Så mycket bättre!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4020
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Så mycket bättre!

Inlägg av AlbinH »

Det är jädrar i mej inte ofta jag hissar svenska Tv-program. Eller Tv-program överhuvudtaget.

Men så här skrev jag på FB tidigare i kväll:

"Fan! Fan!! Fan!!! FanFanFan.. Så mycket bättre är på tapeten igen

Det här är FAN veckans höjdpunkt! Jag fattar inte att sketna Tv4 lyckas sätta ihop gäng som passar så hysteriskt bra tillsammans. Tommy Nilsson har aldrig varit så bra som han är idag! Danny. som jag tidigare mest stämplat som töntig är ju en fullfjädrad artist som kan det mesta. För att inte tala om lilla Jinder, som jag förstås älskar för att hon är PUNK och har attityd! Och Lisa Ekdahl som är motsatsen, en huldra, en högst sällsynt blomma i buketten.

Visst blir man så HIMLA upplyft av det här! Magnus och Jill är ju också det perfekta radarparet! Hoppas Jills Veranda kommer tillbaka förresten :) Sitter o tänker på om Freddie fått vara med, vad hade han sjungit då av de andras låtar?

Skitbra orkester! Ja SKITBRA! De fixar lira till allt plus att det låter gudomligt. Jag tror någon som kände någon i bandet sa att den totala reptiden för varje låt är typ 30 minuter.Inklusive snack och test av varianter. Nu måste jag vänta en hel jäkla vecka tills nästa gång!
Nä, jag tar nog reprisen i morgon också!
Så bra är det!"

När musik lirar bra är det Fanimej det bästa som finns! :nickar:


"Det varom hjärtat är fullt, pratar munnen gärna" :kär:
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av blackparkas »

Jag tror det där med reptiden är bollocks...!
:)

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Ingemar Sundström
Medlem+
Inlägg: 2322
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 14:45
Ort: Hedesunda, Gävle

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Ingemar Sundström »

blackparkas skrev:Jag tror det där med reptiden är bollocks...!
:)
???? Ska det behövas längre för proffs? Efter en halvtimme är man ju trött på låten. Har hoppat av många band för att dom nöter för mycket på repen. Men alla är vi olika att sätta låtarna.
Ingemar
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25730
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av fieldflower »

Ingemar Sundström skrev:
blackparkas skrev:Jag tror det där med reptiden är bollocks...!
:)
???? Ska det behövas längre för proffs? Efter en halvtimme är man ju trött på låten. Har hoppat av många band för att dom nöter för mycket på repen. Men alla är vi olika att sätta låtarna.
Ingemar
Fast... det är ju inte rakt av cover-apning utan nytt arr.
Å andra sidan kanske arret är givet på förhand så det är apning för bandet.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

Jag funderade förra året på att det faktiskt inte är live det vi ser och hör på tv, alltså man kör playback. Ljudet är lite för bra och jag särskådade varje gig förra året och såg en del missade symbalslag som fanns i ljudbilden. Versioner är också otäckt likt den obligatoriska skivan som kommer ut dagen efter programserien är slut. Vilken grupp eller artist har någonsin producerat identiskt materialframförande live som exakt matchar dito studioinspelning. :D Jag antar att alla inblandade skriver på papper om att inte yppa ett ord om hur detta går till. Det handlar först och främst om att sälja musik och turnéarr. efter detta. Helt ok givetvis, men erkänn att det är förinspelade studiotracks som vi hör på programmet.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Mr Spock »

Eagle Hazze skrev:Jag funderade förra året på att det faktiskt inte är live det vi ser och hör på tv, alltså man kör playback. Ljudet är lite för bra och jag särskådade varje gig förra året och såg en del missade symbalslag som fanns i ljudbilden. Versioner är också otäckt likt den obligatoriska skivan som kommer ut dagen efter programserien är slut. Vilken grupp eller artist har någonsin producerat identiskt materialframförande live som exakt matchar dito studioinspelning. :D Jag antar att alla inblandade skriver på papper om att inte yppa ett ord om hur detta går till. Det handlar först och främst om att sälja musik och turnéarr. efter detta. Helt ok givetvis, men erkänn att det är förinspelade studiotracks som vi hör på programmet.
Missade cymbalslag, sa Bull. Jag är benägen att hålla med Eagle Hazze. Jag har inte varit någon trogen tittare, men satt också för några säsonger sedan och grunnade på hur fantastiskt bra - och hur fantastiskt likt studioversionen - middagsjammet lät.

