadier av användning. Dessa är extrautrustning som köpes separat. Jag har dock ingen tejp till fästplattorna. Jag har satt kardborre på hela ytan, men den är lätt att ta bort om man vill. Man kan använda bordet med Temple Audios fästplattor även om kardborren sitter på; det är bara att skära hål för skruv och nabbar.

https://www.thomann.de/se/temple_audio_ ... 28_gmg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Jag vill ha 1000 SEK plus ev. frakt för bordet. Måtten står i länken. (Bara väskan är värd priset...)
Senast redigerad av Roger Hedin den tis 15 nov 2016, 19:34, redigerad totalt 1 gånger.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
theLopp
Medlem+
Inlägg: 597
Blev medlem: ons 08 okt 2008, 22:31
Ort: Göteborg

Re: Pedalbord Temple Audio Trio 28

Inlägg av theLopp »

Jag tar det!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
theLopp
Medlem+
Inlägg: 597
Blev medlem: ons 08 okt 2008, 22:31
Ort: Göteborg

Re: Pedalbord Temple Audio Trio 28

Inlägg av theLopp »

Nej! Det var ju inte ett trio jag skulle ha! Sorry, jag backar!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Pedalbord Temple Audio Trio 28

Inlägg av Roger Hedin »

theLopp skrev:Nej! Det var ju inte ett trio jag skulle ha! Sorry, jag backar!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Klart du ska.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
jesse-kristian
Medlem
Inlägg: 98
Blev medlem: tor 04 feb 2016, 15:45
Ort: Göteborg

Re: Pedalbord Temple Audio Trio 28

Inlägg av jesse-kristian »

Jag är intresserad, men har ett par funderingar. Hur är stabiliteten i bordet och vet du om en T-Rex Fuel Tank Chameleon hade fått plats på undersidan?
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Pedalbord Temple Audio Trio 28

Inlägg av Roger Hedin »

jesse-kristian skrev:Jag är intresserad, men har ett par funderingar. Hur är stabiliteten i bordet och vet du om en T-Rex Fuel Tank Chameleon hade fått plats på undersidan?
Det är lite rankt i originalutförande. Skruvar man fast en kloss/ett mellanlägg mellan bordet och bottenplåten med en gummifot där så löser man detta. Jag har en Voodoo Lab Mondo, och den får plats under.

Jag skulle också sätta på kraftigare (= högre) gummifötter för att få lite större höjd från golvet, men jag orkar inte bry mig. Jag skickar med en stor rulle kardborre till pedalerna också.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Skriv svar