DOD FX10

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
maxend00d
Medlem+
Inlägg: 567
Blev medlem: mån 24 maj 2010, 19:01
Ort: Stockholm

DOD FX10

Inlägg av maxend00d »

Hej!
Jag säljer min DOD FX10, en mycket trevlig pedal som adderar lite kött till ditt sound. Jag har två och kommer absolut behålla den andra! Den är ypperlig att ha först i kedjan pga FET-switchning, nörda in om det här: http://pratabas.se/viewtopic.php?f=4&t=42230" onclick="window.open(this.href);return false;
Pris: 600 kr

Har även en Fender ABY-switch, som jag använt för att ha två basar in i samma pedalbord/förstärkare. Då räcker det med ett klick på pedalen, så byter man vilken bas som ska gå vidare genom pedalbordet, och den andra mute-as. Kan även användas för att ha ett instrument till två förstärkare, om man vill.
Den var från början helt röd, så jag har täckt hela pedalen med svart Gaffa för att den ska vara snyggare på pedalbordet.
Säg 200 spänn? SÅLD!!

Enligt säljreglerna måste man ha bild på faktiska varan, men jag har ingen bättre bild än såhär i nuläget. Kan återkomma med bättre bilder!
DOD FX10 är en av de två som står på högkant längst uppe på pedalbordet, och ABY-switchen är längst till höger med blåa lys-dioder!
Bild
Senast redigerad av maxend00d den ons 25 jan 2017, 18:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
maxend00d
Medlem+
Inlägg: 567
Blev medlem: mån 24 maj 2010, 19:01
Ort: Stockholm

Re: DOD FX10 och Fender ABY

Inlägg av maxend00d »

Här kommer en lite bättre bild. Som sagt, stående på kant är mina två FX10, varav en kan bli din. Den svarta längst till höger är ABY-pedalen.
Bild
Användarvisningsbild
maxend00d
Medlem+
Inlägg: 567
Blev medlem: mån 24 maj 2010, 19:01
Ort: Stockholm

Re: DOD FX10

Inlägg av maxend00d »

ABY-switch såld, FX-10an kvar!
Användarvisningsbild
maxend00d
Medlem+
Inlägg: 567
Blev medlem: mån 24 maj 2010, 19:01
Ort: Stockholm

Re: DOD FX10

Inlägg av maxend00d »

Sålt!
Skriv svar