Ähum. Superträning i 2 veckor?

Diskutera olika tekniker på bas och kontrabas
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Ähum. Superträning i 2 veckor?

Inlägg av blackparkas »

Ta den här tråden med en nypa salt och en nypa allvar... :D


Några träningsförslag?
Blir slut efter en 45:a och tycker det är skitsmidigt med 2x45 min så man får vila mellan seten.


Skulle det öht hjälpa att jag gick och simmade 1km om dagen i två veckor?


Skulle behöva vara något piggare om 2 veckor då vi kör 1,5-timmes både fre/lö + en massa roddning/riggning....
Var slut efter lördagens 1,5-2-timmars då jag bara roddade mina prylar + att det var ett mer stillsamt gig, inte med coverbandet....

Känns ruttet att ta betalt och inte kunna prestera ordentligt sista halvan av gigen...


Ta det som ett fettos förtvivlan under ett seglivat uppvaknande....

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Funkfingers
Medlem+
Inlägg: 2236
Blev medlem: sön 10 feb 2008, 18:16
Ort: Göteborg

Inlägg av Funkfingers »

Gör som BB King.
Sitt ner under gigget! :)
Har jag funderat på mången god gång.
Efter 3dje låten får jag en överväldigande lust att hitta nåt att sitta på.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37753
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Jag är både fetare och äldre än du och jag pallar 3x45 nästa varje helg! :wink:

Simma är bra! Har gjort det i flera år, fast inte på sista tiden.
Dags att börja igen. Både grundkondis, rygg och axlar mår bra av det.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Johan: Vad har du för BMI?
Du är ju inte kort direkt... Borde inte ligga så långt över 25..
Klart att simning hjälper. Cykling och löpning också..
Gör som jag, anta en utmaning på jobbet. Ska springa en halvmara på 2.1mil i slutet på sommarn.

:)
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

TDHP skrev:Jag är både fetare och äldre än du och jag pallar 3x45 nästa varje helg! :wink:

Simma är bra! Har gjort det i flera år, fast inte på sista tiden.
Dags att börja igen. Både grundkondis, rygg och axlar mår bra av det.


Nja, fetare vet jag inte om du är....

Jag skulle tro jag väger mer än farbror!


2x45 är inga problem, 3x45 spelar vi aldrig så det vet jag inte.
Men just att hålla igång 1,5 i ett sträck.
Det är där det blir problem....


Anders: BMI? Vågar inte ens räkna ut... förmodligen en bra bit över 30....


Frågan är ju bara om det är något som kan hjälpa i korta loppet.
Känns som att det är rätt svårt att förbättra kondisen på 2 veckor naturligtvis, men jag är bara nyfiken på om det går att förbättra någt öht på den korta tiden.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

blackparkas skrev:
TDHP skrev:Jag är både fetare och äldre än du och jag pallar 3x45 nästa varje helg! :wink:

Simma är bra! Har gjort det i flera år, fast inte på sista tiden.
Dags att börja igen. Både grundkondis, rygg och axlar mår bra av det.


Nja, fetare vet jag inte om du är....

Jag skulle tro jag väger mer än farbror!


2x45 är inga problem, 3x45 spelar vi aldrig så det vet jag inte.
Men just att hålla igång 1,5 i ett sträck.
Det är där det blir problem....


Anders: BMI? Vågar inte ens räkna ut... förmodligen en bra bit över 30....


Frågan är ju bara om det är något som kan hjälpa i korta loppet.
Känns som att det är rätt svårt att förbättra kondisen på 2 veckor naturligtvis, men jag är bara nyfiken på om det går att förbättra någt öht på den korta tiden.

Du räknar vikt delat på längden upphöjt i 2.
Jag är 191cm och väger 91kg. = 24.9 - 25 klassas som övervikt 30 är fetma.
Inget att hänga upp något på men det är normalt sett en pekpinne om varför man upplever vissa problem med saker.

Så kortsiktigt som 2 v skulle jag köra på motionscykel.. tråkigt som fan men ger bra flås på kort tid.

