Skivrelease GBG och Sthlm

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++
Inlägg: 18144
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 23:35
Ort: Göteborg

Inlägg av basmartin »

the_great_alfonzo skrev:Finns 6strängade akustiska basar(Med normaltjocka strängar!) förresten? En sån skulle man ha!
Ja.
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

basmartin skrev:
the_great_alfonzo skrev:Finns 6strängade akustiska basar(Med normaltjocka strängar!) förresten? En sån skulle man ha!
Ja.
Kyligt!
Användarvisningsbild
Prata Bas Stal Min Fritid
Medlem+
Inlägg: 1226
Blev medlem: sön 19 aug 2007, 19:10
Ort: Göteborg

Inlägg av Prata Bas Stal Min Fritid »

Boom skrev:
Prata Bas Stal min man skrev:
Boom skrev:Just hemkommen från en riktigt bra konsert med Gunnar Källström, med våran egen BasMartin på 6 strängad akustisk bas (med tunna strängar, även känd som gitarr). Det var riktigt ösigt och mycket humor :clappy:

Tack Martin för en bra och rolig konsert och en trevlig kväll, hälsa o tacka Gunnar oxå :vinkar: .

Trevligt att träffa PBSMM igen....
Å jag fick en egen rad:-) Har vi en liten flirt, nästan? Jo snälla säg ja ..jag har så jävla tråkigt :-)
Självklart fick du en alldeles egen rad, om jag hade råd skulle du fått 2 rader... Äh, klar du skall ha 2 rader, här kommer dom!

rad 1, endast till dig.

rad 2, även denna rad är din alldeles egna

Är det flirtigt nog :wink:

Om inte Martin passar sig så får han byta namn till PrataBasStalMinFru :lol:
Hihi perf :lol:
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Prata Bas Stal min man skrev:
Boom skrev:
Prata Bas Stal min man skrev:
Boom skrev:Just hemkommen från en riktigt bra konsert med Gunnar Källström, med våran egen BasMartin på 6 strängad akustisk bas (med tunna strängar, även känd som gitarr). Det var riktigt ösigt och mycket humor :clappy:

Tack Martin för en bra och rolig konsert och en trevlig kväll, hälsa o tacka Gunnar oxå :vinkar: .

Trevligt att träffa PBSMM igen....
Å jag fick en egen rad:-) Har vi en liten flirt, nästan? Jo snälla säg ja ..jag har så jävla tråkigt :-)
Självklart fick du en alldeles egen rad, om jag hade råd skulle du fått 2 rader... Äh, klar du skall ha 2 rader, här kommer dom!

rad 1, endast till dig.

rad 2, även denna rad är din alldeles egna

Är det flirtigt nog :wink:

Om inte Martin passar sig så får han byta namn till PrataBasStalMinFru :lol:
Hihi perf :lol:
Så långt får vi innerligt hoppas att det inte går! :cry: :wink:
Trevligt att ses in persona.
Både hustrun och jag tackar för dom varma kramarna.
Men säg inget till Martin! :D
Skriv svar