Nu tycker jag ju inte detta har någon betydelse i relation till vare sig programidé eller underhållningsvärde. Men produktionskostnaderna hade kanske kunnat reduceras ytterligare. :D
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
Enbasist
Medlem
Inlägg: 466
Blev medlem: fre 07 sep 2012, 00:24

Så mycket bättre!

Inlägg av Enbasist »

Rätt självklart att det är färdigproddat när inspelningsveckan börjar och att det som hörs kanske inte är direkt liveversioner vad gäller bakgrunder och arr. Men så är det väl för det mesta nuförtiden och det gör det väl inte direkt sämre. Är ju kompetenta musiker och producenter som arrangerar det hela så skaplig kvalité ändå. Skulle vara livsfarligt om än kul om bandet och artisterna skulle jamma ihop versionerna på en halvtimme och sen spela in det totallive... men kul. Fast det tror jag inte svenska folket i snitt skulle tycka.
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Mr Spock »

Enbasist skrev:Rätt självklart att det är färdigproddat när inspelningsveckan börjar och att det som hörs kanske inte är direkt liveversioner vad gäller bakgrunder och arr. Men så är det väl för det mesta nuförtiden och det gör det väl inte direkt sämre. Är ju kompetenta musiker och producenter som arrangerar det hela så skaplig kvalité ändå. Skulle vara livsfarligt om än kul om bandet och artisterna skulle jamma ihop versionerna på en halvtimme och sen spela in det totallive... men kul. Fast det tror jag inte svenska folket i snitt skulle tycka.
:tummenupp:
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

Har inget problem med playback, jag har problem med att man påstår att det är live genom att förneka att man använder sig av studioversionerna på scen i programmet. varannan grupp kör ju idag allt från fills till ren playback live då man är ute eft ett fett sound med stereobreddad ljudbild som är kostnadseffektivt.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25730
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av fieldflower »

Det är en jobbig insikt att produkten i samtliga underhållningsprogram på TV är just underhållning, vilket innebär att tävlingsmoment, spontanitet och liveframträdanden är prio 2 om de minskar värdet av underhållningen.
Manus i Parlamentet och Time out, plugga-på-låtar-pauser i musiktävlingsprogram, etc, etc...
Man vill ju inte vara lurad, men man vill ju också bli underhållen med viss kvalitet, och andra har valt det senare åt oss.
;)
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

Ja det är många som tränar på att se förvånade och spontana ut innan man deltar i diverse program. Längtar ibland tillbaks till Ashbergs diskutabelt eller Z-Tvs första dygn.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av mikkejohansson »

blackparkas skrev:Jag tror det där med reptiden är bollocks...!
:)
Tja, å andra sidan - 6 låtar x 8 avsnitt = 48 låtar. 30 min per låt = 24h effektiv reptid. Utspritt på 3-4 repdagar med lunchrast...

Kanske inte helt off ändå.

I de flesta (alla more or less) fall finns väl en producerad förlaga men i vissa fall är live-versionerna/tv-versionerna tydligt omarrade från den producerade (lyssna t ex på Dannys "Snacket på stan" i programmet och på Spotify).

Så, en halvtimme per låt i reptid innan programmet för att sätta låten känns inte helt otänkbart. Sen tillkommer kanske bildrep, soundcheckrep osv.

Sen har jag...hört att man försöker spara sången live så långt det går, ibland kanske det är två tagningar på låten. Efter det är det väl mer eller mindre kreativ post-produktion på musiken. Men där och då i rummet spelar de live med artisten, dock inte sällan med tillägg av track. Skulle låta märkligt om t ex Little Jinder om det bara var de spelade instrumenten som hördes i rummet va?

Tycker oftast det går att uppfatta vad som är sparat från liveversionen och vad som är tillagt i efterhand....

Vilket fall som helst ett av de roligaste program som visas IMHO. Grymt koncept och ett fantastisk band.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av blackparkas »

Jag tror kanske att bandet repat versionerna i god tid innan programmet?
Det är ju, eller var iaf, i många fall Stefan Olsson (guranisten med keps i mitten, kappisen) som arrat många av låtarna.

Nu vet jag inte hur det faktiskt går till, och hur det är med live etc.
Men att döma ut "liveheten" pga ett missat cymbalslag är ju knäppt.
De kan ju ha klippt ihop det hela precis hur som helst bildmässigt.



