Varning för skojare!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Om det är han som är Conny med så bokar jag o Peppe ner oss på Fakiren i morrn bitti med varsitt basebollträ....vem bor i närheten av Södertälje? Vi behöver nog gömma oss lite för bängen efteråt...
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16197
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

:shock: Bodde han inte i Varberg nyss?
Gäst

Inlägg av Gäst »

200071 skrev::shock: Bodde han inte i Varberg nyss?
Han hade bankkonto i Varberg.
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Kontot i alla fall startat i Varber....husdoktor o folktandvård må ändras när man flyttar, men bankkontorstillhörighet gör det aldrig :D

Har sällan tänkt så förut, men nu känns det bra; hoppas killen åker på spö.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
funkys**t
Medlem++
Inlägg: 6284
Blev medlem: tor 15 mar 2007, 23:27
Ort: Örebröov
Kontakt:

Inlägg av funkys**t »

Är egentligen moståndare till våld, men ibland flyger djävulen i mig och i såna här sammanhang vill jag bara nita killen. Åtmindstone skrämmas rejält så han måste titta över axeln i resten av sitt liv.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
peppe
Medlem+
Inlägg: 2087
Blev medlem: ons 16 aug 2006, 21:25
Ort: Lappland

Inlägg av peppe »

Det där är inte samma konto som jag satt in pengar på!
Här är det kontonr: 8388-1 3963211-2
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Presentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?p=1854#1854
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Jo, såg det när jag kollade jag med...samma kille olika konton? Eller fler jädra idioter?
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++
Inlägg: 7746
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 16:24
Ort: Malmö

Inlägg av peter_s »

Kanske skriver jag detta i fel tråd, men om du fortfarande verkligen vill ha en VB-2:a så finns det en i Ishibashis U-Box --> här <--
Fast billig är den inte... (ej heller skulle det förvåna om den redan är såld)

Själv är jag nästan sugen på någon av DF-2:orna de har. Tuffaste Boss-pedalen någonsin. Här är en bild bara för att:

Bild
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Nä, ska jag lägga ut mycket eller halvmycket pengar på en VB2 så blir det nog en BYOC-klon...då får jag ju TrueBypass med.

Men tills vidare får min Carl Martin Tremovibe stå för vibrationerna....om jag inte säljer den till Peppe.....fast nä....eller...hmmm
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++
Inlägg: 7746
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 16:24
Ort: Malmö

Inlägg av peter_s »

mikkejohansson skrev:Nä, ska jag lägga ut mycket eller halvmycket pengar på en VB2 så blir det nog en BYOC-klon...då får jag ju TrueBypass med.
Det låter onekligen klokt.
mikkejohansson skrev:Men tills vidare får min Carl Martin Tremovibe stå för vibrationerna....om jag inte säljer den till Peppe.....fast nä....eller...hmmm
Och jag som trodde att du lärt dig av erfarenheterna med din gamla VB-2: sälj aldrig en pedal du gillar (om du inte absolut måste för att få råd med mat och husrum)! ;)
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

mikkejohansson skrev:Men tills vidare får min Carl Martin Tremovibe stå för vibrationerna....om jag inte säljer den till Peppe.....fast nä....eller...hmmm
Och jag som trodde att du lärt dig av erfarenheterna med din gamla VB-2: sälj aldrig en pedal du gillar (om du inte absolut måste för att få råd med mat och husrum)! ;)[/quote]

Ja. Precis. Den får bli kvar tills dess jag i så fall har ett bra tremolo o en vibratopedal, och då kaaaaanske. :)

Fy bubblan vad tragiskt egentligen sånt där....satt o tänke vilket pedalbord jag KUNDE haft om jag inte sålt en del pedaler. Men å andra sidan har de jag saknar alla gått för runt eller över 2.000kr så det var säkert värt det. Då.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Skriv svar