Jag gör 1mil på ca 15 min.. försöker hålla 40km/h genom olika motstånd (terräng)
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd
Inlägg: 13012
Blev medlem: ons 09 aug 2006, 22:25
Ort: Gällivare

Inlägg av Svensson »

Träning gissar jag, är själv rätt otränad men vi brukar repa 2-3 timmar på raken utan att sitta ner en gång. Spel set på över en timme är heller inga problem. Känner ud dig allmänt seg och trött kanske du ska åka och besikta dig, puls, blodtryck etc. :)
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+
Inlägg: 1585
Blev medlem: mån 30 mar 2009, 23:04
Ort: sala

Inlägg av johnne »

tror inte du kommer känna någon direkt skillnad efter 2 veckor oavsett.. det du har mer effekt av dock är att tänka mer på vad du äter en dag som du ska lira.. undvik tunga kötträtter och se till att få i dig massor med energi.. inte så mycket proteiner utan mer långsamma kolhydrater..

testa hemgjorda Falafel med yogurt/vitlök dressing på couscous och en finhackad sallad ...

kokt fisk med lite potatismos med rivna morötter..

en tallrik havregrynsgröt.. (disgusting jag vet)

att smälta mat är en av kroppens tyngsta och mest energikrävande uppgifter.. så ät smart och orka mer..

socker är snabb energi om du börjar känna dig trött.. den gamla snickersreklamen är inte helt fel.. men du klarar dig utan om du åt rätt från start
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
SnorLars
Medlem+
Inlägg: 2120
Blev medlem: ons 13 maj 2009, 13:45

Inlägg av SnorLars »

Konditionsträning (cardio) - INTERVALL is da shit!
Köp en pulsklocka om du vill vara seriös.
Användarvisningsbild
funkys**t
Medlem++
Inlägg: 6284
Blev medlem: tor 15 mar 2007, 23:27
Ort: Örebröov
Kontakt:

Inlägg av funkys**t »

Liten skrev:
blackparkas skrev:
TDHP skrev:Jag är både fetare och äldre än du och jag pallar 3x45 nästa varje helg! :wink:

Simma är bra! Har gjort det i flera år, fast inte på sista tiden.
Dags att börja igen. Både grundkondis, rygg och axlar mår bra av det.


Nja, fetare vet jag inte om du är....

Jag skulle tro jag väger mer än farbror!


2x45 är inga problem, 3x45 spelar vi aldrig så det vet jag inte.
Men just att hålla igång 1,5 i ett sträck.
Det är där det blir problem....


Anders: BMI? Vågar inte ens räkna ut... förmodligen en bra bit över 30....


Frågan är ju bara om det är något som kan hjälpa i korta loppet.
Känns som att det är rätt svårt att förbättra kondisen på 2 veckor naturligtvis, men jag är bara nyfiken på om det går att förbättra någt öht på den korta tiden.

Du räknar vikt delat på längden upphöjt i 2.
Jag är 191cm och väger 91kg. = 24.9 - 25 klassas som övervikt 30 är fetma.
Inget att hänga upp något på men det är normalt sett en pekpinne om varför man upplever vissa problem med saker.

Så kortsiktigt som 2 v skulle jag köra på motionscykel.. tråkigt som fan men ger bra flås på kort tid.

Jag gör 1mil på ca 15 min.. försöker hålla 40km/h genom olika motstånd (terräng)
Man måste kolla vad man har för benstomme också. Det kan skilja ganska många kilo från person till person.

Promenera en halvtimme om dagen. Kanske upp till en timme. Då får du en grundkondition som borde räcka för att klara av en tillfällig fysisk ansträngning. Det är inte säkert att du kommer klara gigget utan att bli trött, men du kommer åtminstone att ha förbättrat chanserna. När du har gjort gigget ska du fortsätta med promenaderna. Kör så många dagar i veckan som möjligt.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
olator
Medlem
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 11 mar 2010, 12:53
Ort: Finspång

Inlägg av olator »

Simma är toppen träning brukade köra 45min 2 gånger / vecka efter ett tag blir det ganska många längder.
BMI är nog den trubbigaste mätmetod som finns enligt tabellerna skulle Magnus Samuelsson lida av sjuklig obesitas = BMI över 45
Jag började med ingenting och har fortfarande det mesta kvar.
Användarvisningsbild
mackan
Medlem+
Inlägg: 1610
Blev medlem: tor 28 aug 2008, 08:19
Ort: Södertälje

