Per skrev:Men jag fick en draja som aperitif, bra vin till bra mat och en rom efteråt.
Gonatt!
AlbinH skrev: Å det tredje påminner jag mig själv om Sophrosyne...
fieldflower skrev:Det roliga med att ha flera bra hemma är att man kommer fram till vilken specifikt man VERKLIGEN gillar.
Atlantico Private Cask går från klarhet till klarhet.
Per skrev:fieldflower skrev:Det roliga med att ha flera bra hemma är att man kommer fram till vilken specifikt man VERKLIGEN gillar.
...eller vilken man gillar bäst vid ett speciellt tillfälle.
Det låter som APC borde testas.
Per skrev:Igår lämnade jag tillbaka skrivarj---ln, som bara kände av grannarnas nätverk, fick pengarna tillbaka utan gnäll och hämtade ut en ny av annat fabrikat.
Efter en stadig frukost och nogsamt manualstudium (för att allt wifidelitiskit skulle bli rätt från början), valde jag den enklaste metoden, tryckte på skrivaren, tryckte på routern och Voila! Heureka! Halleluja! Efter 5,3 sekunder började de tu umgås och fraternisera i glädje och gamman till husses ohemula förnöjelse.
Det är trevligt, när saker funkar som de ska.
fieldflower skrev:Per skrev:fieldflower skrev:Det roliga med att ha flera bra hemma är att man kommer fram till vilken specifikt man VERKLIGEN gillar.
Japp, mycket testvärd!
AlbinH skrev:Per skrev:Igår lämnade jag tillbaka skrivarj---ln, som bara kände av grannarnas nätverk, fick pengarna tillbaka utan gnäll och hämtade ut en ny av annat fabrikat.
Efter en stadig frukost och nogsamt manualstudium (för att allt wifidelitiskit skulle bli rätt från början), valde jag den enklaste metoden, tryckte på skrivaren, tryckte på routern och Voila! Heureka! Halleluja! Efter 5,3 sekunder började de tu umgås och fraternisera i glädje och gamman till husses ohemula förnöjelse.
Det är trevligt, när saker funkar som de ska.
Jag gick på en skrivarkurs en gång. Då kanske jag kan få tillbaka kursavgiften för densamme?
fieldflower skrev:Per skrev:fieldflower skrev:Det roliga med att ha flera bra hemma är att man kommer fram till vilken specifikt man VERKLIGEN gillar.
Japp, mycket testvärd!
Gentlemän! Håll!!
Mitt i all eufori - glöm inte bort att det kan finnas flaskvariation! En korrekt bedömning torde sträcka sig över ett antal flaskor.
Per skrev:Dessutom är ju rom så sött, att man får ta en flaska whisky mellan varje, och det blir det inte bättre av på ett givet antal romflaskor.
fieldflower skrev:Per skrev:Dessutom är ju rom så sött, att man får ta en flaska whisky mellan varje, och det blir det inte bättre av på ett givet antal romflaskor.
Fast med den metoden blir jag faktiskt mindre full och bakis iom att whisky är äckligt och får mig att dels kjäkas och dels inte vilja ha mer av någotdera.
AlbinH skrev:fieldflower skrev:Per skrev:Dessutom är ju rom så sött, att man får ta en flaska whisky mellan varje, och det blir det inte bättre av på ett givet antal romflaskor.
Fast med den metoden blir jag faktiskt mindre full och bakis iom att whisky är äckligt och får mig att dels kjäkas och dels inte vilja ha mer av någotdera.
The Ox, allas vår John Entwistle, lär ha fått sitt hedersnamn för sin förmåga att prova rom!
Per skrev:Got a sweet tooth.
fieldflower skrev:Och nu kom jag på att jag ju har godis.
fieldflower skrev:Ryser lite vid tanken på vad som händer då Mr Snarstucken (Putin) och Mr Zero Self Control (Trump) skall diskutera vad som helst.
Body&Soul skrev:Donald Trump har visst haft svårt att få tag på musiker till sin stora presidentinstallation. Han har fått nöja sig med coverband.
Per skrev:Body&Soul skrev:Donald Trump har visst haft svårt att få tag på musiker till sin stora presidentinstallation. Han har fått nöja sig med coverband.
Anade jag aningen, aningen pitch correction?![]()
Fast mest obehagligt blir det när han sjunger:
"But all of those vows we made
were never to be..."
Body&Soul skrev: En sk. Pitch Bull-framträdande.
Per skrev:Det har snart jag också - en Atlantico Private Cask beställd.