Gillar också programmet, även om det varje år är minst en oftast två artister som är totalt ointressanta och som alltid lyckas göra ganska ointressanta tolkningar...

Spelade med Stefan O för många år sedan för övrigt, halkade in i hans band, flyttade ner till sthlm för bandets skull, sen la bandet ner efter att jag bott där nere ett år... :)
Han är grym...!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Mr Spock »

blackparkas skrev:Jag tror kanske att bandet repat versionerna i god tid innan programmet?
Det är ju, eller var iaf, i många fall Stefan Olsson (guranisten med keps i mitten, kappisen) som arrat många av låtarna.

Nu vet jag inte hur det faktiskt går till, och hur det är med live etc.
Men att döma ut "liveheten" pga ett missat cymbalslag är ju knäppt.
De kan ju ha klippt ihop det hela precis hur som helst bildmässigt.



Gillar också programmet, även om det varje år är minst en oftast två artister som är totalt ointressanta och som alltid lyckas göra ganska ointressanta tolkningar...

Spelade med Stefan O för många år sedan för övrigt, halkade in i hans band, flyttade ner till sthlm för bandets skull, sen la bandet ner efter att jag bott där nere ett år... :)
Han är grym...!
Det var väl ingen som dömde ut "liveheten"?
Den fick bara en annan innebörd....
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

Ja det var väl att man pstod att det var 100% live, det vi såg det var vad vi hörde. Då blir ett missat cymbalslag bilden som får deras pstående att falla. Varför denna envishet att hävda live kan ju faktiskt bero på att många av artisterna som är med , aldrig någonsin skulle köra playback på scen. Det är många oldschool och man tycker kanske det är pinsamt med upplägget och man har därför från tv4 utverkat en tystnadsplikt på hur arret och allt går till. Det var enda sättet att boka dit vissa artister.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
gthyni
Medlem+
Inlägg: 2335
Blev medlem: ons 19 aug 2015, 10:12
Ort: Stockholm

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av gthyni »

Konspirationsteorierna flödar, kanske berättigat då vi talar om MussePigg-TV(4).
Visst är programmet (ibland pinsamt) klippt, men jag tror bandet spelar och artisten sjunger med stöd av en inspelad version. Iom att man håller det synkat mellan live och studioversionen kan man i postproduktionen enkelt mixa dem och välja vad som låter bäst. Digtaltekniken har sina fördelar.
https://play.spotify.com/artist/3viYzLFAhWNZpbkOf0ceHM
Tokai Hard Puncher, G&L L-1000, EBMM Sterling, Fender P-bas super-HPD
Fender Dual Showman Reverb + Bassman 2*15
Användarvisningsbild
peppe
Medlem+
Inlägg: 2087
Blev medlem: ons 16 aug 2006, 21:25
Ort: Lappland

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av peppe »

Who cares! Ett program där folk inte kränks å röstas ut är väl ändå en befrielse att titta på hur än det har gått till å göra det!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Presentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?p=1854#1854
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17230
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av BBQV »

peppe skrev:Who cares! Ett program där folk inte kränks å röstas ut är väl ändå en befrielse att titta på hur än det har gått till å göra det!
Du är klok som en bok Peppe! :tummenupp:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25730
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av fieldflower »

BBQV skrev:
peppe skrev:Who cares! Ett program där folk inte kränks å röstas ut är väl ändå en befrielse att titta på hur än det har gått till å göra det!
Du är klok som en bok Peppe! :tummenupp:
Exakt, vilket bevisar att tillrättaläggning i underhållningsTV är en bra idé.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av blackparkas »

Eagle Hazze skrev:Ja det var väl att man pstod att det var 100% live, det vi såg det var vad vi hörde. Då blir ett missat cymbalslag bilden som får deras pstående att falla. Varför denna envishet att hävda live kan ju faktiskt bero på att många av artisterna som är med , aldrig någonsin skulle köra playback på scen. Det är många oldschool och man tycker kanske det är pinsamt med upplägget och man har därför från tv4 utverkat en tystnadsplikt på hur arret och allt går till. Det var enda sättet att boka dit vissa artister.

Återigen... Hur vet du att det inte bara var så att den som klipper skiten gjorde en tabbe?!