Inlägg av mackan »

Du kommer definitivt känna skillnad om du simmar 1km varje dag i två veckor. Om inte fysiskt så psykiskt :tummenupp:
Användarvisningsbild
Kongo
Medlem+
Inlägg: 2087
Blev medlem: tor 28 okt 2010, 23:16
Ort: Helsingborg

Inlägg av Kongo »

johnne skrev:tror inte du kommer känna någon direkt skillnad efter 2 veckor oavsett.. det du har mer effekt av dock är att tänka mer på vad du äter en dag som du ska lira.. undvik tunga kötträtter och se till att få i dig massor med energi.. inte så mycket proteiner utan mer långsamma kolhydrater..

testa hemgjorda Falafel med yogurt/vitlök dressing på couscous och en finhackad sallad ...

kokt fisk med lite potatismos med rivna morötter..

en tallrik havregrynsgröt.. (disgusting jag vet)

att smälta mat är en av kroppens tyngsta och mest energikrävande uppgifter.. så ät smart och orka mer..

socker är snabb energi om du börjar känna dig trött.. den gamla snickersreklamen är inte helt fel.. men du klarar dig utan om du åt rätt från start
+1

Märker stor skillnad på hur man orkar gigga de gånger man käkat rätt
<b>Diskant?</b>
Hagström IIB '66/'67, Fender Bassman 100T, Dynacord Eminent 60-nångång, Marshall JCM800 1580 1x18, pedaler, pedaler

En som är för att vara emot
Användarvisningsbild
Basmagnus
Medlem++
Inlägg: 3369
Blev medlem: sön 19 aug 2007, 00:05
Ort: Stötjhölm/Flen

Inlägg av Basmagnus »

Kongo skrev:
johnne skrev:tror inte du kommer känna någon direkt skillnad efter 2 veckor oavsett.. det du har mer effekt av dock är att tänka mer på vad du äter en dag som du ska lira.. undvik tunga kötträtter och se till att få i dig massor med energi.. inte så mycket proteiner utan mer långsamma kolhydrater..

testa hemgjorda Falafel med yogurt/vitlök dressing på couscous och en finhackad sallad ...

kokt fisk med lite potatismos med rivna morötter..

en tallrik havregrynsgröt.. (disgusting jag vet)

att smälta mat är en av kroppens tyngsta och mest energikrävande uppgifter.. så ät smart och orka mer..

socker är snabb energi om du börjar känna dig trött.. den gamla snickersreklamen är inte helt fel.. men du klarar dig utan om du åt rätt från start
+1

Märker stor skillnad på hur man orkar gigga de gånger man käkat rätt
Håller med! Kallade mig själv turnévegetarian ett tag, fast nu äter jag gärna kött men undviker gärna potatis, pasta m.m.
En köttbit med en sallad till är kanon tycker jag.
Tror nog att kosten i kombination med motion av ngt slag är det bästa för relativt snabbt resultat. Bara träning hjälper inte så himla mycket på kort tid.
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

Jag har satt ett delmål att nov-dec köra 40 pass.
Då innebär det både morgonpromenader och styrketräning.
2-veckorsmål går väl att sätta, men enbart som ett delmål för att bryta ner huvudmålet.
Skit i det där med vågen och x-antal kilo.
Det är dömt att misslyckas. Tränar man går man dessutom upp i vikt och det är positivt i det fallet.

Sen är det helt sant med maten.
Min mage har säkert minskat 5 cm i omfång bara på att jag ändrat kosten de senaste 2 veckorna.
Uppblåst mage gödd av skitmat, kontra käka sunt.

