Ask P.

Diskutera olika tekniker på bas och kontrabas
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

johnne skrev:han tänkte ringa mike mm hur blåögd får man bli egentligen?
det är klart att det var ett hot.. men att du väljer att inte se detta förstår jag..
det hela handlade om en bild på massa penntroll.. och mike skämtade om släktträff.. när man ser det som ett påhopp på ens familj och inte ett skämt även om det var plumpt.. då har man fan lite sociala studier framför sig.
Det du säger här nu är att han är kapabel att skada andra med våld. Du har inte träffat honom och du har gjort helt klart att du inte gillar honom trots detta. Han är inte ett dugg mer kapabel att skada någon än vad du är.

//J
Senast redigerad av Jan Hellman den mån 06 dec 2010, 02:49, redigerad totalt 1 gånger.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
johnne skrev:han tänkte ringa mike mm hur blåögd får man bli egentligen?
det är klart att det var ett hot.. men att du väljer att inte se detta förstår jag..
det hela handlade om en bild på massa penntroll.. och mike skämtade om släktträff.. när man ser det som ett påhopp på ens familj och inte ett skämt även om det var plumpt.. då har man fan lite sociala studier framför sig.
Det du säger här nu är att han är kapabel att skada andra med våld. Du har inte träffat honom och du har gjort helt klart att du hatar honom trots detta. Han är inte ett dugg mer kapabel att skada någon än vad du är.

//J
Winston Churchill skrev:However beautiful the strategy, you should occasionally look at the results
Du kanske skulle läsa din engen signatur någon gång ibland!

Nå, hur går det med rasismen?
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:
Roland skrev:
Hellboy skrev:
Roland skrev:
Hellboy skrev:... medvetna missuppfattningar.
Perennial skrev:Rasistsvin
Medvetna missuppfattningar...jo, tjenare...
Har du glömt vad du själv skrev och skrivit om och till honom? Lugn grabben. Du har vunnit. Dina ärkefiender är borta. Jag väntar bara på svar från Semborg.
Var hittar du något rasistiskt jag har skrivit till eller om honom?
Fram med materialet nu...visa att du har på fötterna.

Nå?
Hur går det?

Eller är du upptagen med något PM?

Jag har fått suttit och PM korrespondera med moderator hela dagen på grund av dig så nu börjar jag bli lite förbannad!
Visa djävligt omgående var jag har sagt något rasistiskt till eller om P, herr "elektronisk anslagstavla"!!!
Jag fick ett PM från en medlem som ville besöka studion och som tyckte att det är tråkigt att jag kommer försvinna från forumet. Han är givetvis väldigt välkommen på besök.

Läs mitt förra inlägg.

Du och andra har gett er själva faan på att han ska bort. Dålig stil. Ni har aldrig gett honom en lugn stund. Jag har gång efter annan bett dig och andra att lämna honom ifred men icke. Han ger givetvis igen när han blir påhoppad. Du gör exakt samma sak.

//J
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Nå?
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:
Roland skrev:
Hellboy skrev:
Roland skrev:
Hellboy skrev:... medvetna missuppfattningar.
Perennial skrev:Rasistsvin
Medvetna missuppfattningar...jo, tjenare...
Har du glömt vad du själv skrev och skrivit om och till honom? Lugn grabben. Du har vunnit. Dina ärkefiender är borta. Jag väntar bara på svar från Semborg.
Var hittar du något rasistiskt jag har skrivit till eller om honom?
Fram med materialet nu...visa att du har på fötterna.

Nå?
Hur går det?

Eller är du upptagen med något PM?

Jag har fått suttit och PM korrespondera med moderator hela dagen på grund av dig så nu börjar jag bli lite förbannad!
Visa djävligt omgående var jag har sagt något rasistiskt till eller om P, herr "elektronisk anslagstavla"!!!
Jag fick ett PM från en medlem som ville besöka studion och som tyckte att det är tråkigt att jag kommer försvinna från forumet. Han är givetvis väldigt välkommen på besök.

