MC-tråden!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Lex skrev:
TDHP skrev:Jotack!
+6 grader och ösregn i 48 timmar typ.
2000 pers i parken istället för runt 12000.
Fick ställa in stora utescenen på lördagen, det var för farligt.
Flyttade in festen i tält där de ca 400 pers istället för de 3000 det brukar vara fick plats. Sämsta vädret på 38 år...

Det blev om inte annat dyrt! :wink:
Trist!! :(

Hur var Bonafide?
Eller ni fick ställa in deras spelning också?
Dom var kanon!
Jag fick flytta in allt i ett litet tält som sagt, där hade jag klubbens lilla PA och vi bar in ett par 4x12 och rörtoppar sen körde dom järnet utan knot!
"Inga problem, vi kör på vad ni har där ni har det!"
Grymma gubbar! Och alla andra band också som kämpade på i kylan för övrigt!
Det enda jag ställde in helt var oss själva, mest beroende på tidsbrist.
Bättre att låta alla inresta band hinna köra!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

TDHP skrev:
Lex skrev:
TDHP skrev:Jotack!
+6 grader och ösregn i 48 timmar typ.
2000 pers i parken istället för runt 12000.
Fick ställa in stora utescenen på lördagen, det var för farligt.
Flyttade in festen i tält där de ca 400 pers istället för de 3000 det brukar vara fick plats. Sämsta vädret på 38 år...

Det blev om inte annat dyrt! :wink:
Trist!! :(

Hur var Bonafide?
Eller ni fick ställa in deras spelning också?
Dom var kanon!
Jag fick flytta in allt i ett litet tält som sagt, där hade jag klubbens lilla PA och vi bar in ett par 4x12 och rörtoppar sen körde dom järnet utan knot!
"Inga problem, vi kör på vad ni har där ni har det!"
Grymma gubbar! Och alla andra band också som kämpade på i kylan för övrigt!
Det enda jag ställde in helt var oss själva, mest beroende på tidsbrist.
Bättre att låta alla inresta band hinna köra!
Hedervärt. Bra gjort. Beklagar det dåliga vädret.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Jan Hellman skrev:
TDHP skrev:
Lex skrev:
TDHP skrev:Jotack!
+6 grader och ösregn i 48 timmar typ.
2000 pers i parken istället för runt 12000.
Fick ställa in stora utescenen på lördagen, det var för farligt.
Flyttade in festen i tält där de ca 400 pers istället för de 3000 det brukar vara fick plats. Sämsta vädret på 38 år...

Det blev om inte annat dyrt! :wink:
Trist!! :(

Hur var Bonafide?
Eller ni fick ställa in deras spelning också?
Dom var kanon!
Jag fick flytta in allt i ett litet tält som sagt, där hade jag klubbens lilla PA och vi bar in ett par 4x12 och rörtoppar sen körde dom järnet utan knot!
"Inga problem, vi kör på vad ni har där ni har det!"
Grymma gubbar! Och alla andra band också som kämpade på i kylan för övrigt!
Det enda jag ställde in helt var oss själva, mest beroende på tidsbrist.
Bättre att låta alla inresta band hinna köra!
Hedervärt. Bra gjort. Beklagar det dåliga vädret.
Vi tar nya tag och kör igen nästa år! :)
Hängde för övrigt en del med Tina J mfl på SRF!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

TDHP skrev:
Jan Hellman skrev:
TDHP skrev:
Lex skrev:
TDHP skrev:Jotack!
+6 grader och ösregn i 48 timmar typ.
2000 pers i parken istället för runt 12000.
Fick ställa in stora utescenen på lördagen, det var för farligt.
Flyttade in festen i tält där de ca 400 pers istället för de 3000 det brukar vara fick plats. Sämsta vädret på 38 år...

