Tips om annonser-ämne.

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4563
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53
Ort: Malmö

Tips om annonser-ämne.

Inlägg av edvin »

Jag tycker fortfarande som jag nämnde i någon tråd att vi borde ha en del i säljesdelen där man bara lägger in tips på annonser, och dela upp försäljningar här på PB och annonser på vendolin, ebay och blocket...
Vad säger ni andra?
grejor
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Re: Tips om annonser-ämne.

Inlägg av bootsy »

edvine skrev:Jag tycker fortfarande som jag nämnde i någon tråd att vi borde ha en del i säljesdelen där man bara lägger in tips på annonser, och dela upp försäljningar här på PB och annonser på vendolin, ebay och blocket...
Vad säger ni andra?
Den diskussionen har vi redan haft i mycket omfattande skala och kom fram till att nuvarande ordning funkade bäst.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4563
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53
Ort: Malmö

Re: Tips om annonser-ämne.

Inlägg av edvin »

bootsy skrev:
edvine skrev:Jag tycker fortfarande som jag nämnde i någon tråd att vi borde ha en del i säljesdelen där man bara lägger in tips på annonser, och dela upp försäljningar här på PB och annonser på vendolin, ebay och blocket...
Vad säger ni andra?
Den diskussionen har vi redan haft i mycket omfattande skala och kom fram till att nuvarande ordning funkade bäst.
Okej, då har jag inte så mycket att säga till om!
grejor
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Har vi haft en sån diskussion? Var det inte bara att vi kom fram till att vi skulle fortsätta posta alllt i Till salu tills det fixades?
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

the_great_alfonzo skrev:Har vi haft en sån diskussion? Var det inte bara att vi kom fram till att vi skulle fortsätta posta alllt i Till salu tills det fixades?
Diskussionen var det som föregick detta av dig nu nämnda beslut. Folk hade - och har fortfarande - olika åsikter om detta, men som jag uppfattade det så ansåg majoriteten att den rådande ordningen funkade bra och att vi därför inte skulle ändra på något.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Exakt, att ange tex "på Vendolin" eller "på Blocket" funkar ju lika bra.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Skriv svar