Håkan Hellström (!)

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Inlägg: 8209
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 19:07
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Samuel V skrev:Håkan spelade faktiskt trummor från början.
Tack!
Blev förvånad när jag såg klippet. Hade för mig att han var trummis. Skönt, då hade jag inte fel! :D
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Gäst

Inlägg av Gäst »

Perennial skrev:Det låter som att du verkligen tror att jag är en dålig människa, när det enda som här hänt är att min sociala kompetens har varit rostig. Och det är inte alltid heller. Jag tror att du överdriver helt enkelt och att du måste lugna ner dig. Ett glas vatten drunknar du i my young Johannes. Fred.
Vet du vad? Jag tar jättegärna den där fredsinviten men inte nu. Börja med att låta bli att provocera och förolämpa i tre månader så folk förstår att du menar allvar. Det funkar inte att be om ursäkt och dagen efter göra samma miss igen och igen. Då kvittar det hur många "fred" man kommer med, ingen tror på det. Bygg upp ett förtroende under lång tid så säger jag gärna hej och förlåt.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Johannes skrev:
the_great_alfonzo skrev:Är det så att jag bara försöker vara PK? Du kanske tycker att jag är en clown men själv agerar jag bara efter vad jag tycker är rätt. Jag tycker att Perennial kan bete sig som ett as men jag tycker att det finns gott om folk på "andra sidan" som är på samma nivå. Jag försvarar inte någon, jag stör mig på hur bägge "sidorna" beter sig nu. Alla ska ständigt hoppa på varandra över minsta bagatell och påstå sig ha all rätt i världen att göra det.

Är det några jag skulle kalla ett clowngäng så är det alla bakåtsträvare som vägrar att gå vidare utan håller kvar i gammal skit och sabbar stämningen på forumet. Och det clowngänget innehåller bägge sidor!

Däremot ska jag säga en sak speciellt riktat till just Perennial. Hela den där attitydsgrejen där du sätter dig som hela mänsklighetens härskare och öppet tycker synd om alla de som du verkar tycka är mindre värda tycker jag är jävligt obehaglig. Om du bryr dig det minsta om vad folk tycker om dig så lägg ned den. Det spelar ingen roll hur snäll/ödmjuk du skulle kunna vara i verkligheten, här på ett internetforum uppfattas du inte som något annat än en wannabe-övermänniska när du håller på sådär.
Ja, det tycker jag. Du är faktiskt en riktig clown. Jag hade tänkt skriva tomte först men sedan såg jag din avatar... Att kalla folk som tröttnat på dagliga provokationer och förolämpningar för bakåtsträvare? Vafan är det? Clowngänget innehåller inte "bägge sidor", det innehåller bl.a. dig och några till och det är ni som förstör det här forumet. Läs det du nyss skrev. Du beskriver Perennial väldigt bra med några rader där. Det räcker. Exakt så funkar han och att då säga ifrån är inte att förstöra stämningen eller att vara bakåtsträvare, det är så normalt funtade människor gör när dom gång efter gång blir attackerade. Dom säger ifrån. Det är ett normalt beteende. Att ständigt försöka starta en fight är inte ett normalt beteende. Svårare än så är det inte. Kasta clownnäsan nu.
Jag säger inte att de som är trötta på provokationerna som är bakåtsträvare, jag säger att det är de som provocerar som är det. Jag har också tittat på vad som kommit ur och mot Perennial, och provokationerna har haglat vilt från bägge sidor. Självklart ska man få säga till Perennial när han beter sig som ett as, men ska man inte få säga till andra som beter sig som as för det?

Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad. Förutsatt att en del personer till skulle bli det. För jag säger fortfarande inte att Perennials beteende är okej, tvärtom. Jag tillägger bara(för multielfte gången) att det gäller fler än honom. Detta är precis vad jag har tjatat om hela året så fort dessa bråk kommit på tal, hur kan man INTE förstå vad jag menar när jag är en sån satans tjatkärring jämt och ständigt?
Gäst

Inlägg av Gäst »

the_great_alfonzo skrev:En person bråkar med många personer vilket leder till öppna bataljer vilket förstör för forumet. När bägge sidor är puckade och de aldrig trots sin ålder och tilltänkta mognad lyckas lösa sina motsättningar fortsätter bråken. Den enkla lösningen på ett slut på problemen är förstås att plocka bort den ena sidan vilket är lätt gjort när det bara är en person. Den andra sidan kan nu leva i fred då de inte har någon motståndare.

