blackparkas skrev:Jag har inte kvar 412:an, den såldes till HJP som jag tror sålt den.
Tarzan08 skrev:Testade magnusb's TH500 i skarpt läge för inte så länge sen. Blev såld på ljud, storlek och möjligheter. Detta gör att jag GASar något sjukt på nya AG700 som tydligen ska släppas i April.
Hur det blir med priser och sånt jox är lite otydligt än så länge. Men jag villhöver verkligen en AG700!
bootsy skrev:Tarzan08 skrev:Testade magnusb's TH500 i skarpt läge för inte så länge sen. Blev såld på ljud, storlek och möjligheter. Detta gör att jag GASar något sjukt på nya AG700 som tydligen ska släppas i April.
Hur det blir med priser och sånt jox är lite otydligt än så länge. Men jag villhöver verkligen en AG700!
Förmodligen är de rätt olika i karaktären. Tonehammer emulerar ju DB750/751 som har ett mjukt och mulligt ljud med mycket botten. AG:ns karaktär är mer rapp och tydlig. Båda stärkarna låter idiotbra, men är rätt olika trots allt.
Tarzan08 skrev:bootsy skrev:Tarzan08 skrev:Testade magnusb's TH500 i skarpt läge för inte så länge sen. Blev såld på ljud, storlek och möjligheter. Detta gör att jag GASar något sjukt på nya AG700 som tydligen ska släppas i April.
Förmodligen är de rätt olika i karaktären. Tonehammer emulerar ju DB750/751 som har ett mjukt och mulligt ljud med mycket botten. AG:ns karaktär är mer rapp och tydlig. Båda stärkarna låter idiotbra, men är rätt olika trots allt.
Ja, så har jag också förstått det. Det passar ju en cirkusbasist som mig alldeles utmärkt.
blackparkas skrev:Observera att åter och invigas är särskrivet med mening, man skriver så. Också. Så det så.
blackparkas skrev:Skaffade ju en Agro och en Fuzzistor, men jag är nog inte redo att åter invigas i den här sunk-gruppen än....
Medlemmar online: Beefheart, Bing [Bot], Google [Bot], guitarowner, Johanivansson, Kurisawa