MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
AndersC
Nykomling
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 29 jun 2009, 14:15
Ort: Stockholm

MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Inlägg av AndersC »

Hallå!

Ny på forumet här och på jakt efter en "MXR Bass DI +". Nån där ute som har en till salu?

Maila mig på explosivfilm@hotmail.com

Mvh - Anders
gäst

Re: MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Inlägg av gäst »

Välkommen till PrataBas!

Har en på reparation nu. Vet inte hur lång tid det kommer ta, eller om den ens kan bli lagad (har väntat ett tag nu...) Jag hör av mig om den blir lagad!
AndersC
Nykomling
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 29 jun 2009, 14:15
Ort: Stockholm

Re: MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Inlägg av AndersC »

rumpeldunken skrev:Välkommen till PrataBas!

Har en på reparation nu. Vet inte hur lång tid det kommer ta, eller om den ens kan bli lagad (har väntat ett tag nu...) Jag hör av mig om den blir lagad!
Snabbt svar!:)

Okej! Vet du vad problemet med den var?

Hoppas de får ordning på den!

/Anders
gäst

Re: MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Inlägg av gäst »

AndersC skrev:
rumpeldunken skrev:Välkommen till PrataBas!

Har en på reparation nu. Vet inte hur lång tid det kommer ta, eller om den ens kan bli lagad (har väntat ett tag nu...) Jag hör av mig om den blir lagad!
Snabbt svar!:)

Okej! Vet du vad problemet med den var?

Hoppas de får ordning på den!

/Anders
Är ingen expert på pedaler... men den gick inte få bypass (distade i alla lägen) och själva disten lät dessutom inget vidare, nåt fel. Annars verkar det egentligen vara en mycket bra pedal! Hoppas den blir lagad, då får du den relativt billigt av mig. (har skaffat en annan dist som jag trivs med)
AndersC
Nykomling
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 29 jun 2009, 14:15
Ort: Stockholm

Re: MXR M80 BASS DI PLUS köpes

Inlägg av AndersC »

[/quote]
Är ingen expert på pedaler... men den gick inte få bypass (distade i alla lägen) och själva disten lät dessutom inget vidare, nåt fel. Annars verkar det egentligen vara en mycket bra pedal! Hoppas den blir lagad, då får du den relativt billigt av mig. (har skaffat en annan dist som jag trivs med)[/quote]

Om den funkar som den ska är det är fantastisk pedal. Lirat på en jag lånat av en poalre ett tag men vill nu ha en egen. Ger ett grymt "traktorljud" pch eqn är perfekt att använda om man är ute o spelar på grejer som inte riktigt håller måttet.
Skriv svar