Visst, det funkar i praktiken. Plockar man bort Perennial så kommer de här bråken att sluta. Men plockar man bort alla på sidan som hyser agg mot Perennial och "hoppar på" honom kommer bråken också att sluta. Den första lösningen är förstås lättast, men är den rätt? Kalla mig gammaldags, men även på internet tycker jag att det ska finnas någon sorts rättvisa. Och speciellt när det handlar om vuxna människor tycker jag inte att det ska vara svårare än att sluta bete sig som småbarn i sandlådan.
Ålder spelar ingen roll. Oavsett om du är 15 eller 55 så har du rätt att säga ifrån om någon behandlar dig illa.
Om någon attackerar en annan person verbalt på ett ytterst otrevligt vis och då får svar på tal med ungefär samma ton, är det då verkligen bådas fel. Om person nummer ett sedan verbalt ger sig på 30 pers till som alla tar illa vid sig och ropar "men vad i helvete", är det fortfarande de 30 påhoppade personernas fel eller skulle man kunna se ett mönster här och kanske t.o.m. sträcka sig så långt att man misstänker att det kanske är den ena sidan, i det här falet person nummer ett, som har svårt att inte starta bråk och att dom andra bara svarat på det dom blivit utsatta för?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Johannes skrev:
Perennial skrev:Det låter som att du verkligen tror att jag är en dålig människa, när det enda som här hänt är att min sociala kompetens har varit rostig. Och det är inte alltid heller. Jag tror att du överdriver helt enkelt och att du måste lugna ner dig. Ett glas vatten drunknar du i my young Johannes. Fred.
Vet du vad? Jag tar jättegärna den där fredsinviten men inte nu. Börja med att låta bli att provocera och förolämpa i tre månader så folk förstår att du menar allvar. Det funkar inte att be om ursäkt och dagen efter göra samma miss igen och igen. Då kvittar det hur många "fred" man kommer med, ingen tror på det. Bygg upp ett förtroende under lång tid så säger jag gärna hej och förlåt.
Vad sägs? Lugn och ro i 90 dagar så bjuder jag på en bärs?
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Johannes skrev:
the_great_alfonzo skrev:En person bråkar med många personer vilket leder till öppna bataljer vilket förstör för forumet. När bägge sidor är puckade och de aldrig trots sin ålder och tilltänkta mognad lyckas lösa sina motsättningar fortsätter bråken. Den enkla lösningen på ett slut på problemen är förstås att plocka bort den ena sidan vilket är lätt gjort när det bara är en person. Den andra sidan kan nu leva i fred då de inte har någon motståndare.

Visst, det funkar i praktiken. Plockar man bort Perennial så kommer de här bråken att sluta. Men plockar man bort alla på sidan som hyser agg mot Perennial och "hoppar på" honom kommer bråken också att sluta. Den första lösningen är förstås lättast, men är den rätt? Kalla mig gammaldags, men även på internet tycker jag att det ska finnas någon sorts rättvisa. Och speciellt när det handlar om vuxna människor tycker jag inte att det ska vara svårare än att sluta bete sig som småbarn i sandlådan.
Ålder spelar ingen roll. Oavsett om du är 15 eller 55 så har du rätt att säga ifrån om någon behandlar dig illa.
Om någon attackerar en annan person verbalt på ett ytterst otrevligt vis och då får svar på tal med ungefär samma ton, är det då verkligen bådas fel. Om person nummer ett sedan verbalt ger sig på 30 pers till som alla tar illa vid sig och ropar "men vad i helvete", är det fortfarande de 30 påhoppade personernas fel eller skulle man kunna se ett mönster här och kanske t.o.m. sträcka sig så långt att man misstänker att det kanske är den ena sidan, i det här falet person nummer ett, som har svårt att inte starta bråk och att dom andra bara svarat på det dom blivit utsatta för?
Igen, detta handlar inte om de som säger ifrån när någon attackerar dem. Det handlar om de som attackerar någon annan utan provokation! När Perennial skrivit med sin attityd mot dig ger jag dig all rätt att reagera, där är ett exempel på oprovocerad negativ attityd från hans sida. När 20 personer börjar skrika troll utan att Perennial gjort något gäller det omvända fallet.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Senast redigerad av Gäst den tor 30 dec 2010, 23:57, redigerad totalt 1 gånger.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

