Glenn. Hughes. Är. Gud.

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
Pumpa
Medlem+
Inlägg: 665
Blev medlem: mån 24 okt 2011, 20:54
Ort: Herrljunga

Re: Glenn. Hughes. Är. Gud.

Inlägg av Pumpa »

jisac skrev: ...men varför gör flickan citronsaft i videon?!
Hon gör en "Sweet tea"
http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_tea" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54755
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Glenn. Hughes. Är. Gud.

Inlägg av blackparkas »

Pumpa skrev:
kmo skrev:Lyssnade på Sweet Tea precis nu. Gillade ljudbilden, stort och fett.
Jag tycker mixen suger, men smaken är ju...

Hahaaa!
Lustigt det där, jag tycker mixen på speciellt Sweet Tea är gudomlig!
Hela plattan låter väldigt bra tycker jag personligen...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4017
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Glenn. Hughes. Är. Gud.

Inlägg av AlbinH »

Asså.
Jag vet inte om "Gud" är något att sträva efter.

I det senaste riksdagsvalet fick Gud bara två (2) röster.

Jesus fick i alla fall 7 röster och kungen faktiskt 8 st röster. Det gör kungen betydligt populärare än Putin som bara fick 3 röster.

Som vanligt kammade Kalle Anka Partiet hem hyggligt med röster. Faktiskt 133 st.
Satanistisk initiativ tog hem 86 röster - men här må man lägga märke till hur viktigt det är att stava rätt när man skriver egna valsedlar. Här visar det sig tydligt att den genomsnittlige satanisten har lite väl dålig skolunderbyggnad, vilket man misstänkt länge från ecklesiastiskt håll. Satanistiskt Initiativ fick 13 röster, som hade gått till Satanistiskt initiativ om man inte hade skrivit ett versalt I i stället för det i sammanhanget vanligare gemena. Ännu värre gick det för Satanistiskt initativ som trots exakt samma felstavning ändå samlade 3 röster. Här uppstår naturligtvis en misstanke om att samma, felstavningskunnige, person skrivit alla tre valsedlarna. Givetvis förutsätter denna konspirationsteori att det endast finns ett Satanistiskt initiativ.
Men det fattar ju alla.


Nä. Glenn. Hughes. Är. Definitivt. Bättre. Än. Så.


Källa:
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Skriv svar