Läs mitt förra inlägg.

Du och andra har gett er själva faan på att han ska bort. Dålig stil. Ni har aldrig gett honom en lugn stund. Jag har gång efter annan bett dig och andra att lämna honom ifred men icke. Han ger givetvis igen när han blir påhoppad. Du gör exakt samma sak.

//J
Jag har inte sagt halv sju till honom de senaste gångerna han har kommit tillbaka, inte innan han hotade Mike.

Lägg fram belägg för det du säger eller håll käften!
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

Popcornen är slut, men jag ska ta mig en sängfösare till den här tråden. En gammeldansk blir det nog.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:Nå?
Det inlägget han svarade på från dig var inte direkt trevligt. Hela tråden raderad nu så den finns inte kvar. Kommer tyvärr inte ihåg vad du skrev ordagrant men det var någonting om att du fullständigt struntade i att han var invandrare och sen avslutade du med något på spanska om jag inte minns helt fel. Tråden är borta så jag kan inte citera. Sen pratade jag inte direkt om rasistiska tillmälen utan att du ALDRIG låtit honom vara ifred. Pikar hela tiden. Så sent som idag har du vid två tillfällen citerat honom i din signatur med avsikt att misskreditera honom. Jag har fått reda på att det är på gång en ny forumregel mot att rycka citat ur sitt sammanhang i syfte att misskreditera medlemmar. Det är bra.

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:Jag har inte sagt halv sju till honom de senaste gångerna han har kommit tillbaka, inte innan han hotade Mike.
"Hotade" Mike? Tillåt mig skratta. Om någon annan än Perennial skrivit detta så hade personen i fråga INTE blivit bannad. DÄR har du problemet med det här forumet.

//J
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:Nå?
Det inlägget han svarade på från dig var inte direkt trevligt. Hela tråden raderad nu så den finns inte kvar. Kommer tyvärr inte ihåg vad du skrev ordagrant men det var någonting om att du fullständigt struntade i att han var invandrare och sen avslutade du med något på spanska om jag inte minns helt fel. Tråden är borta så jag kan inte citera. Sen pratade jag inte direkt om rasistiska tillmälen utan att du ALDRIG låtit honom vara ifred. Pikar hela tiden. Så sent som idag har du vid två tillfällen citerat honom i din signatur med avsikt att misskreditera honom. Jag har fått reda på att det är på gång en ny forumregel mot att rycka citat ur sitt sammanhang i syfte att misskreditera medlemmar. Det är bra.

//J
Den regeln kommer att komma till genom dina djävla PM-påtryckningar!

Jag sa till honom att jag inte accepterade att han hotade en vän till mig.
Användandet av det spanska ordet barrio får du förklara hur det skulle vara rasism!

Och det nu, utan att slingra dig...NU!!!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:Jag har inte sagt halv sju till honom de senaste gångerna han har kommit tillbaka, inte innan han hotade Mike.
"Hotade" Mike? Tillåt mig skratta. Om någon annan än Perennial skrivit detta så hade personen i fråga INTE blivit bannad. DÄR har du problemet med det här forumet.

//J
Perennial skrev:Nästa gång blir det inte via internet Mike.
Jag skrattar fan inte!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:Jag har inte sagt halv sju till honom de senaste gångerna han har kommit tillbaka, inte innan han hotade Mike.
"Hotade" Mike? Tillåt mig skratta. Om någon annan än Perennial skrivit detta så hade personen i fråga INTE blivit bannad. DÄR har du problemet med det här forumet.

//J
Perennial skrev:Nästa gång blir det inte via internet Mike.
Jag skrattar fan inte!
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

Barrio betyder väl nåt i stil med härad?
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Samuel V skrev:Barrio betyder väl nåt i stil med härad?
Kvarter, område...typ...tydligen får jag som svensk inte använda det ordet.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:DÄR har du problemet med det här forumet.