Det blev om inte annat dyrt! :wink:
Trist!! :(

Hur var Bonafide?
Eller ni fick ställa in deras spelning också?
Dom var kanon!
Jag fick flytta in allt i ett litet tält som sagt, där hade jag klubbens lilla PA och vi bar in ett par 4x12 och rörtoppar sen körde dom järnet utan knot!
"Inga problem, vi kör på vad ni har där ni har det!"
Grymma gubbar! Och alla andra band också som kämpade på i kylan för övrigt!
Det enda jag ställde in helt var oss själva, mest beroende på tidsbrist.
Bättre att låta alla inresta band hinna köra!
Hedervärt. Bra gjort. Beklagar det dåliga vädret.
Vi tar nya tag och kör igen nästa år! :)
Hängde för övrigt en del med Tina J mfl på SRF!
Ah! Världens bästa Tina!! Jo jag vet att hon skulle ner. Ska ringa henne under dagen. Läs vår blogg från Östeuropa-trippen i höstas!! :D

http://easterneurope2011.wordpress.com/

Mycket konstig skit i den bloggen...... :D

Nästa år tänker jag ta min hoj och dra upp till Custom Bike Show. Sen får vi se om ni låter mig vara kvar..... :lol: Har några ryska polare som kanske kommer över. Hoppas på bättre väder då...... :)
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Jan Hellman skrev:
TDHP skrev:
Jan Hellman skrev:
TDHP skrev:
Lex skrev:
TDHP skrev:Jotack!
+6 grader och ösregn i 48 timmar typ.
2000 pers i parken istället för runt 12000.
Fick ställa in stora utescenen på lördagen, det var för farligt.
Flyttade in festen i tält där de ca 400 pers istället för de 3000 det brukar vara fick plats. Sämsta vädret på 38 år...

Det blev om inte annat dyrt! :wink:
Trist!! :(

Hur var Bonafide?
Eller ni fick ställa in deras spelning också?
Dom var kanon!
Jag fick flytta in allt i ett litet tält som sagt, där hade jag klubbens lilla PA och vi bar in ett par 4x12 och rörtoppar sen körde dom järnet utan knot!
"Inga problem, vi kör på vad ni har där ni har det!"
Grymma gubbar! Och alla andra band också som kämpade på i kylan för övrigt!
Det enda jag ställde in helt var oss själva, mest beroende på tidsbrist.
Bättre att låta alla inresta band hinna köra!
Hedervärt. Bra gjort. Beklagar det dåliga vädret.
Vi tar nya tag och kör igen nästa år! :)
Hängde för övrigt en del med Tina J mfl på SRF!
Ah! Världens bästa Tina!! Jo jag vet att hon skulle ner. Ska ringa henne under dagen. Läs vår blogg från Östeuropa-trippen i höstas!! :D

http://easterneurope2011.wordpress.com/

Mycket konstig skit i den bloggen...... :D

Nästa år tänker jag ta min hoj och dra upp till Custom Bike Show. Sen får vi se om ni låter mig vara kvar..... :lol: Har några ryska polare som kanske kommer över. Hoppas på bättre väder då...... :)
Det var ett gäng ryssar här nu, men jag hann aldrig träffa dem!
Japp, nästa år blir det pangväder igen!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
obzen
Medlem
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 19 aug 2009, 22:27
Ort: Umeå

Inlägg av obzen »

Var ute och körde högfartsbanan, bromsprov och lite stads och landsvägskörning idag. Nu var flrsta lektionen som lärarn satt på egen hoj efter, och det var riktigt kul att köra "själv"!
Uppkörning den 28e och det börjar bli lite nervöst...
Dessutom är min egen hoj inte körbar riktigt än. Har gjort ventiljustering bytt luftfilter och synkat förgasarna men den gick fortfarande som en kratta. Skruvade lös förgasarbryggan och öppnade förgasarna. Det var en massa dynga i dom så jag har lämnat in dom på ultraljudstvätt. Flrhoppningsvis får jag ihop hojen och får den att gå som den ska, till helgen. Och då blir det fan att öva lite mer på egen hand :)
http://www.myspace.com/hateammoofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/wwwdaemonicusnu" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

