Billiga skitsträngar

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
Sartic
Medlem+
Inlägg: 732
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 04:02
Ort: Järfälla

Billiga skitsträngar

Inlägg av Sartic »

Jag behöver stränga upp en bas så att halsen inte böjer sig medan jag väntar på dom nya strängarna som inte fanns i lager.
Så strängarna jag behöver kan vara vad som helst bara dom är billiga eftersom jag kastar dom sen.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++
Inlägg: 4494
Blev medlem: ons 05 nov 2008, 14:52
Ort: Slödderborg

Re: Billiga skitsträngar

Inlägg av Tössberg »

Sartic skrev:Jag behöver stränga upp en bas så att halsen inte böjer sig medan jag väntar på dom nya strängarna som inte fanns i lager.
Så strängarna jag behöver kan vara vad som helst bara dom är billiga eftersom jag kastar dom sen.
Synd att du inte bor i Varberg/Göteborg, det hade varit smidigt att ge dig ett av mina gamla set då.
Känns lite drygt att pröjsa massa frakt för nåt man kan få gratis dock...
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16198
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Re: Billiga skitsträngar

Inlägg av 200071 »

Sartic skrev:Jag behöver stränga upp en bas så att halsen inte böjer sig medan jag väntar på dom nya strängarna som inte fanns i lager.
Så strängarna jag behöver kan vara vad som helst bara dom är billiga eftersom jag kastar dom sen.
Om du inte ska förvara basen i ett fuktigt växthus i fyra månader tror jag inte du behöver vara orolig för att låta basen ligga utan strängar ett tag...
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25748
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Jag kan kolla om jag har nåt gammalt skit liggande.
Åker ju förbi Järfälla dagligen liksom...
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17235
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Re: Billiga skitsträngar

Inlägg av BBQV »

200071 skrev:Om du inte ska förvara basen i ett fuktigt växthus i fyra månader tror jag inte du behöver vara orolig för att låta basen ligga utan strängar ett tag...
Låter som vilket hus som helst i dagens läge... :wink:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
groovyjr
VIP medlem
Inlägg: 4639
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:53
Ort: basstown

Inlägg av groovyjr »

Hade jag bott i närheten så skulle du absolut fått ett par gamla väl inspelade att slänga på. :shock:

Men gå in på Musik Börsen och köp deras billiga som kostar 79-99.- (Austin City Strings), då får du verkligen billigt skit i ny förpackning :D
De är så stumma redan från start att mina välinsmorda Flats hade mer ton...
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Skriv svar