Blir det någon träff i söder i år?

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
JazzBassillen
Medlem+
Inlägg: 1105
Blev medlem: tis 04 jan 2011, 15:26
Ort: Lund

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av JazzBassillen »

Y-stad blir bra.
X-löv är sämre för mig.
Schatz P/J, Fender Jazz CIJ, Ibanez AEB 10BK, Framus Triumph 4/60 EUB, Squier VM bandlös, Noname 3/4 plywoodkontra
Mesa/Boogie Buster, Ampeg SVT3-PRO, Lab Series L2, Roland Cube 60, TKS 1156 x2, Ampeg SVT 412 HE
Användarvisningsbild
GurraG
Medlem++
Inlägg: 5670
Blev medlem: tis 20 mar 2007, 09:50
Ort: Lund

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av GurraG »

Om det ska bli nåt så måste ju nån dra i det. Är det till att börja med nån som har tillgång till/kännedom om nån lämplig lokal?
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Användarvisningsbild
JazzBassillen
Medlem+
Inlägg: 1105
Blev medlem: tis 04 jan 2011, 15:26
Ort: Lund

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av JazzBassillen »

Örkelljunga skyttepaviljong?
Schatz P/J, Fender Jazz CIJ, Ibanez AEB 10BK, Framus Triumph 4/60 EUB, Squier VM bandlös, Noname 3/4 plywoodkontra
Mesa/Boogie Buster, Ampeg SVT3-PRO, Lab Series L2, Roland Cube 60, TKS 1156 x2, Ampeg SVT 412 HE
Användarvisningsbild
GurraG
Medlem++
Inlägg: 5670
Blev medlem: tis 20 mar 2007, 09:50
Ort: Lund

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av GurraG »

Jag hör bara örk...
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Användarvisningsbild
Poester
VIP medlem
Inlägg: 5506
Blev medlem: sön 04 okt 2009, 18:00
Ort: Varberg

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av Poester »

Hade varit trevligt iaf. Men som ovan, någon bör ju hålla i det hela!
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+
Inlägg: 2122
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 01:26
Ort: Hässlehåla

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av Lestrange »

Jag kan nog fixa till något i Hässleholm, om man nöjer sig med endagsträff. Helhelgsröj med övernattning och helstekt gris kan bli lite kinkigare.
Vi hade ju en träff för några år sedan hos den lokala musikföreningen, och nu har de nya och troligen bättre lokaler. Det skulle kunna gå bra att släpa dit stärkare och basar om det inte blir alltför många deltagare. Liten klubb... Just nu känner jag inte till hur reglerna för alkoholintag ser ut om man hyr eller lånar stället. Någon vill ju tvunget ha ööööl, annars kan man inte umgås! ;) Mandelkubb går bra att förtära i alla fall.
Som vanligt måste det kommas överrens om ett datum när alla kan, och lokalen är ledig.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
Poester
VIP medlem
Inlägg: 5506
Blev medlem: sön 04 okt 2009, 18:00
Ort: Varberg

Re: Blir det någon träff i söder i år?

Inlägg av Poester »

Lestrange skrev:Jag kan nog fixa till något i Hässleholm, om man nöjer sig med endagsträff. Helhelgsröj med övernattning och helstekt gris kan bli lite kinkigare.
Vi hade ju en träff för några år sedan hos den lokala musikföreningen, och nu har de nya och troligen bättre lokaler. Det skulle kunna gå bra att släpa dit stärkare och basar om det inte blir alltför många deltagare. Liten klubb... Just nu känner jag inte till hur reglerna för alkoholintag ser ut om man hyr eller lånar stället. Någon vill ju tvunget ha ööööl, annars kan man inte umgås! ;) Mandelkubb går bra att förtära i alla fall.
Som vanligt måste det kommas överrens om ett datum när alla kan, och lokalen är ledig.
Myckey bra initativ! :)


..........
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
Skriv svar