Håkan Hellström (!)

Prata om olika basister, kända som okända
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vad inte många vet är att Chick Corea spelade keyboards på flera av låtarna på Ace Of Bases mångmiljonsäljande andra album The Bridge.
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Inlägg av Mr Spock »

Janne skrev:Du glömde nog den här?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bNjHs__ATL0[/youtube]
Ånä.
Den där glömmer man inte i första taget.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

Johannes skrev:Vad inte många vet är att Chick Corea spelade keyboards på flera av låtarna på Ace Of Bases mångmiljonsäljande andra album The Bridge.
Gladare idag ser jag? Bra.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Perennial skrev:
Johannes skrev:Vad inte många vet är att Chick Corea spelade keyboards på flera av låtarna på Ace Of Bases mångmiljonsäljande andra album The Bridge.
Gladare idag ser jag? Bra.
Han försöker och försöker och försöker och försöker och...
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

Johannes skrev:
Perennial skrev:
Johannes skrev:Vad inte många vet är att Chick Corea spelade keyboards på flera av låtarna på Ace Of Bases mångmiljonsäljande andra album The Bridge.
Gladare idag ser jag? Bra.
Han försöker och försöker och försöker och försöker och...
Nähepp, inte idag heller. Vad är det med dig?
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

jag vet inte varför men jag förväntar mig en "hej alla barn jag heter Rulle".. varje gång jag tittar i denna tråd
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Janne

Inlägg av Janne »

Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

johnne skrev:jag vet inte varför men jag förväntar mig en "hej alla barn jag heter Rulle".. varje gång jag tittar i denna tråd
För att du är van att se saker som inte finns?
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

å nu kom det 2 Rulle på rad
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Inlägg av Mr Spock »

johnne skrev:jag vet inte varför men jag förväntar mig en "hej alla barn jag heter Rulle".. varje gång jag tittar i denna tråd
Varför?
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

Mr Spock skrev:
johnne skrev:jag vet inte varför men jag förväntar mig en "hej alla barn jag heter Rulle".. varje gång jag tittar i denna tråd
Varför?
läs dom 4 första orden du citerar
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

johnne skrev:
Mr Spock skrev:
johnne skrev:jag vet inte varför men jag förväntar mig en "hej alla barn jag heter Rulle".. varje gång jag tittar i denna tråd
Varför?
läs dom 4 första orden du citerar
Jisses, vad talar denna människa om? :shock:
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

ska jag förklara så du förstår?

jag sade "jag vet inte varför men..... etc etc.."

då får jag frågan varför?

och jag klargjorde att jag redan sagt att jag inte visste varför.. vart det begripligt nu?
annars kan vi prova med endast versaler
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

johnne skrev:ska jag förklara så du förstår?

jag sade "jag vet inte varför men..... etc etc.."

då får jag frågan varför?

och jag klargjorde att jag redan sagt att jag inte visste varför.. vart det begripligt nu?
annars kan vi prova med endast versaler

Jag förstod det. Det jag inte fattar är att nån kan bita sin egen svans på det viset.
Vet du vad man kallar folk som jävlas med folk utan att veta varför på nätet?

Mår du bra av trams och tjafs förresten?
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

på vilket vis har jag jävlats med någon överhuvudtaget? denna tråden handlar till stor del om TRAMS.. du kanske ska ta och försöka överblicka läget lite innan du drar slutsatser...

fast om du tar åt dig.. BRA! den avsikten hade inte jag men den funkar den med..
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

johnne skrev:på vilket vis har jag jävlats med någon överhuvudtaget? denna tråden handlar till stor del om TRAMS.. du kanske ska ta och försöka överblicka läget lite innan du drar slutsatser...

fast om du tar åt dig.. BRA! den avsikten hade inte jag men den funkar den med..
Hahaha! Sjukt.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Perennial skrev:Mår du bra av trams och tjafs förresten?
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

Johannes skrev:
Perennial skrev:Mår du bra av trams och tjafs förresten?
Du måste försöka vara positiv grabben, livet är för kort för att vara otrevlig och arg!

