Ngn mer som kollar på NFL?

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
magnusb
VIP medlem
Inlägg: 1267
Blev medlem: sön 30 aug 2009, 01:57
Ort: Stockholm

Re: Ngn mer som kollar på NFL?

Inlägg av magnusb »

Börjar komma in i NFL lite, jobbar en del i USA så blir naturligt när man är där. Var på tre Giants-matcher förra året, sjukt kul, men fattar fortfarande inte alla regler än dock. Såg ett gäng matcher förra veckan på tv när jag var där, märks att det är nära Super Bowl, hela USA stod stilla när matcherna gick.
My main reason for not being a jam session kinda guy is that "A Night In Tunesia" usually turns in to "A Week in Tunesia"
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: Ngn mer som kollar på NFL?

Inlägg av GandhiMK2 »

magnusb skrev:Börjar komma in i NFL lite, jobbar en del i USA så blir naturligt när man är där. Var på tre Giants-matcher förra året, sjukt kul, men fattar fortfarande inte alla regler än dock. Såg ett gäng matcher förra veckan på tv när jag var där, märks att det är nära Super Bowl, hela USA stod stilla när matcherna gick.
Ah, härligt! På Metlife Stadium i Jersey? Jag och min son åkte ut dit och kollade på Jets-Browns dagen innan julafton för ett par 3 år sedan. Bägge lagen var ute ur slutspelsbilden så säsongsbiljetterna såldes billigt. Satt på typ 20e raden för i sammanhanget småpengar. Bisarrt nog var det 21 + (när vi åklte hem 2 dagar senare var det 6- !!) så vi satt mitt i vintern och kollade football i kortärmat...

har du varit i Usa över Jul? Då är det ju så sjukt mycket college-bowls som går av stapeln. Miami U vann en sån nu i julas och vi råkade stå utanför Fogo De Chao i Miami när det plötsligt kom VÄRSTA jävla poliskaravanen som eskorterade 3 turistbussar som var fulla med laget och närstående som skulle käka just där vi beställt bord..;-)
Rätt_stora_människor som åt rätt_mycmet_mat..,-)

Älskar football för den enorma insatsen det innebär att vara toppspelare där. Hur det kan vara en utväg ur ghettot om du är född i Baltimore i ngn helvetes förort och det enda du har är snabba fötter ...då kan det bli miljoner....eller 3 hjärnskakningar, ett avdraget ledband och hej då....

Inte helt bra sport för skallen ....!
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar