Pedaler, Pedalbord, Power

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
brempa
Medlem+
Inlägg: 702
Blev medlem: tis 06 apr 2010, 22:25
Ort: Älvsjö

Pedaler, Pedalbord, Power

Inlägg av brempa »

Hej!

Jag vill bli av med lite prylar som varken för tillfället eller tidigare använts speciellt mycket. Mest åkt fram och tillbaka mellan hemmet och repan sittandes på bordet måste jag erkänna. Just dessa pedaler har använts synnerligen sparsamt. Inga egna bilder för tillfället. Om någon vill ha det så fixar jag givetvis det, lite lat bara. Initialt länkar till snygga produktbilder på TGT'2 hemsida.

Skreddy Little Miss Sunshine Phaser. 1500 SEK. https://tgt11.com/product.html?product_id=824" onclick="window.open(this.href);return false;

Darkglass Duality Bass Fuzz. 1500 SEK. https://tgt11.com/product.html/darkglas ... -bass-fuzz" onclick="window.open(this.href);return false;. Min är mörkare grå än vad bilden säger, gissar på en tidigare version, numrerad för hand på undersidan.

Pedaltrain JR Pedalboard med mjuk väska, äldre modellen. SÅLD!.

Voodoo Lab Pedal Power 2+. SÅLD!.

Kan skickas i grön påse mot kostnaden för detta. Bordet vet jag inte, går väl att lösa på något sätt.
Enklast förstås om vi kan bestämma träff någonstans, i Stockholm.
Jag jobbar i centrala stan och bor i de södra utkanterna

/Anders
Senast redigerad av brempa den sön 22 okt 2017, 17:47, redigerad totalt 2 gång.
Precision Fernandes Burny Olds (B/RW) | Aguilar Tonehammer 500 | Octaray | Bass RC Booster | TKS S112 | Buescher Soprano Saxophone 1927 | Keiwerth Alto Saxophone 193X | Conn Tenor Saxophone 198X | Martin Baritone Saxophone 1962
wiliste
Nykomling
Inlägg: 13
Blev medlem: mån 16 dec 2013, 17:08

Re: Pedaler, Pedalbord, Power

Inlägg av wiliste »

Pm!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
brempa
Medlem+
Inlägg: 702
Blev medlem: tis 06 apr 2010, 22:25
Ort: Älvsjö

Re: Pedaler, Pedalbord, Power

Inlägg av brempa »

Bump!
Två av fyra borta!
Passa på att införskaffa en eller två mycket välljudande pedaler i gott skick, inkl. originalkartong.
Precision Fernandes Burny Olds (B/RW) | Aguilar Tonehammer 500 | Octaray | Bass RC Booster | TKS S112 | Buescher Soprano Saxophone 1927 | Keiwerth Alto Saxophone 193X | Conn Tenor Saxophone 198X | Martin Baritone Saxophone 1962
Skriv svar