Annat säljes/köpes

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8593
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Annat säljes/köpes

Inlägg av engson »

Är det inte lika bra att ha en egen kategori för 'Annat köpes'.
Det blir lite avigt att inte veta om objekten i rubriken ska säljas eller köpas.
Tja, så tycker jag.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Ett förslag är ju annnars som de har på en hel del andra forum att man sätter KÖPES eller SÄLJES innan topic när man själv skapar säljes/köpestråden.

Funkar som sagt på en hel del andra ställen, men med et sagt menar jag inte att det är ännu bättre med en egen kategori, men det blir så många kategorier. :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8593
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Inlägg av engson »

blackparkas skrev:Ett förslag är ju annnars som de har på en hel del andra forum att man sätter KÖPES eller SÄLJES innan topic när man själv skapar säljes/köpestråden.

Funkar som sagt på en hel del andra ställen, men med et sagt menar jag inte att det är ännu bättre med en egen kategori, men det blir så många kategorier. :D
Jo, det kan vara smart.
Kanske bara nu i början, när namnändringen precis har skett som det blir så.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37750
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Avdelningen hette ju tidigare "annat säljes" och vi la till köpes för att det annars hamnade i bas/instrument-delen. Annat köpes förtjänar inte en egen avdelning tyckte vi. Men som sagt, det är väl bara att skriva i rubriken om det är säljes eller köpes.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Skriv svar