Du får en kram igen: :hug:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Perennial skrev:livet är för kort för att vara otrevlig
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

Johannes skrev: Blablabla.... kommer i närheten av all skit du har ställt till med i hundratals tjafs och nästan lika många avstängningar? Då har du inte förtjänat att få lyssna på Rush och deras intelligens-rock.
En till kram på den: :hug:
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8597
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Inlägg av engson »

Perennial skrev:
johnne skrev:på vilket vis har jag jävlats med någon överhuvudtaget? denna tråden handlar till stor del om TRAMS.. du kanske ska ta och försöka överblicka läget lite innan du drar slutsatser...

fast om du tar åt dig.. BRA! den avsikten hade inte jag men den funkar den med..
Hahaha! Sjukt.
Jag tycker du går onödigt hårt åt johnne. Ta det lite med ro. Det här är bara ett forum på internet. En del skämt är svåra att förstå utan direkta möten och tonfall. Vi missförstår varandra ibland. Tyvärr verkar det som om det är särskilt lätt att missförstå här på pratabas. Ibland tror jag att en del nästan väntar på chansen att få hugga på nåt som man vill missförstå. Och så går den andra i försvarsställning och hugger kanske tillbaka... och sen är det igång igen.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Hördu Inti och ni AntIntister, vad sägs om att bägge sidor försöker ignorera varandra? Allt går ju bra hos bägge sidor tills den ena sidan ser den andra och genast börjar insinuera saker hejvilt. Alltid är det någon på varje sida som ska ta ett inlägg på för stort allvar och blåsa upp det så att den andra sidan genast ser en chans att måla ut sig själv som offer. Är det så himla kul att vara offer? Är det inte roligare om det inte behöver finnas några offer alls? För de enda som gör er till offer är ni själva.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

engson skrev:
Perennial skrev:
johnne skrev:på vilket vis har jag jävlats med någon överhuvudtaget? denna tråden handlar till stor del om TRAMS.. du kanske ska ta och försöka överblicka läget lite innan du drar slutsatser...

fast om du tar åt dig.. BRA! den avsikten hade inte jag men den funkar den med..
Hahaha! Sjukt.
Jag tycker du går onödigt hårt åt johnne. Ta det lite med ro. Det här är bara ett forum på internet. En del skämt är svåra att förstå utan direkta möten och tonfall. Vi missförstår varandra ibland. Tyvärr verkar det som om det är särskilt lätt att missförstå här på pratabas. Ibland tror jag att en del nästan väntar på chansen att få hugga på nåt som man vill missförstå. Och så går den andra i försvarsställning och hugger kanske tillbaka... och sen är det igång igen.
Oj, det var ju ganska mycket så jag menade. +1! Fast att det gäller båda sidorna såklart, men det var väl så du tänkte också?
Gäst

Inlägg av Gäst »

the_great_alfonzo skrev:Hördu Inti och ni AntIntister, vad sägs om att bägge sidor försöker ignorera varandra? Allt går ju bra hos bägge sidor tills den ena sidan ser den andra och genast börjar insinuera saker hejvilt. Alltid är det någon på varje sida som ska ta ett inlägg på för stort allvar och blåsa upp det så att den andra sidan genast ser en chans att måla ut sig själv som offer. Är det så himla kul att vara offer? Är det inte roligare om det inte behöver finnas några offer alls? För de enda som gör er till offer är ni själva.
Det finns en enda störig sida här och det vet du så släpp den där fredsmäklarattityden.
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Inlägg av Mr Spock »

the_great_alfonzo skrev:Hördu Inti och ni AntIntister, vad sägs om att bägge sidor försöker ignorera varandra? Allt går ju bra hos bägge sidor tills den ena sidan ser den andra och genast börjar insinuera saker hejvilt. Alltid är det någon på varje sida som ska ta ett inlägg på för stort allvar och blåsa upp det så att den andra sidan genast ser en chans att måla ut sig själv som offer. Är det så himla kul att vara offer? Är det inte roligare om det inte behöver finnas några offer alls? För de enda som gör er till offer är ni själva.
Så är det.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Skriv svar