Basist Sthlm finnes

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
F.F.
Medlem
Inlägg: 389
Blev medlem: mån 07 jul 2008, 12:55

Basist Sthlm finnes

Inlägg av F.F. »

Jag har bestämt mig för att komma igång med musiken igen efter några års uppehåll pga famil och jobb.
Letar därför efter ett band i Stockholmstrakten inom (helst) rock/hårdrocks-genren men kan vara öppen för annat också.. Gärna coverband med ca 1-2 gig i månaden.

Vad kan jag erbjuda då?

En smått ”förgubbad” men glad 38a-åring som varken är lång eller stor men jag kan ta för mig i live-sammanhang och synas även om jag, för allas trevnads skull, låter bli mikrofonen. Det brukar bli bäst så... men om någon trugar så backar jag inte.
Har spelat i ca 25år i många olika konstellationer och även om jag inte är varken virtuos eller teoretiker så är jag stabil och får jobbet gjort.

All basutrusning, körkort och bil har jag också...

Ålder i bandet spelar mindre roll men ”lika barn leka bäst” som man säger och om ni som jag har heltidsjobb och småbarn så finns nog en ökad förståelse för varför man inte längre vill partaja hela natten eller lägga en hel månadslön på att spela in en ny demo.

Hör av er eller tipsa gärna era musikerkollegor!
RICKENBACKER
Neonknight
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 26 okt 2018, 15:00

Re: Basist Sthlm finnes

Inlägg av Neonknight »

Hej !

Jag tycker det låter intressant, se vår annons http://www.bandfinder.se/band/view/79084 så kan du få en ungefärlig bild om vad det handlar om.

Har du några frågor så svarar jag gärna på dem, om det verkar någorlunda intressant så är det kanske bäst om du ringer då text inte alltid är optimalt.

Mvh
Stefan

Edit: Uppdaterad annonslänk.
Skriv svar