Johannes skrev:
Johannes skrev:
Perennial skrev:Det låter som att du verkligen tror att jag är en dålig människa, när det enda som här hänt är att min sociala kompetens har varit rostig. Och det är inte alltid heller. Jag tror att du överdriver helt enkelt och att du måste lugna ner dig. Ett glas vatten drunknar du i my young Johannes. Fred.
Vet du vad? Jag tar jättegärna den där fredsinviten men inte nu. Börja med att låta bli att provocera och förolämpa i tre månader så folk förstår att du menar allvar. Det funkar inte att be om ursäkt och dagen efter göra samma miss igen och igen. Då kvittar det hur många "fred" man kommer med, ingen tror på det. Bygg upp ett förtroende under lång tid så säger jag gärna hej och förlåt.
Vad sägs? Lugn och ro i 90 dagar så bjuder jag på en bärs?
Du kan nog slänga in en låda 30-årig The Macallan också, tämligen ofarligt.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Eller hur? För det har ju faktisk bara varit skitsaker som folk retat upp sig på ang. Perrrennial.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Eller hur? För det har ju faktisk bara varit skitsaker som folk retat upp sig på ang. Perrrennial.
Jag menar inte att det har skett skitsaker, jag säger att det har skett massiv skit på grund av skitsaken att det finns folk som varit så omogna. Och om man ska banna ett flertal personer så kallar jag omoget beteende en skitsak. Det kan givetvis vara rätt när denna skitsak fått så "allvarliga" följer, men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att allt har sitt ursprung i en sån skitanledning.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag blir helt matt. Mitt första nyårslöfte: inte en enda internetdebatt av det här slaget under hela 2011. Bye bye.
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

the_great_alfonzo skrev:
Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Eller hur? För det har ju faktisk bara varit skitsaker som folk retat upp sig på ang. Perrrennial.
Jag menar inte att det har skett skitsaker, jag säger att det har skett massiv skit på grund av skitsaken att det finns folk som varit så omogna. Och om man ska banna ett flertal personer så kallar jag omoget beteende en skitsak. Det kan givetvis vara rätt när denna skitsak fått så "allvarliga" följer, men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att allt har sitt ursprung i en sån skitanledning.
Det finns en enda lite obetydlig skitanledning till att PB har gått från trevligt och gemytligt till "Hela havet stormar".
Man behöver inte banna en massa medlemmar, utan bara plocka bort orsaken.
Sen om det är rättvist eller inte är skit samma.
När ska folk fatta att ett forum inte är nån demokrati?
Senast redigerad av Mike den fre 31 dec 2010, 00:17, redigerad totalt 1 gånger.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Eller hur? För det har ju faktisk bara varit skitsaker som folk retat upp sig på ang. Perrrennial.
Jag menar inte att det har skett skitsaker, jag säger att det har skett massiv skit på grund av skitsaken att det finns folk som varit så omogna. Och om man ska banna ett flertal personer så kallar jag omoget beteende en skitsak. Det kan givetvis vara rätt när denna skitsak fått så "allvarliga" följer, men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att allt har sitt ursprung i en sån skitanledning.
Det finns en enda lite obetydlig skitanledning till att PB har gått från trevligt och gemytligt till "Hela havet stormar".
Man behöver inte banna en massa medlemmar, utan bara plocka bort orsaken.
Sen om det är rättvist eller inte är skit samma.
När ska folk fatta att ett forum inte är nån demokrati?
Om det inte är nån demokrati, varför ska då folk få ropa om att någon ska bannas när någon annan inte får ropa om någonting annat? Menar du att det inte skulle ligga någon demokrati bakom att ni får ha er åsikt? Eller är alla som säger att Inti ska bannas för att PB inte är en demokrati adminstratörer i smyg?
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Gah. Nu är den där tiden på dygnet då jag successivt bara blir dummare och dummare. Godnatt innan jag börjar göra bort mig jättemycket.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Det var allvarligt menat alltså?
:shock:
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

the_great_alfonzo skrev:
Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Mike skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Roland skrev:
the_great_alfonzo skrev: Med tanke på hur Perennial betett sig skulle jag inte ha någonting emot om han blev temporärt bannad.

