Neil Stubenhaus

Prata om olika basister, kända som okända
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

Bean skrev:Nightwalker är den enda plattan jag har med Vannelli, så då får jag väl krypa till korset och inse att jag förväxlat päronen med morötterna... :oops:
Det är en bra platta det oxå. Morötter och päron är båda frukter så det är inget att hänga upp sig på! :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Matte skrev:
Bean skrev:Nightwalker är den enda plattan jag har med Vannelli, så då får jag väl krypa till korset och inse att jag förväxlat päronen med morötterna... :oops:
Det är en bra platta det oxå. Morötter och päron är båda frukter så det är inget att hänga upp sig på! :wink:
Morot är ingen frukt!
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

GrafZeppelin skrev:
Matte skrev:
Bean skrev:Nightwalker är den enda plattan jag har med Vannelli, så då får jag väl krypa till korset och inse att jag förväxlat päronen med morötterna... :oops:
Det är en bra platta det oxå. Morötter och päron är båda frukter så det är inget att hänga upp sig på! :wink:
Morot är ingen frukt!
Beror på vem man frågar. Enligt EU's standardlisering så är morot en frukt på grund av att man gör marmelad och kakor på den. eller så tar man smileyn som ett tecken på en viss ironi i mitt argumenterande. Det är bara att välja! 8) :lol: :wink:
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

Matte skrev:
Bean skrev:Nightwalker är den enda plattan jag har med Vannelli, så då får jag väl krypa till korset och inse att jag förväxlat päronen med morötterna... :oops:
Det är en bra platta det oxå.
Mmm....Eller tom en bättre platta, faktiskt!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Gäst

Inlägg av Gäst »

Matte skrev: Beror på vem man frågar. Enligt EU's standardlisering så är morot en frukt på grund av att man gör marmelad och kakor på den. eller så tar man smileyn som ett tecken på en viss ironi i mitt argumenterande. Det är bara att välja! 8) :lol: :wink:
Enligt EU är snus livsmedel så... ;) Jodå, ville bara bråka lite...
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

GrafZeppelin skrev:
Matte skrev: Beror på vem man frågar. Enligt EU's standardlisering så är morot en frukt på grund av att man gör marmelad och kakor på den. eller så tar man smileyn som ett tecken på en viss ironi i mitt argumenterande. Det är bara att välja! 8) :lol: :wink:
Enligt EU är snus livsmedel så... ;) Jodå, ville bara bråka lite...
Snus borde ju ha mer med trädgårdsskötsel att göra.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
Bean
VIP medlem
Inlägg: 2785
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 19:59
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bean »

Geddy_Lee skrev:
Bean skrev:Nightwalker är den enda plattan jag har med Vannelli,
så då får jag väl krypa till korset och inse att jag förväxlat päronen med morötterna... :oops:
Vi kan tycka att du är oki ändå.
Aaaaaaa va snälla ni e! 8)
"Life without bass would become very treblesome..."

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Bean's Bassics
Användarvisningsbild
GurraG
Medlem++
Inlägg: 5670
Blev medlem: tis 20 mar 2007, 09:50
Ort: Lund

Inlägg av GurraG »

Jag brukar alltid hävda att tomat är en frukt, och därför äter jag ofta tomater ungefär som man äter äpplen. Detta tyckerr mina vänner är jättekonstigt.
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Användarvisningsbild
Bean
VIP medlem
Inlägg: 2785
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 19:59
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bean »

För övrigt anser jag snus vara baslivsmedel.
"Life without bass would become very treblesome..."

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Bean's Bassics
Skriv svar