Ang. "logga in för att läsa PM"

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
Löwe
Medlem+
Inlägg: 1446
Blev medlem: tis 02 feb 2010, 06:09
Ort: Skellefteå [She left you]

Ang. "logga in för att läsa PM"

Inlägg av Löwe »

Det skulle vara kanon om den funktionen funkade. Dvs att alla nya foruminlägg inte "försvann" när man loggar ut. Om ni fattar? :?
Fender Precision ×2 | Sire v7 | Mesa/Boogie Carbine M9 | tks 215 | tks 212 | tks 112 |
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem
Inlägg: 15436
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 11:18
Ort: Göteborg

Re: Ang. "logga in för att läsa PM"

Inlägg av Cuba »

Löwe skrev:Det skulle vara kanon om den funktionen funkade. Dvs att alla nya foruminlägg inte "försvann" när man loggar ut. Om ni fattar? :?
Jag har ställt in min "profil" så här:

Jag får ett meddelande till min personliga eMailadress när någon postat ett PM till mig och när någon postat något i en tråd jag deltagit i. Detsamma gäller trådar som jag inte deltagit i men där jag aktivt bett om meddelande om nya inlägg.

Funkar bra för mig.
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Inlägg: 796
Blev medlem: ons 16 jun 2010, 17:49
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

Bild
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.

Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
YZZ
Medlem++
Inlägg: 7728
Blev medlem: mån 07 apr 2008, 19:27
Ort: Kristianstad

Inlägg av YZZ »

:lol: :lol:
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Användarvisningsbild
Löwe
Medlem+
Inlägg: 1446
Blev medlem: tis 02 feb 2010, 06:09
Ort: Skellefteå [She left you]

Re: Ang. "logga in för att läsa PM"

Inlägg av Löwe »

Cuba skrev:
Löwe skrev:Det skulle vara kanon om den funktionen funkade. Dvs att alla nya foruminlägg inte "försvann" när man loggar ut. Om ni fattar? :?
Jag har ställt in min "profil" så här:

Jag får ett meddelande till min personliga eMailadress när någon postat ett PM till mig och när någon postat något i en tråd jag deltagit i. Detsamma gäller trådar som jag inte deltagit i men där jag aktivt bett om meddelande om nya inlägg.

Funkar bra för mig.
Det skulle bli många mail om man vill se allt som är nytt :shock:
Borde inte hela grejen med funktionen vara att man inte ska blanda in forumdelen?
Känns inte som nån idé att ha 2 inloggningsalternativ annars..
Fender Precision ×2 | Sire v7 | Mesa/Boogie Carbine M9 | tks 215 | tks 212 | tks 112 |
Skriv svar