P-skydd till jazzbas köpes, ett svart och ett turtle

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
Busta B
Medlem+
Inlägg: 1126
Blev medlem: lör 29 jul 2006, 15:54
Ort: Göteborg

P-skydd till jazzbas köpes, ett svart och ett turtle

Inlägg av Busta B »

Gärna lite slitna.
Skall passa fender jazzbas japan -97.

//johan
"Sometimes I´d just look at a flower and the way it would sway would make me feel like playing a certain way..." -James Jamersson

G&L L-2000 - Squier P JV - Windmill Jmodern V - Fender HPD J/P x2 - MESA - TKS - Pedaler
Användarvisningsbild
Busta B
Medlem+
Inlägg: 1126
Blev medlem: lör 29 jul 2006, 15:54
Ort: Göteborg

Inlägg av Busta B »

Fredags-bump!
"Sometimes I´d just look at a flower and the way it would sway would make me feel like playing a certain way..." -James Jamersson

G&L L-2000 - Squier P JV - Windmill Jmodern V - Fender HPD J/P x2 - MESA - TKS - Pedaler
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Jag har ett sånt här:
Bild

Det är aldrig monterat så det är ju inte slitet men det fixar du ju lätt med lite stålull.

100 kr + ett par tior i frakt vill jag ha för det.

/Mats D
gäst

Inlägg av gäst »

Om inte Busta B vill ha det, så kanske jag är intresserad om det passar min Fender am std. Köpte nyligen en kopia som hade dålig passform...
Användarvisningsbild
Busta B
Medlem+
Inlägg: 1126
Blev medlem: lör 29 jul 2006, 15:54
Ort: Göteborg

Inlägg av Busta B »

Jag var först va?! :wink: 8)

Mats: se PM
"Sometimes I´d just look at a flower and the way it would sway would make me feel like playing a certain way..." -James Jamersson

G&L L-2000 - Squier P JV - Windmill Jmodern V - Fender HPD J/P x2 - MESA - TKS - Pedaler
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Jag råkade faktiskt ha två exakt likadana, så rumpeldunken får ett han också.

/Mats D
Användarvisningsbild
Busta B
Medlem+
Inlägg: 1126
Blev medlem: lör 29 jul 2006, 15:54
Ort: Göteborg

Inlägg av Busta B »

OKIDOKI! Gött mats.

Nu är det bara det svarta p-skyddet som saknas... nån som har ett svart p-skydd till jazzbas liggandes?
"Sometimes I´d just look at a flower and the way it would sway would make me feel like playing a certain way..." -James Jamersson

G&L L-2000 - Squier P JV - Windmill Jmodern V - Fender HPD J/P x2 - MESA - TKS - Pedaler
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Rumpeldunken hörde inte av sig så det första skyddet gick till Busta B och det andra likadana p-skyddet har nu gått vidare till en annan person. Bara så ni vet.

/Mats D
gäst

Inlägg av gäst »

MatsD skrev:Rumpeldunken hörde inte av sig så det första skyddet gick till Busta B och det andra likadana p-skyddet har nu gått vidare till en annan person. Bara så ni vet.

/Mats D
Oj, missade det... men det är lugnt :tummenupp:
Skriv svar