Stingray plektrumskydd

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Stingray plektrumskydd

Inlägg av knedy »

Någon som har ett svart eller vitt plektrumskydd över som passar MM Stingray?
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++
Inlägg: 8305
Blev medlem: lör 03 maj 2008, 18:43
Ort: Carlshamns Flaggpunch

Re: Stingray plektrumskydd

Inlägg av Mr Spock »

Knedy is alive!
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
LiggLågt
Medlem
Inlägg: 106
Blev medlem: tis 30 dec 2014, 19:16

Re: Stingray plektrumskydd

Inlägg av LiggLågt »

Oui! Jag har ett vitt original som satt på min Classic. Inte nyskick men helt ok. 250:- inkl porto?
Sonnemo P, Fender CS ’64 Jazz, Rick 4003, HenBev B4, Trace Elliot V4, Weber Mywatt 200, Orange TH200.
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Re: Stingray plektrumskydd

Inlägg av knedy »

LiggLågt skrev:Oui! Jag har ett vitt original som satt på min Classic. Inte nyskick men helt ok. 250:- inkl porto?
Bra pris men jag lutar åt att vilja ha ett svart helst så jag ska fundera på det ett tag. Återkommer!
Mr Spock skrev:Knedy is alive!
Yes box! Tänkte lira lite igen och fick tag på en sån SUB bas med fula aluminium plektrumskyddet så måste fixas innan jag ska vågas ses av allmänheten med den runt halsen! :mrgreen:
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
LiggLågt
Medlem
Inlägg: 106
Blev medlem: tis 30 dec 2014, 19:16

Re: Stingray plektrumskydd

Inlägg av LiggLågt »

Jag köpte en tort-pleka till min från nån aliexpresshandlare. Ingen skillnad i kvalitet från mitt original och passformen var utmärkt. Kostade inte ens kaffepengar. Kan vara värt att kolla?
Sonnemo P, Fender CS ’64 Jazz, Rick 4003, HenBev B4, Trace Elliot V4, Weber Mywatt 200, Orange TH200.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: Stingray plektrumskydd

Inlägg av Jan Hellman »

knedy skrev:
LiggLågt skrev:Oui! Jag har ett vitt original som satt på min Classic. Inte nyskick men helt ok. 250:- inkl porto?
Bra pris men jag lutar åt att vilja ha ett svart helst så jag ska fundera på det ett tag. Återkommer!
Mr Spock skrev:Knedy is alive!
Yes box! Tänkte lira lite igen och fick tag på en sån SUB bas med fula aluminium plektrumskyddet så måste fixas innan jag ska vågas ses av allmänheten med den runt halsen! :mrgreen:
Ta det här med en nypa salt nu och jag har hört olika bud så det kanske inte gäller alla SUB-ar men det KAN vara så att skruvhålen sitter olika på en SUB i jämförelse med en vanlig Stingray. Men läst några gånger att folk fått problem och andra inte så det kanske bara gäller något/några år eller nån specifik modell. Men kan vara bra att ha i åtanke....
Skriv svar