//J

DU är problemet med det här forumet!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Jag ser fortfarande inga belägg för dina påståenden och påhopp!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Backar du eller är du upptagen med att skicka PM till varenda moderator?

Visa belägg för det du påstår och det nu!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Så du tyckte att det var läge att logga ut nu?
:roll:
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:
Perennial skrev:Nästa gång blir det inte via internet Mike.
Jag skrattar fan inte!
Detta tolkar du som att han tänker skada Mike? Du har skrivit att du vill skära Perennial med en rostig kniv. Detta vidarbefordrade jag till Semborg. Ser inte du någon som helst hot i det DU skrev? Eller är det bara när P skriver något som det blir farligt?

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:Så du tyckte att det var läge att logga ut nu?
:roll:
Nix. Jag övar bas och tittar på tv samtidigt.
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:Du har skrivit att du vill skära Perennial med en rostig kniv.
Det har jag inte alls gjort.
Nu ljuger du.

Är det så att du börjar hitta på och fantisera när du blir ställd mot väggen?

Har du inget bättre att komma med?

Svara på frågan nu istället för att slingra dig!

Visa vad jag har gjort under de senaste tre gångerna P har kommit tillbaka.
Nu, visa eller håll käften!

Hur är användandet av ordet barrio rasistiskt?
Svara NU!!!

SLuta slingra dig och svara!
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:Så du tyckte att det var läge att logga ut nu?
:roll:
Nix. Jag övar bas och tittar på tv samtidigt.
I helvete heller!
Du sitter och skriver PM!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Bild
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Roland skrev:Jag ser fortfarande inga belägg för dina påståenden och påhopp!
Ekar tomt!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Roland skrev:
Hellboy skrev:Du har skrivit att du vill skära Perennial med en rostig kniv.
Det har jag inte alls gjort.
Nu ljuger du.
Nähä. Då ber jag om ursäkt då. Måste varit så att jag inte vidarebefordrade det till Semborg..... Hm..... Konstigt. Vad var det du skrev då som jag vidarebefordrade? Du som vet? Mitt minne sviker mig tydligen. Blev inte du tillsagd vid det tillfället?

http://www.pratabas.se/viewtopic.php?p=817512#817512

Kan du referera för hur "du kände" inför P? Hur fick hans oförmåga att diskutera "igång dina mörkaste fantasier"? Vad var dina mörkaste fantasier, Roland? Minns du? Jag minns tydligen inte....

//J
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Hellboy skrev:
Roland skrev:
Hellboy skrev:Du har skrivit att du vill skära Perennial med en rostig kniv.
Det har jag inte alls gjort.
Nu ljuger du.
Nähä. Då ber jag om ursäkt då. Måste varit så att jag inte vidarebefordrade det till Semborg..... Hm..... Konstigt. Vad var det du skrev då som jag vidarebefordrade? Du som vet? Mitt minne sviker mig tydligen. Blev inte du tillsagd vid det tillfället?

http://www.pratabas.se/viewtopic.php?p=817512#817512

Kan du referera för hur "du kände" inför P? Hur fick hans oförmåga att diskutera "igång dina mörkaste fantasier"? Vad var dina mörkaste fantasier, Roland? Minns du? Jag minns tydligen inte....

//J
Jodå, jag minns...jag blir fortfarande förbannad bara jag tänker på hur manipulativt han betedde sig.

Men du svarar fortfarande inte på frågan din falske djävel!
Svara på frågorna istället.

Var har jag varit rasistisk.
När de tre senaste gångerna P har kommit tillbaka har jag sagt så mycket som flasklock till honom för att provocera.

Nu håller du på och gräver i döda havsrullarna för att hitta något!

Stå nu för dina påståenden och påhopp!

Nu får du fan visa vad du har att komma med!
Låst