När vi kört fre-lör med bandet så har jag många ggr varit upp på klackarna och vänt och fått lov att stike-a-pose för att få tillbaka syre i skallen.
Fredagar...upp tidigt...jobba hela dagen.....packa kärran...rigga upp...soundchecka.....käka och så paltkoma på det.
Det går knappast att orka hela vägen när man kör 3*45.
Sista setet geenar man lite.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
flagg
Medlem+
Inlägg: 915
Blev medlem: tis 29 dec 2009, 23:33
Ort: Linköping

Inlägg av flagg »

OT: Äh. Set på 45 minuter är ju perfekt, även publiken behöver vila och fylla på vätska. :)

/coverbandsslusken
Användarvisningsbild
funkys**t
Medlem++
Inlägg: 6284
Blev medlem: tor 15 mar 2007, 23:27
Ort: Örebröov
Kontakt:

Inlägg av funkys**t »

mackan skrev:Du kommer definitivt känna skillnad om du simmar 1km varje dag i två veckor. Om inte fysiskt så psykiskt :tummenupp:
Känna skillnad ja, men inte att rekommendera tycker jag. Om du däremot kör fem dagar i veckan och vilar två och att de två sista dagarna före gigget är vila kommer det att gå utmärkt.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

flagg skrev:OT: Äh. Set på 45 minuter är ju perfekt, även publiken behöver vila och fylla på vätska. :)

/coverbandsslusken



Precis!

Det är ungefär det jag tycker också.
De orkar inte heller hålla igång hur mycket som helst.
Fast å andra sidan på privata fester och företagsgrejer tycker jag det brukar kunna vara lika så värt att dra av hela skiten på en gång...



Ang. BMI så vet jag inte.
Jag skulle behöva väga 85kg för att komma under 25 och då skulle jag förmodligen se typ anorektisk ut!
Vägde 95 när jag blev ihop med frugan, var väl inte pinnsmal då direkt men att dra av 10kg från det....

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Tjoffe
Medlem+
Inlägg: 1656
Blev medlem: tor 05 mar 2009, 13:27
Ort: Wermland

Inlägg av Tjoffe »

Att lägga om kosten är det absolut bästa sättet att snabbt få mer energi.

Ett svajande blodsocker ger upphov till en hel del problem som tex ojämn energinivå, trötthet, sötsug, övervikt, depression, huvudvärk, olika hjärt/kärl-sjukdomar mm mm.

Precis som många är inne på så är det jätteviktigt att se på vad man äter. Långsamma kolhydrater i samband med rätt mängd protein, fett och vitaminer/mineraler.

Viktigt är att dricka MINST 2 liter vatten om dagen, äta mindre salt, mindre socker, mindre dåliga fetter och att äta varierat.

Tänk på att vetemjöl har högre GI än vad socker har så vitt bröd och vit pasta/vitt ris är inte bra.

Frukt är bra men man ska faktiskt inte äta förmycket av det om man har problem med övervikt. Framförallt banan som innehåller snabba kolhydrater.

Motion är också nånting som är otroligt viktigt. Minst trettio minuter om dagen och du blir piggare, friskare och förlänger livet med flera år..
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Men vem i hela friden har tid att motionera minst 30 minuter om dagen!?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Doningen
Medlem+
Inlägg: 777
Blev medlem: ons 26 nov 2008, 13:49
Ort: Göteborg

Inlägg av Doningen »

blackparkas skrev:Men vem i hela friden har tid att motionera minst 30 minuter om dagen!?
Bygg in det i vardagen. Nån dötid har du väl under dagen? Man hinner mycket på lunchen. Och jag antar att du kör ungar till aktiviteter och hänger där en stund? Ta en promenad istället!

Mitt bästa hälsotips fick jag från en akupunktör en gång. Hon sa: "Det är ingen idé att jag behandlar dig om du inte motionerar en timme om dagen". Så jag gick till jobbet och hem, det blev totalt 1,5 timme varje dag. Har aldrig mått så bra som då, och då har jag ändå rätt juste grundkondis och sprungit en del. Promenader är grymt!
Yamaha BB434M - Höfner CT Club - GK - TKS - Pedaler - en förstående fru
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Doningen skrev:
blackparkas skrev:Men vem i hela friden har tid att motionera minst 30 minuter om dagen!?
Bygg in det i vardagen. Nån dötid har du väl under dagen? Man hinner mycket på lunchen. Och jag antar att du kör ungar till aktiviteter och hänger där en stund? Ta en promenad istället!

