Zee Wife in a near dokusåpa experience (pt2)

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54755
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Zee Wife in a near dokusåpa experience (pt2)

Inlägg av blackparkas »

Ja gott folk.


Fick reda på för ett tag sedan att dokusåpan som frugan ev. skulle varit med i, men inte fick för produktionsbolaget av anledningar som jag återkommer till, inte kommer sändas!!

:D:D:D

Det vart för lite snask tydligen och de beslutade för att skita i att sända serien.

Minns tillbaka på de där dagarna med fasa kan jag säga....


Nåja, anledningarna till att hon inte fick åka var pga att hon är gravid som jag nämnde i en annan tråd.
Produktionsbolaget tillät inte henne helt enkelt, först skulle hon få skriva på nå´t avtal om att om det hände nå´t med barnet så skulle bolaget vara utom ansvar men det spelade ingen roll till sist.
Och skippar man en serie pga för lite snask så förstår man ju att man knappast vill ha några gravida kvinnor med i serien från början...


Very well, pengarna hon fått från den där grejen hade kommit till bra nytta här hemma, men det känns som att det hade varit rätt psykiskt om hon åkt och det inte blivit någon TV-serie....

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
mågis
Medlem+
Inlägg: 1818
Blev medlem: lör 01 aug 2009, 18:53
Ort: Vintrosa

Inlägg av mågis »

Fan vilken tur/otur/synd/trevligt för er allihop.
Jag tror att ni alla har ganska blandae känslor för det som du ser...
Keep on rocking motherfuckers...

Mesa M9 Carbine + Mesa PH 412
Mesa Big Block 750 + Mesa PH 410
Warwick Corvette Nirvana Black
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Inlägg av Mr Spock »

Gravida kvinnor = dålig såpa-TV, med andra ord...?

Ja, vad ska man säga...? Måste nog ändå tillstå att jag nånstans mest är glad för er skull att det avblåstes.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54755
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Det är väl så att de ville trycka i deltagarna så mycket sprit som möjligt och om de trycker i gravida kvinnor sprit brukar det kunna påverka barnen har jag hört.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
cub
Medlem++
Inlägg: 3250
Blev medlem: tis 29 apr 2008, 20:09
Ort: Ekerö, Stockholm

Inlägg av cub »

Mr Spock skrev:Gravida kvinnor = dålig såpa-TV, med andra ord...?
Ja, det är att se kvinnorna *bli* gravida som gör "bra" såpa-TV. Åtminstone om man ska bedöma enligt senaste tidens trender. Så undrar de varför folk tittar mindre på TV...
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Mr Spock skrev:Gravida kvinnor = dålig såpa-TV, med andra ord...?

Ja, vad ska man säga...? Måste nog ändå tillstå att jag nånstans mest är glad för er skull att det avblåstes.
Kan bara hålla med...
Skriv svar