Musique Industrie Traffic 915

Prata om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
ApanKoro
Medlem
Inlägg: 26
Blev medlem: tis 25 nov 2008, 00:56
Ort: Uppsala

Musique Industrie Traffic 915

Inlägg av ApanKoro »

Hej!

Vad är det här? Jag hittade den på en musikaffär i Stockholm. Har googlat den och det dyker upp extremt lite info om den. Är det nåt som någon har någon erfarenhet av? Är den så sällsynt som det verkar? Är den värd nåt? Någon info alls?
Rätt ball, hur som helst.

Bild
"Do or do not. There is no try"
-Yoda
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Musique Industrie Traffic 915

Inlägg av Roger Hedin »

Jag skulle tro att den är lika mycket värd som vinylen sitter ordentligt fast på kabinettet. Om den inte är google-bar och ingen pratar om den har den nog skattats till förgängelsen. Nu är den ju google-bar på franska sidor, så vem vet? Gammalt är inte ekvivalent med bra. Gammalt är gammalt. Tidigt franskt 70-tal. Ingen kör R4 idag...
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
ApanKoro
Medlem
Inlägg: 26
Blev medlem: tis 25 nov 2008, 00:56
Ort: Uppsala

Re: Musique Industrie Traffic 915

Inlägg av ApanKoro »

Det skulle ju kunna vara en sån stärk som vissa letar efter men aldrig hittar tänkte jag :) Men absolut är gammalt inte alltid bra! Vore mest kul att veta om nån provat den eller så. Jag hann inte när jag var där, så om nån har nån erfarenhet eller nån kul info vore det sköj!
Är helt beredd på att det inte finns nåt, och detta av en anlening.. men man vet aldrig!
"Do or do not. There is no try"
-Yoda
Skriv svar