Fan vilken humor...för det kan inte ha varit allvarligt menat va?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Såklart, permanentbanning skulle ju också vara en lösning men det vore lite tråkigt om man permanentbannade så många medlemmar av en sån skitsak.
Eller hur? För det har ju faktisk bara varit skitsaker som folk retat upp sig på ang. Perrrennial.
Jag menar inte att det har skett skitsaker, jag säger att det har skett massiv skit på grund av skitsaken att det finns folk som varit så omogna. Och om man ska banna ett flertal personer så kallar jag omoget beteende en skitsak. Det kan givetvis vara rätt när denna skitsak fått så "allvarliga" följer, men jag tycker fortfarande att det är tråkigt att allt har sitt ursprung i en sån skitanledning.
Det finns en enda lite obetydlig skitanledning till att PB har gått från trevligt och gemytligt till "Hela havet stormar".
Man behöver inte banna en massa medlemmar, utan bara plocka bort orsaken.
Sen om det är rättvist eller inte är skit samma.
När ska folk fatta att ett forum inte är nån demokrati?
Om det inte är nån demokrati, varför ska då folk få ropa om att någon ska bannas när någon annan inte får ropa om någonting annat? Menar du att det inte skulle ligga någon demokrati bakom att ni får ha er åsikt? Eller är alla som säger att Inti ska bannas för att PB inte är en demokrati adminstratörer i smyg?
Det är du som tog upp diskussionen om att det ska vara rättvist.
"Ska en bannas, ska alla som varit dumma bannas."
Får 1 person 30 att löpa amok, räcker det med att plocka bort orsaken.
Sen är det skitsamma om dom andra betett sig illa, man måste se till orsaken.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Bild
Det räcker nu!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter
Inlägg: 10870
Blev medlem: lör 10 nov 2007, 15:34
Ort: Västerås

Inlägg av Mike »

Klopper skrev:Bild
Det räcker nu!
Jess Söööööör!

Nu snackar vi om Håkan, Pelle, Joppe och alla andra tramsiga popsnören som tror att dom är nåt.

+ Pelle & Joppe
- Håkan

Har dessutom för mig att Joppe var reporter i nåt bilprogram, kan det ha varit TM?
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
Fernan
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 3437
Blev medlem: ons 05 dec 2007, 13:53
Ort: Sundsvall

Inlägg av Fernan »

Mike skrev:
Klopper skrev:Bild
Det räcker nu!
Jess Söööööör!

Nu snackar vi om Håkan, Pelle, Joppe och alla andra tramsiga popsnören som tror att dom är nåt.

+ Pelle & Joppe
- Håkan

Har dessutom för mig att Joppe var reporter i nåt bilprogram, kan det ha varit TM?
Var det inte MotorJournalen på Femman ?
Gäst-
Bannad
Inlägg: 813
Blev medlem: sön 24 okt 2010, 10:29
Ort: Stockholm

Inlägg av Gäst- »

Johannes skrev:
Johannes skrev:
Perennial skrev:Det låter som att du verkligen tror att jag är en dålig människa, när det enda som här hänt är att min sociala kompetens har varit rostig. Och det är inte alltid heller. Jag tror att du överdriver helt enkelt och att du måste lugna ner dig. Ett glas vatten drunknar du i my young Johannes. Fred.
Vet du vad? Jag tar jättegärna den där fredsinviten men inte nu. Börja med att låta bli att provocera och förolämpa i tre månader så folk förstår att du menar allvar. Det funkar inte att be om ursäkt och dagen efter göra samma miss igen och igen. Då kvittar det hur många "fred" man kommer med, ingen tror på det. Bygg upp ett förtroende under lång tid så säger jag gärna hej och förlåt.
Vad sägs? Lugn och ro i 90 dagar så bjuder jag på en bärs?
Deal.
Användarvisningsbild
olabola
Medlem++
Inlägg: 2723
Blev medlem: fre 09 maj 2008, 20:51
Ort: Nynäshamn

Inlägg av olabola »

Jag TROR i ärlighetens namn att jag ALDRIG hört Håkan Hellström. Det skulle ju vara av intresse att göra det för att höra själv...men det känns som grejen att aldrig hört honom väger tyngre på nåt sätt..man blir liksom lite förmer än alla andra :wink:
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

olabola skrev:Jag TROR i ärlighetens namn att jag ALDRIG hört Håkan Hellström. Det skulle ju vara av intresse att göra det för att höra själv...men det känns som grejen att aldrig hört honom väger tyngre på nåt sätt..man blir liksom lite förmer än alla andra :wink:
det som är mest imponerande är väl att du lyckats med att inte höra honom.. har du levt under en sten eller nått? :D :D :D :D
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

johnne skrev:
olabola skrev:Jag TROR i ärlighetens namn att jag ALDRIG hört Håkan Hellström. Det skulle ju vara av intresse att göra det för att höra själv...men det känns som grejen att aldrig hört honom väger tyngre på nåt sätt..man blir liksom lite förmer än alla andra :wink:
det som är mest imponerande är väl att du lyckats med att inte höra honom.. har du levt under en sten eller nått? :D :D :D :D

Det är otroligt enkelt att slipa modernt elände...man lyssnar på P1 helt enkelt!
Skriv svar