En avdelning för alla lotterier?

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
Jooel
Medlem+
Inlägg: 590
Blev medlem: ons 25 jun 2008, 01:54
Ort: Skeppshult

En avdelning för alla lotterier?

Inlägg av Jooel »

Tja

tänkte att det kanske vore smidigare att ha alla lotteri dragning på en separat avdelning, motsvarande PB transport? Kanske bara är jag men jag vet inte vart jag ska leta efter dem nu, och PB börjar ju bli rätt stort så visst underlättar det att ha alla lotto dragning på samma ställe?

Mvh Joel
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++
Inlägg: 6287
Blev medlem: sön 13 jan 2008, 01:06
Ort: Lowlands

Re: En avdelning för alla lotterier?

Inlägg av alexon »

Jooel skrev:Tja

tänkte att det kanske vore smidigare att ha alla lotteri dragning på en separat avdelning, motsvarande PB transport? Kanske bara är jag men jag vet inte vart jag ska leta efter dem nu, och PB börjar ju bli rätt stort så visst underlättar det att ha alla lotto dragning på samma ställe?

Mvh Joel

Nej
Användarvisningsbild
criss
Medlem+
Inlägg: 1552
Blev medlem: mån 24 jul 2006, 21:26
Ort: örebro

Re: En avdelning för alla lotterier?

Inlägg av criss »

alexon skrev:
Jooel skrev:Tja

tänkte att det kanske vore smidigare att ha alla lotteri dragning på en separat avdelning, motsvarande PB transport? Kanske bara är jag men jag vet inte vart jag ska leta efter dem nu, och PB börjar ju bli rätt stort så visst underlättar det att ha alla lotto dragning på samma ställe?

Mvh Joel

Nej
försöker du bara vara otrevlig eller har du nån motivering till ditt något korta och negativt laddade svar? :roll:
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37749
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Visst skulle det väl underlätta, men det är ju en högst inofficiell sak vi pysslar med så det är nog bäst att låta dem ligga under säljes. För det är ju exakt vad som görs! :wink:
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++
Inlägg: 6287
Blev medlem: sön 13 jan 2008, 01:06
Ort: Lowlands

Re: En avdelning för alla lotterier?

Inlägg av alexon »

criss skrev:
alexon skrev:
Jooel skrev:Tja

tänkte att det kanske vore smidigare att ha alla lotteri dragning på en separat avdelning, motsvarande PB transport? Kanske bara är jag men jag vet inte vart jag ska leta efter dem nu, och PB börjar ju bli rätt stort så visst underlättar det att ha alla lotto dragning på samma ställe?

Mvh Joel

Nej
försöker du bara vara otrevlig eller har du nån motivering till ditt något korta och negativt laddade svar? :roll:

Varför skulle ett kort svar vara negativt? Det får nog vara en tolkning som du själv får stå för.

Lotteriverksamhet ska kanske inte lyftas fram som en officiell del av forumets verksamhet. Sålänge det är ett slutet sällskap och i marginell omfattning så drar det inte till sig uppmärksamhet. Om det blir en omfattande publik verksamhet då krävs det tillstånd, och då ska det även beskattas.

Så för att sammanfatta: Nej
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25681
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Dock kan vi väl enas om att hemmaort för lotterierna är under säljes-avdelningarna?
Och sedan hjälper vi forumvärdar till med att klistra pågående lotterier så de alltid ligger högst i listan.

Det tycker jag borde räcka långt..?
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Jooel
Medlem+
Inlägg: 590
Blev medlem: ons 25 jun 2008, 01:54
Ort: Skeppshult

Inlägg av Jooel »

jo, det är en bra idé, bara man vet vart man ska leta så är ju allt chill.
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++
Inlägg: 6287
Blev medlem: sön 13 jan 2008, 01:06
Ort: Lowlands

Inlägg av alexon »

Jooel skrev:jo, det är en bra idé, bara man vet vart man ska leta så är ju allt chill.
Här är ett lotto som inte ligger under säljesavdelning.

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=35004

Bara så du inte missar det :wink:
Skriv svar