Stämningsförbättring!

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54755
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Tihihih!!! :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

blackparkas skrev:Tihihih!!! :D
Det var dumt! :D
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
EA
Medlem+
Inlägg: 738
Blev medlem: tis 05 sep 2006, 13:49

Inlägg av EA »

mågis skrev:
toothpastemicael skrev: ... Eller är det bara jag som tänker trögt och skriver sakta?
Tyvärr kan det vara så. För ett tag sedan hade jag en jobbarkompis som var cirka 20 år. Han hade inga problem att häva ur sig precis vad som helst, till vem som helst. Han dök även upp på jobbet med blåöga ibland men det blev uppenbarligen ingen större skillnad på det beteendet. Killen hade dessutom en otrolig koordinationsförmåga. Att sitta och tala i telefon med vänster hand och samtidigt skriva ett helt makalöst inlägg på något forum på nätet var inga problem att göra, dessutom skriver han i samma tempo som jag pratar, dvs väldigt fort. Problemet blev nog snarare att hjärnan inte helt registreade HUR och VAD han skrev, utan det kunde vara en totalt onödig utskällning på nätet samtidigt som han pratade med sin sambo om var dom skulle käka någon mysig matbit innan dom gick på bio. Vilken film dom skulle se diskuterades samtidigt och han satt då och växlade fönster mellan forumet och IMDB.

Det vart lite svamligt här nu, men jag hoppas att ni förstår vad jag vill peka på. Dvs att det går bara fortare och fortare i huvudena på folk, men inte nödvändigtvis bättre för det...
Jag kan också göra två saker samtidigt men ingen av dem blir bra… ungefär så som du beskriver din kompis fast han skriver definitivt fortare :lol:
I övrigt håller jag med Basmartin
I live and I learn!
Skriv svar