obzen skrev:Var ute och körde högfartsbanan, bromsprov och lite stads och landsvägskörning idag. Nu var flrsta lektionen som lärarn satt på egen hoj efter, och det var riktigt kul att köra "själv"!
Uppkörning den 28e och det börjar bli lite nervöst...
Dessutom är min egen hoj inte körbar riktigt än. Har gjort ventiljustering bytt luftfilter och synkat förgasarna men den gick fortfarande som en kratta. Skruvade lös förgasarbryggan och öppnade förgasarna. Det var en massa dynga i dom så jag har lämnat in dom på ultraljudstvätt. Flrhoppningsvis får jag ihop hojen och får den att gå som den ska, till helgen. Och då blir det fan att öva lite mer på egen hand :)
Kul!
Vad är det för hoj?
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

obzen skrev:Var ute och körde högfartsbanan, bromsprov och lite stads och landsvägskörning idag. Nu var flrsta lektionen som lärarn satt på egen hoj efter, och det var riktigt kul att köra "själv"!
Uppkörning den 28e och det börjar bli lite nervöst...
Dessutom är min egen hoj inte körbar riktigt än. Har gjort ventiljustering bytt luftfilter och synkat förgasarna men den gick fortfarande som en kratta. Skruvade lös förgasarbryggan och öppnade förgasarna. Det var en massa dynga i dom så jag har lämnat in dom på ultraljudstvätt. Flrhoppningsvis får jag ihop hojen och får den att gå som den ska, till helgen. Och då blir det fan att öva lite mer på egen hand :)
Kul! Hoppas att det går vägen! Och en förgasare får man göra ren ibland. Majoriteten av alla motorstopp är drivmedelsrelaterad nu för tiden. Det är så satans mycket tillsatser att bensin blivit en färskvara. Skapar problem för insprutning också. Och framförallt motorcyklar, båtar och annat säsongsutnyttjat som står oanvänt under vinterhalvåret är ännu mer känsligt än en bil som man använder året om och kör slut på soppan av och till. Det händer att jag skvimper i alkylatbensin i tanken innan jag ställer in för vintern. Ett litet knep som jag lärde mig för några år sedan. Mycket renare drivmedel som inte alls är en färskvara på samma sätt som bensin.
Användarvisningsbild
DJ
Medlem
Inlägg: 344
Blev medlem: lör 19 apr 2008, 20:06
Ort: NL

Inlägg av DJ »

Jag åker också hoj.

Dock inte de senaste veckorna, p.g.a. en knäoperation. Men snart är jag på två hjul igen!

Det är en Honda X11, som jag byggt om en aning. Höjd bakdel, undertail, småblinkers, små och väldigt högljudda dämpare...

Bild
_________________________
Insert Gear Brag List Here


Användarvisningsbild
obzen
Medlem
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 19 aug 2009, 22:27
Ort: Umeå

Inlägg av obzen »

TDHP skrev:
obzen skrev:Var ute och körde högfartsbanan, bromsprov och lite stads och landsvägskörning idag. Nu var flrsta lektionen som lärarn satt på egen hoj efter, och det var riktigt kul att köra "själv"!
Uppkörning den 28e och det börjar bli lite nervöst...
Dessutom är min egen hoj inte körbar riktigt än. Har gjort ventiljustering bytt luftfilter och synkat förgasarna men den gick fortfarande som en kratta. Skruvade lös förgasarbryggan och öppnade förgasarna. Det var en massa dynga i dom så jag har lämnat in dom på ultraljudstvätt. Flrhoppningsvis får jag ihop hojen och får den att gå som den ska, till helgen. Och då blir det fan att öva lite mer på egen hand :)
Kul!
Vad är det för hoj?
Det är en Suzuki gsf1200n, alltså en naken bandit. En lämplig första hoj åt åt mig och mina 120pannor ;)
http://www.myspace.com/hateammoofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/wwwdaemonicusnu" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
obzen
Medlem
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 19 aug 2009, 22:27
Ort: Umeå

Inlägg av obzen »

DJ skrev:Jag åker också hoj.

Dock inte de senaste veckorna, p.g.a. en knäoperation. Men snart är jag på två hjul igen!

Det är en Honda X11, som jag byggt om en aning. Höjd bakdel, undertail, småblinkers, små och väldigt högljudda dämpare...

