Vad är PrataBas.....?

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Vad är PrataBas.....?

Inlägg av Jan Hellman »

http://www.pratabas.se. Vad är det för något?

I min värld är PrataBas ett forum för basister i första hand. Basister spelar musik i band för det mesta. Det finns ett flertal här som pluggar musik och det finns ett flertal som livnär sig på att spela eller som jobbar som ljudtekniker eller annat som hör musikbranschen till. Sen finns det ett stort antal som spelar bas på fritiden och är mer eller mindre seriösa. Några tar det på stort allvar och övar mycket och andra gör det inte utan använder basen för att få en rolig fritid utan att lägga ner så mycket tid förutom att repa med bandet. Och sen finns det nog ganska många som har en bas i garderoben och där har den stått oanvänd i flera år. Så kan det också vara och det är helt okay.

Vad ska man kunna prata om på PrataBas?