Jag tror iofs inte heller att det är 100% live, men som sagt, att döma ut det utifrån något som lika gärna kan vara en miss i klipperiet håller inte...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av blackparkas »

peppe skrev:Who cares! Ett program där folk inte kränks å röstas ut är väl ändå en befrielse att titta på hur än det har gått till å göra det!


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Helt sant!

Men jag HOPPAS att det är så mycket live som det bara går, även om allt uppenbart inte är live.
Det är grymma musiker som utan problem klarar dylika saker så det känns ju ba dumt att inte köra live..
Artisterna iofs kan ju sabba en del... :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

blackparkas skrev:
Eagle Hazze skrev:Ja det var väl att man pstod att det var 100% live, det vi såg det var vad vi hörde. Då blir ett missat cymbalslag bilden som får deras pstående att falla. Varför denna envishet att hävda live kan ju faktiskt bero på att många av artisterna som är med , aldrig någonsin skulle köra playback på scen. Det är många oldschool och man tycker kanske det är pinsamt med upplägget och man har därför från tv4 utverkat en tystnadsplikt på hur arret och allt går till. Det var enda sättet att boka dit vissa artister.

Återigen... Hur vet du att det inte bara var så att den som klipper skiten gjorde en tabbe?!

Jag tror iofs inte heller att det är 100% live, men som sagt, att döma ut det utifrån något som lika gärna kan vara en miss i klipperiet håller inte...
Ja helt klart så gjordes en tabbe i klippningen givetvis då trummisen missar en cymbal på vad jag tror playbackversionen, Det är svårt att sia om hur många omtagningar man gjorde på varje låt och att man då enligt din teori hade minst två livetagningar där trummisen missar cymbalen på den ena livetagningen och sätter den på den andra livetagningen och att man tar ljudet från den livetagningen där trummisen träffar cymbalen men väljer bilden från den livetagningen där. man inte sätter cymbalen.

Undrar om man kör mer än en livetagning visuellt?

Tillägg
Den brutala stereobilden på hela ljudbilden är inte heller helt enkel att sätta live, troligtvis inte helt omöjligt med diverse AD teknik på alla instrument som av tradition är i mono.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Ingemar Sundström
Medlem+
Inlägg: 2322
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 14:45
Ort: Hedesunda, Gävle

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Ingemar Sundström »

Alla artistern verkar inte fixa att sjunga live heller. Inte hundra på hur det är i år men tidigare år så syntes det på flera att det bara var mimning.
Ingemar
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av blackparkas »

Eagle Hazze skrev:
blackparkas skrev:
Eagle Hazze skrev:Ja det var väl att man pstod att det var 100% live, det vi såg det var vad vi hörde. Då blir ett missat cymbalslag bilden som får deras pstående att falla. Varför denna envishet att hävda live kan ju faktiskt bero på att många av artisterna som är med , aldrig någonsin skulle köra playback på scen. Det är många oldschool och man tycker kanske det är pinsamt med upplägget och man har därför från tv4 utverkat en tystnadsplikt på hur arret och allt går till. Det var enda sättet att boka dit vissa artister.

Återigen... Hur vet du att det inte bara var så att den som klipper skiten gjorde en tabbe?!

Jag tror iofs inte heller att det är 100% live, men som sagt, att döma ut det utifrån något som lika gärna kan vara en miss i klipperiet håller inte...
Ja helt klart så gjordes en tabbe i klippningen givetvis då trummisen missar en cymbal på vad jag tror playbackversionen, Det är svårt att sia om hur många omtagningar man gjorde på varje låt och att man då enligt din teori hade minst två livetagningar där trummisen missar cymbalen på den ena livetagningen och sätter den på den andra livetagningen och att man tar ljudet från den livetagningen där trummisen träffar cymbalen men väljer bilden från den livetagningen där. man inte sätter cymbalen.

Undrar om man kör mer än en livetagning visuellt?

Tillägg
Den brutala stereobilden på hela ljudbilden är inte heller helt enkel att sätta live, troligtvis inte helt omöjligt med diverse AD teknik på alla instrument som av tradition är i mono.

Men asså.
Eagle Hazze...
Du förstår väl att jag menar att de klippt fel, dvs att de kanske klippt in en bild där snubben spelar trummor, som inte är ens rätt ställe i låten?!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Så mycket bättre!

Inlägg av Eagle Hazze »

Ja fast det klippet jag pratar om är ingen närbild å trummis utan man ser hela bandet med sångsynk osv. så teorin håller.
:D
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Skriv svar