Bruna Boss-pedaler (EQ, Flanger och Limiter) - SÅLDA!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Jay Jacket
Medlem+
Inlägg: 645
Blev medlem: ons 16 apr 2008, 22:59
Ort: Stockholm/Malmö

Bruna Boss-pedaler (EQ, Flanger och Limiter) - SÅLDA!

Inlägg av Jay Jacket »

En gång i tiden hade jag ambitionen att samla hela serien av Boss bruna bas-trampor från sent 80-tal och tidigt 90-tal. Jag minns inte varför jag slutade efter att ha nått 3/4-dels väg till slutmålet, men troligen kom GAS för något annat i vägen. Pedalerna har legat på hyllan i säkert 5 år och nu tänkte jag kolla om det finns någon som är intresserad av att ta vid där jag slutade.

Pedalerna har lite kosmetiskt slitage, men funkar fint och låter bra. Jag gillar speciellt EQ:n, som jag funderat på att behålla. Dock har jag andra saker på väg in, så även den får gå om det finns någon intressent. Åtminstone en av pedalerna (EQ:n) är Made in Japan och jag ska kolla upp de övriga för att säkerställa ursprung.

SÅLDA!. Finns på Söder i Stockholm, men kan så klart skickas om köparen står för frakt.

Bild
Fender Precision JV '57 ('83), Fender Precision AVRI Fullerton '62 ('83), Fender Jazz USA ('07), Fender Jazz ('73), Squier Bass VI ('13), Tokai Hardpuncher ('83), Ampeg V4B ('77) x 2, Ampeg SVT212, Aguilar TH500, TKS212, pedaler