Mitt bästa hälsotips fick jag från en akupunktör en gång. Hon sa: "Det är ingen idé att jag behandlar dig om du inte motionerar en timme om dagen". Så jag gick till jobbet och hem, det blev totalt 1,5 timme varje dag. Har aldrig mått så bra som då, och då har jag ändå rätt juste grundkondis och sprungit en del. Promenader är grymt!


Nja. Lunchen är helkörd.
Åker hem, hinner käka, sedan måste jag hämta grabbarna från dagis/skola.
Hinner knappt med att äta på lunchen som det känns...

Har faktiskt väldigt dåligt med tid över.
Visst skulle man kunna klämma in det någonstans någon dag i veckan, men knappast varje dag, det förstår jag inte hur det skulle gå till!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Tjoffe
Medlem+
Inlägg: 1656
Blev medlem: tor 05 mar 2009, 13:27
Ort: Wermland

Inlägg av Tjoffe »

blackparkas skrev:
Doningen skrev:
blackparkas skrev:Men vem i hela friden har tid att motionera minst 30 minuter om dagen!?
Bygg in det i vardagen. Nån dötid har du väl under dagen? Man hinner mycket på lunchen. Och jag antar att du kör ungar till aktiviteter och hänger där en stund? Ta en promenad istället!

Mitt bästa hälsotips fick jag från en akupunktör en gång. Hon sa: "Det är ingen idé att jag behandlar dig om du inte motionerar en timme om dagen". Så jag gick till jobbet och hem, det blev totalt 1,5 timme varje dag. Har aldrig mått så bra som då, och då har jag ändå rätt juste grundkondis och sprungit en del. Promenader är grymt!


Nja. Lunchen är helkörd.
Åker hem, hinner käka, sedan måste jag hämta grabbarna från dagis/skola.
Hinner knappt med att äta på lunchen som det känns...

Har faktiskt väldigt dåligt med tid över.
Visst skulle man kunna klämma in det någonstans någon dag i veckan, men knappast varje dag, det förstår jag inte hur det skulle gå till!
Energin du vinner på en halvtimmes promenad ger dig mer tid än du lägger ner.

Faktiskt är tidsaspekten den vanligast undanflykten man har. Jag ser det väldigt mycket eftersom jag jobbar med att hjälpa folk till bättre hälsa, vanor osv..

Om du tänker efter litegrann så har du mer tid än du tror. Hur många timmar i veckan spenderar du med att sitta och titta på tv-program som du egentligen inte är intresserad av? Vilar du middag? Sitter/ligger du ibland ner och önskar att du skulle ha nog med ork för att göra nånting?

Allas dygn är 24 tim. En del får mera gjort än andra. Varför är det så tror du?
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

En del jobbar mindre än andra. Därför tror jag att vissa får mer gjort....



Jag tittar på tv max 3 timmar i veckan. Och det är absolut max.
Förmodligen 1-2 timmar mestadels så tv som jag inte ens är intresserad av kan vi ta ur ekvationen.

Visst kan detta drygas ut med nå´n film ibland, men inte ens det känner jag mig hinna med nuförtiden.

Jobbar man ofta tills klockan är typ 8-9 på kvällen och ibland senare, och utöver det jobbar minst en natt + ett pass på helgen så....
Till detta skall tilläggas att jag åker runt en del här i Hälsingland i jobbet + att man ska hinna med att skjutsa och hämta ungar både från dagis/skola och aktiviteter.

Visst tror jag det finns luckor som man kan göra något på, men om man t.ex. ska åka och simma så har ju badhuset öppet vissa tider, om man ska hinna med allting med jobbet + hemma så hinner man inte iväg för att simma...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Kongo
Medlem+
Inlägg: 2087
Blev medlem: tor 28 okt 2010, 23:16
Ort: Helsingborg

Inlägg av Kongo »

Kanske kan vara läge att gå ner lite i arbetstid? Vill man må bra är inte mördartider på jobb det bästa...
<b>Diskant?</b>
Hagström IIB '66/'67, Fender Bassman 100T, Dynacord Eminent 60-nångång, Marshall JCM800 1580 1x18, pedaler, pedaler

En som är för att vara emot
Skriv svar