Bild
Snygg hoj!
http://www.myspace.com/hateammoofficial" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myspace.com/wwwdaemonicusnu" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

La upp en Wordpress-sida igår kväll inför säsongens hojresa.

http://birkaadv.wordpress.com/

Vi håller på att göra en websida med ett litet forum inriktat på långresor på hoj men jag tror inte att vi hinner få det klart och upplagt innan vi drar. Vilket förhoppningsvis blir inom en vecka om nu bara ryssarna får tummen ur och ger oss dom visum som vi behöver. Vilket inte alls är säkert. Då finns det en lite improviserad plan B som vi får ta till om Mongoliet skiter sig på grund av det. Vilket vore VÄLDIGT tråkigt då allt annat är klart. Forumet kommer gå under namnet "Birka Adventure Riders" och det är titeln även på Wordpress-sidan. Birka är ju namnet på den gamla vikingabosättningen väster om Stockholm. Vikingar hade hjälmar på bollen. Det har vi också. :D Kommer blogga och lägga upp bilder och lite konstiga historier på Wordpress-sidan under resan men jag tror säkert att jag kommer skriva en del här också när tillfälle finns. Hoppas nu bara att inte ryssarna strular till det så att vi inte kommer iväg som vi vill..... :?

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

Bild

Vi fick våra visum till Ryssland idag!! YAY! :dancy: Kör ombord på färjan till Åbo imorgon kväll. Är i Ryssland på fredag och Mongoliet 7 - 8 dagar senare. So long!!! :vinkar:

//J
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Re: MC-tråden!

Inlägg av TDHP »

Kool!
Sitter och kollar igenom "The long way round" igen och har just kollat på avsnitten med Mongoliet!
Stenhårt!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

Kan bli skojjigt. :) Fy faan. Om jag överlever tills 20.00 ikväll när vi kastar loss så ska jag unna mig ett glas vin på båten. Lite FÖR mycket kvar som måste bli gjort innan vi drar. Och hojen är inte helt packad än. Vi är hyffsat väl förberedda i det stora hela men jag önskar lite att jag hade hunnit lägga lite mer tid på att plugga lite ryska. Krylliska alfabetet och vägskyltar kan bli intressant bara den enda lilla detaljen..... Hur i helvete ser "Irkutsk" ut på krylliska....? :o
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

Lyckades ge faan i att missa båten till Åbo i onsdags, lyckades glömma att man missar en timme när man åker till Finland så vi vaknade 20 minuter innan det vart dags att köra av båten i torsdags morse och det tog 2,5 timmar att köra till ryska gränsen. Det tog tre timmar att passera gränsen och den sträckan är bara några hundra meter. Jävlar vad man kan göra saker och ting komplicerat! Träffade en trevlig svensk hojåkare från Gävle vid tullbåset så vi slog följe till St Petersburg. Dit vi kom klockan tolv i fredags kväll. Skittrötta och sov lite för länge på lördagen så vi lämnade inte St Petersburg förrän kl 13. Vår tanke var att faktiskt ta oss dom 75 mil det är till Moskva under lördagen men det slog vi raskt ur hågen då vi märkte hur trafiken och vägen var. Lite FÖR många ryska bilförare är helt sjuka i huvudet. Fullständigt galna. Jag visste redan innan att vägen mellan St Petersburg och Moskva skulle vara dålig men att den skulle vara SÅ dålig trodde jag ärligt talat inte! Fläckvis slog den faktiskt vägarna i Ukraina vad det gäller pissiga vägar fast med tre miljarder långtradare, vägbyggen från helvetet och fullständiga galningar bakom ratten. Vi tog oss halvvägs. Resten körde vi idag. Har sett tre vargar igår och idag. En överkörd och utan huvud bredvid vägen, en vild och välmående och en fångad i en för liten bur bakom en bensinstation. Tror att den döda vargen faktiskt var lyckligare än den fångade.... Blev uppmötta av min polare Dmitry som hjälp till med visumen när vi kom fram till Moskva. Han driver ett bikerhak här i stan. Fantastisk snubbe. Imorgon ska vi spana in stan och försöka boka in hojarna och oss själva på ett tåg till Irkutsk tills på tisdag eller onsdag. Får se hur det går. Återkommer i ärendet.

