Boss TR-2 tremolo [Såld]

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Dinjo777
Medlem
Inlägg: 115
Blev medlem: fre 23 nov 2012, 19:49

Boss TR-2 tremolo [Såld]

Inlägg av Dinjo777 »

Jag ägde en TR-2:a för en del år sedan, men som såldes vidare då den inte riktigt kom till någon större användning. Av en ren impuls köpte jag samma pedal i somras, troligen av nostalgiska skäl. Men, även denna gång blev resultatet detsamma.. paddan kommer tametusan aldrig till någon egentlig användning!

Kort och gott; En Boss TR-2:a i nyskick säljes (med tillhörande låda och allt annat som Boss trycker ned i kartongen). Även kvittot får följa med, då 4sounds 1 års garanti gäller i en månad till.

Fler bilder kan ju mailas vid intresse. Hämta den själv i Umeå eller så får den åka med PostNords blåa påse. Den bör få plats i Medium-varianten.

SÅLD
Senast redigerad av Dinjo777 den ons 24 maj 2017, 16:04, redigerad totalt 3 gång.
"Ta dig en ampull, Stålmannen"
Kenta provocerar Stoffe
Användarvisningsbild
AndersB
Medlem
Inlägg: 265
Blev medlem: lör 17 aug 2013, 10:50
Ort: Stockholmish

Re: Boss TR-2 tremolo i nyskick

Inlägg av AndersB »

Tänk, senast idag har jag funderat på att titta efter en TR-2 av nyare slag, och vips finns det en på hemmaplan. Det måste väl vara ett tecken? Jag tar den. Skickar PM så kan vi styra upp avhämtning/överlämning.
Ångermanlänning som hamnat i Södertörn | Leker med ljud och lägger dem på Soundcloud |
Skriv svar