Little Miss Sunshine Phaser, Darkglass Duality, Sterling SUB

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.

Little Miss Sunshine Phaser, Darkglass Duality, Sterling SUB

Inläggav brempa » tor 31 maj 2018, 21:33

Jag spelar allt mindre bas och mer och mer saxofon varför jag tänker lätta lite på bas-prylarna. Skall försöka hitta en drömsaxofon framöver och då behövs det stålar...

Säljer därför dessa två pedaler i väldigt fint skick, vad är det vi brukar säga, strumptrampade. Om man inte vet vad detta är och vill veta mer om dem beskrivs de exempelvis här https://tgt11.com/product.html?product_id=824 och här https://tgt11.com/product.html/darkglass-duality-bass-fuzz. Dualityn har serienummer 415. Som synes levereras de i sina originalkartonger.

Jag säljer också en bas som bara blev stående hemmavid. Grymt lättspelad men inte min grej. En Sterling SUB, Brun, 4 strängad. Jag köpte den av Pop för 2500 vill jag minnas och låter dem skutta vidare till samma pris. Den levereras i ett enklare mjukt fodral. Mycket fint skick men tyvärr har jag ingen bild på den för tillfället. Om så önskas så fixar jag det såklart, skicka ett PM i sådana fall.

Jag tänker mig 1000 per styck för pedalerna och köper man rubbet får man allt till det facila priset 4000 SEK. :D

Bild
Senast redigerad av brempa fre 08 jun 2018, 07:12, redigerad totalt 1 gång.
SAIK | Precision JV (OW/Maple) | Precision Fernandes Burny Olds (B/RW) | Aguilar Tonehammer 500 | TKS S112 | Buescher Soprano Saxophone 1927 | Conn Tenor Saxophone 198X | OctaRay | Duality | Bass RC Booster | Little Miss Sunshine
Användarvisningsbild
brempa
Medlem+

Re: Little Miss Sunshine Phaser, Darkglass Duality, Sterling

Inläggav brempa » fre 08 jun 2018, 07:09

Lilla ”fröken solsken” har lämnat mig
Användarvisningsbild
brempa
Medlem+

Återgå till Tillbehör säljes