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

Biljetter bokade till Irkutsk. Vi lämnar Moskva på onsdag. Ikväll ska vi på en Megadeath-konsert. Jag gillar Ryssland. Här händer det grejor. Tjo!

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

http://birkaadv.wordpress.com/2012/06/2 ... nd-moscow/

Första blogginlägget på Wordpress-sidan "on the road". Kolla gärna om ni har lust.

Megadeath-konserten igår var skitdålig!! Dom spelade precis hur bra som helst men tråkigt framförande och dom utnyttjade inte direkt den teknik dom hade med sig. Specialeffekterna bestod av headbanging och en fet roddare utklädd till skelett som klev ut på scenen och klev runt lite under en låt. Dom hade enkelt kunnat göra otroligt mycket mer med den teknik dom faktiskt hade med sig. Men BRA spelat som satan!! Tror att farbröderna börjar bli lite trötta och oinspirerande. Men coolt att kunna säga att man varit på en Megadeath-konsert i Moskva. :)

Adjö för nu. Mer framöver.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

http://birkaadv.wordpress.com/2012/06/2 ... o-irkutsk/

Lastade ombord hojarna på tåget idag och det fick ta mig faan bli ett eget litet blogginlägg innan vi själva kliver på tåget om några timmar. Lite intressant med Ryssland. Allt funkar om man wheelar och dealar lite. Och om man känner någon som känner någon annan så går det lite lättare. Fick tömma tankarna på hojarna dock vilket vi hade hoppats att slippa. Men förutom att det tog lite tid så gick allt som på räls. Om man nu får säga så när det handlar oma att skeppa hojar på tåg......

Nu blir det inget mer på ett tag. Söndag som tidigast. Kommer fram till Irkutsk natten till söndag. Blir lite intressant att lasta av hojarna, hitta en öppen bensinmack och hotell mitt i natten i Sibirien...... :roll:

//Jan
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem
Inlägg: 2696
Blev medlem: mån 28 jan 2008, 19:54
Ort: Norrköping

Re: MC-tråden!

Inlägg av tks »

Jan Hellman skrev:La upp en Wordpress-sida igår kväll inför säsongens hojresa.

http://birkaadv.wordpress.com/
Kul, ska följas!

Själv har jag nyligen köpt en GoPro (videokamera som fungerar bra på MC), har provat den idag, rätt rolig pryl!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hX2Y1mKRO74[/youtube]
ESP Horizon 5, Ibanez SR400 (BEAD)
Peavey TB Raxx, Crown XLS1000, tks D2126, tks 2128

Medlemspresentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=5983" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

http://birkaadv.wordpress.com/2012/07/0 ... o-irkutsk/

Blogguppdatering! Vi är nu i Irkutsk, Sibirien, och vi fick av hojarna från tåget i ett stycke. Imorgon, Ulan-Ude och övermorgon Ulaanbaatar, Mongoliet.

//J
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem
Inlägg: 15436
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 11:18
Ort: Göteborg

Re: MC-tråden!

Inlägg av Cuba »

tks skrev:
Jan Hellman skrev:La upp en Wordpress-sida igår kväll inför säsongens hojresa.

http://birkaadv.wordpress.com/
Kul, ska följas!

Själv har jag nyligen köpt en GoPro (videokamera som fungerar bra på MC), har provat den idag, rätt rolig pryl!
[youtube]ghost rider II[/youtube]
Ghost rider 2! :D
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

http://birkaadv.wordpress.com/2012/07/0 ... aanbaatar/

Blogupdatering från Ulaanbaatar, Mongoliet..... :)

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

http://birkaadv.wordpress.com/2012/07/1 ... anbaataar/

Sista blogguppdateringen innan vi lämnar UB imorgon bitti.

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: MC-tråden!

Inlägg av Jan Hellman »

Skriv svar