Lado

Har du erfarenheter och åsikter om någon basrelaterad produkt? Recensera här!
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

dereborn skrev:Men Martins har ju vriden hals... Märkte jag direkt, vettu... :D
Det är inte halsen som är vriden, utan din syn på världen :P

Men seriöst så har de en del unika basar på Second Hand/JAM Söder. Bland annat en Streamer ProM som verkar intressant.
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++
Inlägg: 5926
Blev medlem: tor 20 dec 2007, 21:32
Ort: Hönö, södra bluehuslän

Inlägg av broder blues »

Ugglan GBG skrev:
dereborn skrev:Men Martins har ju vriden hals... Märkte jag direkt, vettu... :D
Det är inte halsen som är vriden, utan din syn på världen :P

Men seriöst så har de en del unika basar på Second Hand/JAM Söder. Bland annat en Streamer ProM som verkar intressant.
Enter warp mode, Commander Martin.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

broder blues skrev:
Ugglan GBG skrev:
dereborn skrev:Men Martins har ju vriden hals... Märkte jag direkt, vettu... :D
Det är inte halsen som är vriden, utan din syn på världen :P

Men seriöst så har de en del unika basar på Second Hand/JAM Söder. Bland annat en Streamer ProM som verkar intressant.
Enter warp mode, Commander Martin.
Det sjukaste är att ingen frågar vad fasen en göteborgare gör på söder...
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++
Inlägg: 5926
Blev medlem: tor 20 dec 2007, 21:32
Ort: Hönö, södra bluehuslän

Inlägg av broder blues »

Ugglan GBG skrev:
broder blues skrev:
Ugglan GBG skrev:
dereborn skrev:Men Martins har ju vriden hals... Märkte jag direkt, vettu... :D
Det är inte halsen som är vriden, utan din syn på världen :P

Men seriöst så har de en del unika basar på Second Hand/JAM Söder. Bland annat en Streamer ProM som verkar intressant.
Enter warp mode, Commander Martin.
Det sjukaste är att ingen frågar vad fasen en göteborgare gör på söder...
Jag brukar alltid förutsätta att dom är på väg till centralstationen och tåget hem... Fel?
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

broder blues skrev:
Ugglan GBG skrev:
broder blues skrev:
Ugglan GBG skrev:
dereborn skrev:Men Martins har ju vriden hals... Märkte jag direkt, vettu... :D
Det är inte halsen som är vriden, utan din syn på världen :P

Men seriöst så har de en del unika basar på Second Hand/JAM Söder. Bland annat en Streamer ProM som verkar intressant.
Enter warp mode, Commander Martin.
Det sjukaste är att ingen frågar vad fasen en göteborgare gör på söder...
Jag brukar alltid förutsätta att dom är på väg till centralstationen och tåget hem... Fel?
Jepp, i detta fall. Jag bor och pluggar i hufvudstathen just nu, och råkar bo tio meter ifrån JAM Söder.

Så imorrn (läs: idag, efter sömn) blir det Lado/Warwick-test. Martins lät ju mäkta fint i klippet.

Gonatt!
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

(8) Din liknar faktiskt min en del ser jag nu, liknande mickar, liknande urval rattar, fast vad jag vet så finns det bara en 3-lägesswitch på min, och liknande inlägg! Min har också schaller stämmisar, men vetefasen vad stallet är, ser inte ut som ditt och det står inget på det. Hmm, :roll: Min distar också en del, kaputt den också kanske? Vad står det på baksidan av ditt huvve förresten :)?
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++
Inlägg: 18144
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 23:35
Ort: Göteborg

Inlägg av basmartin »

the_great_alfonzo skrev:(8) Din liknar faktiskt min en del ser jag nu, liknande mickar, liknande urval rattar, fast vad jag vet så finns det bara en 3-lägesswitch på min, och liknande inlägg! Min har också schaller stämmisar, men vetefasen vad stallet är, ser inte ut som ditt och det står inget på det. Hmm, :roll: Min distar också en del, kaputt den också kanske? Vad står det på baksidan av ditt huvve förresten :)?
Stallet är nog Lados egna. På baksidan på huvudet står det typ CND-Z2xxxxx, typ. Har inte basen där jag är nu. På din skulle jag gissa på att det står typ CND-SF2xxxxxx....

Den ska nog vara dist, verkar som att det är så på alla Ladobasar va den typen...
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar