PrataBas-t-shirt

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Skriv svar
DrFox
Medlem
Inlägg: 96
Blev medlem: ons 12 nov 2008, 21:03

PrataBas-t-shirt

Inlägg av DrFox »

Finns det att köpa? Jag har för mig att jag sett bilder här på forumet på folk med ett sådant stiligt plagg!

Kan ju vara ett bra sätt att få in en slant till omkostnader som finns för att hålla forumet i topptrim? Vad vet jag : )

Jag hade i alla fall köpt en!
Användarvisningsbild
Lex
Medlem+
Inlägg: 1388
Blev medlem: tor 22 jul 2010, 22:34
Ort: Ystad

Inlägg av Lex »

Jag är också intresserad av att köpa om det trycks upp nya t-shirts! :)
Maruszczyk Elwood, Rickenbacker 4003 Snow Glo, Fender Precision AM Std, Aria Pro II Primary bass
Mesa M9 Carbine, EBS Classic 450, Ampeg Micro-VR, 2 x tks 212, 1 x tks 112
Korg Pitchblack+, MXR M80, EHX Micro Qtron, Boss CE-3
Användarvisningsbild
Utte
Medlem+
Inlägg: 877
Blev medlem: sön 05 okt 2008, 16:49
Ort: Örebro

Inlägg av Utte »

Jag är också intresserad!
Användarvisningsbild
Poester
VIP medlem
Inlägg: 5506
Blev medlem: sön 04 okt 2009, 18:00
Ort: Varberg

Inlägg av Poester »

Har samtalat med några och är det så att man är sugen så kan jag kolla upp detta och administrera det.
Var dock en himla massa strul sist med folk som beställde och inte sen köpte, så sånt vill man ju inte hålla på med!

men jag kan kolla upp det direkt och så fixar vi det framledes, säg mot helgen till?
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Himla massa strul, lite drama och en stor portion PB-anda:

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=40476
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8593
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Inlägg av engson »

Dom som tryckte tröjorna förra gången har "plåtarna" kvar, och om vi nyttjar den firman igen, så slipper vi schablonkostnaden.
Åkessons present och reklam i Villands Vånga. Om nån vill ta kontakt och kolla aktuella priser.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Chriller skrev:Himla massa strul, lite drama och en stor portion PB-anda:

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=40476
Det händer saker i livet ibland och ingen skugga faller över någon. Det löste sig fint med hjälp av framförallt Engson och några till. Bra att plåtar finns kvar. Är det någon som har lust att hålla i en beställningsrunda?

//Jan
Användarvisningsbild
Pebbe
VIP medlem
Inlägg: 563
Blev medlem: lör 07 mar 2009, 19:09
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pebbe »

Jan Hellman skrev:Det löste sig fint med hjälp av framförallt Engson och några till.
Amen to that! :clappy:
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4021
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Inlägg av AlbinH »

Ja Tack, jag är också intresserad.

Föreslår att beställningarna förskottsbetalas. Så förfärligt många kr att ligga ute med per beställare är det inte. Man behöver väl inte heller dra sig för några ev. ränteförluster. :shock:
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Jan Hellman skrev:
Chriller skrev:Himla massa strul, lite drama och en stor portion PB-anda:

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=40476
Det händer saker i livet ibland och ingen skugga faller över någon. Det löste sig fint med hjälp av framförallt Engson och några till. Bra att plåtar finns kvar. Är det någon som har lust att hålla i en beställningsrunda?

//Jan
Jag la inte upp tråden för att på något sätt dissa 200071, som ju är en vän, kollega och rumskamrat till undertecknad. Ville bara att gossarna som var i beställningstagen skulle se vad som hänt tidigare (som det kändes som om de inte kände till) när frågan nu aktualiseras igen. Historian lär oss kanske inte alltid saker, men hur som helst är det bra att känna till den om det kommer kommentarer eller passningar eller i värsta fall gliringar.

Med det sagt:
Kör så det ryker säger jag, t-shirtar är roligt.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Chriller skrev:
Jan Hellman skrev:
Chriller skrev:Himla massa strul, lite drama och en stor portion PB-anda:

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=40476
Det händer saker i livet ibland och ingen skugga faller över någon. Det löste sig fint med hjälp av framförallt Engson och några till. Bra att plåtar finns kvar. Är det någon som har lust att hålla i en beställningsrunda?

//Jan
Jag la inte upp tråden för att på något sätt dissa 200071, som ju är en vän, kollega och rumskamrat till undertecknad. Ville bara att gossarna som var i beställningstagen skulle se vad som hänt tidigare (som det kändes som om de inte kände till) när frågan nu aktualiseras igen. Historian lär oss kanske inte alltid saker, men hur som helst är det bra att känna till den om det kommer kommentarer eller passningar eller i värsta fall gliringar.

Med det sagt:
Kör så det ryker säger jag, t-shirtar är roligt.
No offence. All respekt för alla inblandade.

Allt gott.

//Jan
Användarvisningsbild
Lex
Medlem+
Inlägg: 1388
Blev medlem: tor 22 jul 2010, 22:34
Ort: Ystad

Inlägg av Lex »

Jag kan tänka mig att lägga ut pengar i förskott. Vågar dock inte ta på mig att hålla i något då jag och sambon väntar första barnets ankomst inom några veckor.
Man vet ju inte riktigt vad som väntar så det känns riskabelt att ta på sig mer ansvar :)
Maruszczyk Elwood, Rickenbacker 4003 Snow Glo, Fender Precision AM Std, Aria Pro II Primary bass
Mesa M9 Carbine, EBS Classic 450, Ampeg Micro-VR, 2 x tks 212, 1 x tks 112
Korg Pitchblack+, MXR M80, EHX Micro Qtron, Boss CE-3
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Jan Hellman skrev:No offence.
None taken!
Användarvisningsbild
TFR
Medlem+
Inlägg: 656
Blev medlem: ons 27 okt 2010, 00:29
Ort: Halmstad

Inlägg av TFR »

Då livar jag upp tråden med att jag hemskt gärna köper en tröja om nån tar på sig att fixa fram nya. Förskottsinbetalning helt ok för min del.
Schatz P. HPD P.
EBS Classic 450. EBS Classic 810.


Innerst inne är vi alla hårdrockare.
Användarvisningsbild
Pumpa
Medlem+
Inlägg: 665
Blev medlem: mån 24 okt 2011, 20:54
Ort: Herrljunga

Inlägg av Pumpa »

TFR skrev:jag hemskt gärna köper en tröja om nån tar på sig att fixa fram nya. Förskottsinbetalning helt ok för min del.
Instämmer :)
Hellbum
Medlem+
Inlägg: 1770
Blev medlem: sön 06 feb 2011, 21:18
Ort: Värmland

Inlägg av Hellbum »

Betalar också gärna förskott om det blir aktuellt.
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem
Inlägg: 8593
Blev medlem: lör 28 jun 2008, 23:33
Ort: Perstorp

Inlägg av engson »

Skrev så här innan:

Dom som tryckte tröjorna förra gången har "plåtarna" kvar, och om vi nyttjar den firman igen, så slipper vi schablonkostnaden. Åkessons present och reklam i Villands Vånga. Om nån vill ta kontakt och kolla aktuella priser.

Sven Åkesson är lätt att prata med. Hans skånska är vårdad och diftongerna helt klart under genomsnittet.
OM ingen annan orkar eller vågar, så kan jag offra mej och styra upp en kontakt med honom. Jag är dock glad om nån annan tar på sej själva fixandet med beställning och leverans.
Skriv svar